Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin hautajaiset - asuongelma

Vierailija
13.02.2010 |

Onko liian juhlava?

Laitan alle mustan alusmekon, joka "tuo" kaula-aukon huomattavasti ylemmäksi. Asu on siis varsin umpinainen.



http://www.boden.co.uk/en-GB/Sale/Womens-Dresses/Knee-Length-Dresses/WH…



Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihat ei saisi olla puolipitkät vaan pitäisi olla täyspitkät hihat. Kuinka näkyvä kauluksen kirjailu oikeasti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

napit on pääosin mattapintaisia.

Mulla on lyhyet kädet. Hihat on reilusti kyynärpäiden alle. Lähinnä ranteet näkyy. Voisihan sitä tarvittaessa laittaa alle mattapintaiset pitkävartiset hanskat, mutta sitten asu olis ehkä vähän turhan "glamour"-henkinen hautajaisiin.

Vierailija
4/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma valinta!

Vierailija
5/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tuo mekko ja paksut sukkikset.

Vierailija
6/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan siistin eleettömän jakun villamekon päälle ja ne mustat paksut sukkahousut alle. Sitten ei ranteet näy ja yläosan lievä avonaisuus sekä nuo koristeet peittyvät.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii niin hautajaisiin kuin muihinkin juhliin.

Vierailija
8/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei missään tapauksessa mustia sukkahousuja. Ihonväriset ehdottomast ja mustat kengät ja laukku. Muista ettei näyttäviä koruja hautajaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse laittaisin mieluummin jakun ja housut.



Tuossa hameessa mietityttää pituus, pitäisi olla hieman pitempi. Mutta muuten minusta hyvä asu.

Vierailija
10/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis sellaista normaalia "persjalkaista" suomalaista sorttia. Mulla mekko jää vähän polvien alle ja vain ranteet näkyy (tuolla mallillahan näkyy pitkästi käsivarsia).



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vallan hyvin noinkin, ei ole olemassa mitään "vaatimusta" täyspitkistä hihoista.

Vierailija
12/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi osaa kyllä pukeutua juhliin, siitä ei ole kysymys.Vilukissa kun on niin ajatteli kait että ei tarkene ulkosalla hameessa.



Niin ja ap ei mustia sukkahousuja vaan ihonväriset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei missään tapauksessa mustia sukkahousuja. Ihonväriset ehdottomast ja mustat kengät ja laukku. Muista ettei näyttäviä koruja hautajaisiin.

Ei tosiaankaan ihonvärisiä sukkiksia!!

Mustat ja vähän paksummat. Nyt EI OLLA menossa juhliin vaan hautajaisiin..

Vierailija
14/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hautajaisissa myös ASUSTEET ovat mustia eli sukkahousut myös. En tee sitä mokaa, vaikka joku ehdottaakin ihonvärisiä sukkisia.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi etiketin mukaan pukeutua hautajaisiin kokonaan mustiin, asusteita myöten.



- Päällä voi olla jakkupuku tai leninki. Housupuku ei virallisen etiketin mukaan ole suotavaa. Paidan pitää olla pitkähihainen, ei avonainen ja hame vähintään polvipituinen. Mustan lisäksi pusero voi olla vaaleanharmaa tai tummansininen, myös tumma lila sopii, koska se on kirkollinen väri, Liisa Arvola neuvoo.



Kaulakorujen ja muidenkin korujen kannattaa olla hillittyjä.

Vierailija
16/16 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen ja vihreä. Eli jos noudattaa tätä "kirkollisten värien" kaavaa, voisi pukeutua täysivalkoiseen!

Naisten pitäisi etiketin mukaan pukeutua hautajaisiin kokonaan mustiin, asusteita myöten.

- Päällä voi olla jakkupuku tai leninki. Housupuku ei virallisen etiketin mukaan ole suotavaa. Paidan pitää olla pitkähihainen, ei avonainen ja hame vähintään polvipituinen. Mustan lisäksi pusero voi olla vaaleanharmaa tai tummansininen, myös tumma lila sopii, koska se on kirkollinen väri, Liisa Arvola neuvoo.

Kaulakorujen ja muidenkin korujen kannattaa olla hillittyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä