Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatko lapsen syömättömän hampurilaisen mukaan

Vierailija
11.02.2010 |

Olimme 3 äitiä lapsinemme, kaikki 5v, hampurilaisraflassa syömässä. Vain yksi viidestä lapsesta söi hampurilaisensa kokonaan ja loput jättivät noin puolet syömättä, lopettivat samalla hetkellä kuin tuo kokonaan syönytkin.

Minä pakkasin kaksosteni hampparit mukaan, toiset äidit heittivät loput roskiin.

Tiedän että rahallisesti kummallakin on tiukkaa, joten ihmettelen käytöstä, vai olenko minä se kummajainen, kun ajattelin tarjota lapsilleni loput heti kun autoon pääsemme eli en siis ajatellut säilöä niitä mihinkään iltaruualle.

Olemme uusia tuttuja keskenämme ja näin kun toinen äideistä selvästi vilkuili mitä me muut teemme, heitämmekö vai otammeko. Ja koska toinen ns. fiinimpi kuin minä heitti, päätti tuo toinenkin heittää. Tai siltä minusta ainakin tuntui..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa. Maksettu se on sekin?

"Hei! Anteeksi löytyisiköhän teiltä palaa foliota tai jotain pientä purkkia kun minulta jäi näitä maalaisranskalaisia ja tätä valkosipulipatonki yli. En millään jaksa enää. Ja miehelläkin jäi pala tuota sisäfilettä ja tyttäreltä pari lihapullaa..." ;oDD

Vierailija
22/24 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko teillä jotain pikkupulloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko teillä jotain pikkupulloja?

Vierailija
24/24 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten myös ranskalaiset, jotka lämmitän seuraavana päivänä itselleni lounaaksi. Ovat todella hyviä kun mikrossa lämmittää ja laittaa ketsuppia sekä majoneesia runsaasti päälle. Lisäksi vielä kolme ryynimakkaraa mukaan sekä kaksi paistettua kananmunaa. Parempaa ja terveellisempää lounasta saa hakea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi