Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienten lasten äiti: miten kehtaat polttaa julkisesti??

Vierailija
11.02.2010 |

En ikinä kehtais polttaa ulkona vaunua työnnellessä.



Tänäänkin kadulla tuli vastaan tyylitön, meikitön, ylipainoinen äiri rumien vaaleanpunaisten vaunujen kanssa. Sitten se vielä sytytti tupakan, mutta kuinkas ollakaan, käveli sisään kaupungin vuokratalon pihalle. Eli ei mikään ihme.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaunuja työnnellessä karun näköistä, mutta muuten ihan helposti. Tupakka on laillinen nautintoaine.

Vierailija
2/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä poltat salaa niinkuin teinit, tuo toinen äiti avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenne kohdallaan sullakin. Kaupungin vuokrataloissa asuu tyylittömiä, meikittömiä ylipainoisia pienten lasten äitejä (mitenkähän se vaunujen väri tähän liittyy), jotka kehtaavan polttaa julkisesti. Hui kamala! Olet vissin itse tyylikäs, hoikka, meikattu pienen lapsen äiti, työntelet vaaleansinisiä rattaita ja asut yksityisellä vuokralla?



En polta eikä mua kiinnosta muiden polttamiset jos ei mun naamalle puhaltele, mutta julkisesti polttaminen ei taatusti olisi mistään KEHTAAMISESTA kiinni.



Kuinkahan sinä ap kehtaat jeesustella julkisesti ;)

Vierailija
4/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtais polttaa ulkona vaunua työnnellessä. Tänäänkin kadulla tuli vastaan tyylitön, meikitön, ylipainoinen äiri rumien vaaleanpunaisten vaunujen kanssa. Sitten se vielä sytytti tupakan, mutta kuinkas ollakaan, käveli sisään kaupungin vuokratalon pihalle. Eli ei mikään ihme.

Vierailija
5/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitä tippaakaan mitä mieltä sinä olet hänestä. Hän voi hyvin myös olla vaikka maisteri koulutukseltaan ja säästäväisenä tyyppinä hankkia vaatteensa ja vaununsa kierrätyksestä.

Vierailija
6/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta siis tyylittömät eli vaaleanpunaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia ois jos pistäis suoneensa huumeita julkisella paikalla

Vierailija
8/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta enkä pidä siitä, että joku polttaa lasteni läheisyydessä. Aina sitä ei voi estää, mutta esim. leikkipuisto ei ole minusta sellainen paikka, jossa voi pistää tupakaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienen lapsen äiti ja poltan ehkä kaksi tupakkaa viikossa. Yleensä juuri kaupungilla ollessa..ja meillä on vaaleanvihreät rattaat. Huii. Voi sitä ihmisten kyyläystä..ostakaa elämä aapeen kaltaiset täydelliset ihmiset!

Vierailija
10/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun siististi, olen hoikka, käytän meikkiä sopivan määrän, löytyy punaiset rattaat ja asun vuokralla. niin ja poltan. en tosin vaunuja työnnellessä. mikä sinä olet muita arvostelemaan ? muut tekee niin kuin parhaaksi näkee. ei ole todellakaan sinun asiasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ymmärrä miksi kukaan haluaa lyhentää elämäänsä polttamalla.

Vierailija
12/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monikaan polttajista ei oikeasti haluaisi sitä tehdä, muttei sitten pysty lopettamaan. Tupakoinnissahan ei ole mitään järkeä eikä siitä ole mitään hyötyä, se pilaa terveyden ja haisee järkyttävälle.



T:10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lisäaineita. Eikä liiku. Harrastaa suojaamatonta seksiä, ei käy mammografiassa. Tai sitten ajaa autolla tai on väkivaltaisessa suhteessa. Niin, miksi??

Vierailija
14/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta tuntuu tosi inhottavalta ajatus, että vauvan äiti polttaa tupakkaa. Vauva joutuu jatkuvasti haistelemaan tupakanhajua. Se tarttuu hiuksiin, vaatteisiin, ihoon, hengitykseen :( ei kiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on vaalean punaisessa? Meilläkin on v.pun rattaat, eikä ole mitenkään tyylittömät! Aika köyhältä tuntuu tulla arvostelemaan muita ihmisiä älyttömän yleistyksen saattelemana.

Vierailija
16/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta tuntuu tosi inhottavalta ajatus, että vauvan äiti polttaa tupakkaa. Vauva joutuu jatkuvasti haistelemaan tupakanhajua. Se tarttuu hiuksiin, vaatteisiin, ihoon, hengitykseen :( ei kiva

ensin käydään tupakalla ja sitten otetaan vauva syliin. Vittu mitä itsekeskeisyyttä!

Vierailija
17/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä poltan vain vaunuja työnnellessä. Ennen poltin, kun kävin hakemassa postin.

Tupakka huulessa näyttää kovalta ja toimii eräällä tavoin taustamusiikkina. Mukava kävellä viileesti malboro huulessa, ja olla vain kova.

Tiedättekö mitä tarkoitan?



Vierailija
18/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisesti herkkuja, mäkkäriruokaa yms yms

Itse en tosin polttanut vaunuja työnnellessä, silloin kun lapset oli vaunu-/ratasikäisiä

Vierailija
19/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä olsit ajatellut siitä naisesta ilman tupakkaa? Ei olis sulle kelvannut kumminkaan, sama halveksunta olisi päällimmäisenä mielessäsi kuitenkin.



Olisko itsetutkiskelun paikka? Miksi mieleesi jää ventovieraan tyylittömyys tai (voiristus!!) vaunujen väri?

Vierailija
20/26 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tarvitaan nyt vastaus, niin maailma pelastuu.



T:10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän