pienten lasten äiti: miten kehtaat polttaa julkisesti??
En ikinä kehtais polttaa ulkona vaunua työnnellessä.
Tänäänkin kadulla tuli vastaan tyylitön, meikitön, ylipainoinen äiri rumien vaaleanpunaisten vaunujen kanssa. Sitten se vielä sytytti tupakan, mutta kuinkas ollakaan, käveli sisään kaupungin vuokratalon pihalle. Eli ei mikään ihme.
Kommentit (26)
Sinä poltat salaa niinkuin teinit, tuo toinen äiti avoimesti.
asenne kohdallaan sullakin. Kaupungin vuokrataloissa asuu tyylittömiä, meikittömiä ylipainoisia pienten lasten äitejä (mitenkähän se vaunujen väri tähän liittyy), jotka kehtaavan polttaa julkisesti. Hui kamala! Olet vissin itse tyylikäs, hoikka, meikattu pienen lapsen äiti, työntelet vaaleansinisiä rattaita ja asut yksityisellä vuokralla?
En polta eikä mua kiinnosta muiden polttamiset jos ei mun naamalle puhaltele, mutta julkisesti polttaminen ei taatusti olisi mistään KEHTAAMISESTA kiinni.
Kuinkahan sinä ap kehtaat jeesustella julkisesti ;)
En ikinä kehtais polttaa ulkona vaunua työnnellessä. Tänäänkin kadulla tuli vastaan tyylitön, meikitön, ylipainoinen äiri rumien vaaleanpunaisten vaunujen kanssa. Sitten se vielä sytytti tupakan, mutta kuinkas ollakaan, käveli sisään kaupungin vuokratalon pihalle. Eli ei mikään ihme.
välitä tippaakaan mitä mieltä sinä olet hänestä. Hän voi hyvin myös olla vaikka maisteri koulutukseltaan ja säästäväisenä tyyppinä hankkia vaatteensa ja vaununsa kierrätyksestä.
, mutta siis tyylittömät eli vaaleanpunaiset.
eri asia ois jos pistäis suoneensa huumeita julkisella paikalla
Itse en polta enkä pidä siitä, että joku polttaa lasteni läheisyydessä. Aina sitä ei voi estää, mutta esim. leikkipuisto ei ole minusta sellainen paikka, jossa voi pistää tupakaksi.
Olen pienen lapsen äiti ja poltan ehkä kaksi tupakkaa viikossa. Yleensä juuri kaupungilla ollessa..ja meillä on vaaleanvihreät rattaat. Huii. Voi sitä ihmisten kyyläystä..ostakaa elämä aapeen kaltaiset täydelliset ihmiset!
Minä pukeudun siististi, olen hoikka, käytän meikkiä sopivan määrän, löytyy punaiset rattaat ja asun vuokralla. niin ja poltan. en tosin vaunuja työnnellessä. mikä sinä olet muita arvostelemaan ? muut tekee niin kuin parhaaksi näkee. ei ole todellakaan sinun asiasi!
koska en ymmärrä miksi kukaan haluaa lyhentää elämäänsä polttamalla.
Luulen, että monikaan polttajista ei oikeasti haluaisi sitä tehdä, muttei sitten pysty lopettamaan. Tupakoinnissahan ei ole mitään järkeä eikä siitä ole mitään hyötyä, se pilaa terveyden ja haisee järkyttävälle.
T:10
tai lisäaineita. Eikä liiku. Harrastaa suojaamatonta seksiä, ei käy mammografiassa. Tai sitten ajaa autolla tai on väkivaltaisessa suhteessa. Niin, miksi??
mutta minusta tuntuu tosi inhottavalta ajatus, että vauvan äiti polttaa tupakkaa. Vauva joutuu jatkuvasti haistelemaan tupakanhajua. Se tarttuu hiuksiin, vaatteisiin, ihoon, hengitykseen :( ei kiva
Mitä vikaa on vaalean punaisessa? Meilläkin on v.pun rattaat, eikä ole mitenkään tyylittömät! Aika köyhältä tuntuu tulla arvostelemaan muita ihmisiä älyttömän yleistyksen saattelemana.
mutta minusta tuntuu tosi inhottavalta ajatus, että vauvan äiti polttaa tupakkaa. Vauva joutuu jatkuvasti haistelemaan tupakanhajua. Se tarttuu hiuksiin, vaatteisiin, ihoon, hengitykseen :( ei kiva
ensin käydään tupakalla ja sitten otetaan vauva syliin. Vittu mitä itsekeskeisyyttä!
Yleensä poltan vain vaunuja työnnellessä. Ennen poltin, kun kävin hakemassa postin.
Tupakka huulessa näyttää kovalta ja toimii eräällä tavoin taustamusiikkina. Mukava kävellä viileesti malboro huulessa, ja olla vain kova.
Tiedättekö mitä tarkoitan?
julkisesti herkkuja, mäkkäriruokaa yms yms
Itse en tosin polttanut vaunuja työnnellessä, silloin kun lapset oli vaunu-/ratasikäisiä
Mitäpä olsit ajatellut siitä naisesta ilman tupakkaa? Ei olis sulle kelvannut kumminkaan, sama halveksunta olisi päällimmäisenä mielessäsi kuitenkin.
Olisko itsetutkiskelun paikka? Miksi mieleesi jää ventovieraan tyylittömyys tai (voiristus!!) vaunujen väri?
Tähän tarvitaan nyt vastaus, niin maailma pelastuu.
T:10
se vaunuja työnnellessä karun näköistä, mutta muuten ihan helposti. Tupakka on laillinen nautintoaine.