Lue keskustelun säännöt.
Oltko tilannut Cellbesistä vaatteita
05.03.2010 |
onko pidettäviä? Mulle tuli kuvasto vaikken ole koskaan tilannut sieltä. Jotkut vaatteet ovat kivoja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla