Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta siis että kukaan ei passaa miestään?

Vierailija
11.02.2010 |

minä ainakin passaan.. ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Minä kokkaan, laitan ruoan lautaselle, pilkon salaatin viereen, laitan pari leipäpalaa + maitoa ja kannan eteen. Nautin kaikesta tästä!

Useimmiten minä pyykkään myös, mies silittää itse vaatteensa. Joskus hän imuroin, muut kotihommat minä hoidan.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen passannut lapsia, mies pärkätköön ihan itse

Vierailija
2/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en todellakaan sille leipiä voitele! Riittää, että voitelen niitä lapsille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passannut jo kuukauden kun ukko on käsi paketissa leikkauksen jäljiltä. Eiköhän tuo onneksi pian jo saa alettua käyttämään kättään ettei tarvitse isolle miehelle enää perunoita kuoria ja laittaa lautasta nenän eteen. Miten sitä pärjäisi mies ollenkaan yksin tuossa kunnossa..

Vierailija
4/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan, että joo, minä kyllä passaan kuten ykkönenkin... Tykkään siitä:)

Vierailija
5/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passaa minua kuvailemallasi tavalla. Kukin tyylillään.

minä ainakin passaan.. ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Minä kokkaan, laitan ruoan lautaselle, pilkon salaatin viereen, laitan pari leipäpalaa + maitoa ja kannan eteen. Nautin kaikesta tästä!

Useimmiten minä pyykkään myös, mies silittää itse vaatteensa. Joskus hän imuroin, muut kotihommat minä hoidan.

Vierailija
6/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä voisin mieltää passaamiseksi on se, että vien puhtaat pyykit hänen kaappiinsa. Jos osapuolten "passaamista" ruvettaisiin meillä mittaamaan, mies voittaisi kisan.

Vierailija
7/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä minä olen kasvissyöjä. Miehelle kokkaan lihaa ja kanaa ym.

ap.

Vierailija
8/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies kokkaa, ruuan saan sentaan itse laittaa lautaselle (mua ja miestä ärsyttää muuten sanomattomasti miehen äiti, joka aina annostelee toisten ruuan, kun aina tulee liikaa tai liian vähän -- kysy ap joskus mieheltäsi, tykkääkö hän tuosta että laitat ruuan hänen lautaselleen, vaikka itse "nautitkin" (?) siitä). Minä pesen pyykit, siivooja silittää ne ja imuroi. Yhdessä 13 vuotta (mikäli se tähän liittyy).

Vierailija
9/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisten ihmisten pitää osata hoitaa päivittäinen arkensa ihan itse. Jokainen ottaa itse ruokansa sen mukaan, kuinka paljon aikoo syödä. Jokainen silittää omat vaatteensa. Ja koska mies ei enää pese pyykkiä, en minäkään pese enää sen pyykkiä. En ymmärrä, miksi jotkut antavat miehilleen luvan laistaa kotitöistä, kun yhteistä arkea eletään ja samassa asunnossa asutaan.

Hemmottelu on eri asia. Synttärikahvit viedään sänkyyn ja sairasta vähän passataankin, mutta normaaliarkeen osallistuvat kaikki kykynsä mukaan.

Vierailija
10/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pesee ja silittää minunkin pyykit.

Vierailija
11/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin ruokailutilanteessa lähes päivittäin; toinen voitelee voileivät molemmille, kaataa juomat laseihin tms.

Yhdessä 16 vuotta.

Vierailija
12/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ylimääräistä rahaa vaatteisiin ja meikkeihin, tuo kukkia jne. Olen toki itse myös työssä. Hän maksaa myös aina kun menemme ulos syömään, kahville taikka leffaan.

ap.

Vierailija
13/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies käy kotona syömässä. Maanviljelijä, kun on. Joskus vien kahvikupin nenän eteen. Pidän sitä hemmotteluna, mies tuo myös minulle välillä. Mies enimmäkseen tekee hommat itse, ja en todellakaan tee voileipiä herralle;)

Vierailija
14/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku sattuu passaamaan miestään asettamalla esim ruoan lautaselle jne ei tarkoita sitä ettäkö mies on kykenemätön siihen itse. Yleensä sitten se mieskin passaa vaimoaan jossain muussa asiassa; näin ainakin tasapainoisessa parisuhteessa. Niin metsä vastaa kuten huudetaan...

Kyllä aikuisten ihmisten pitää osata hoitaa päivittäinen arkensa ihan itse. Jokainen ottaa itse ruokansa sen mukaan, kuinka paljon aikoo syödä. Jokainen silittää omat vaatteensa. Ja koska mies ei enää pese pyykkiä, en minäkään pese enää sen pyykkiä. En ymmärrä, miksi jotkut antavat miehilleen luvan laistaa kotitöistä, kun yhteistä arkea eletään ja samassa asunnossa asutaan.

Hemmottelu on eri asia. Synttärikahvit viedään sänkyyn ja sairasta vähän passataankin, mutta normaaliarkeen osallistuvat kaikki kykynsä mukaan.

Vierailija
15/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en minä ne jestas sentään toiselle ruokia lautaselle laita, jaksaa se mies nyt sen verran itsekin kättään heilutella, että saa soppakauhan hutaistua oman lautasensa suuntaan!

Vierailija
16/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä että mies ei pidä siitä. Riippuu varmaan kovasti miehen äidistä, tykkääkö mies passaamisesta ja onko tottunut siihen. Jos ei ole tottunut siihen et on hoivattavana, niin se vain ärsyttää. Kyllä minuakin kieltämättä ärsyttäis, jos ruoka ois annosteltu lautaselle ym.

Passaamisen sijasta tietenkin ajattelen miehen hyvinvointia muuten (kuten hänkin minun). Ja hyvän mielenhän siitä tietenkin saa, kun saa ilahduttaa toista. Joten samoilla linjoilla ap:n kanssa olen, tosi eri keinot käytössä. :)

Vierailija
17/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ylimääräistä rahaa vaatteisiin ja meikkeihin, tuo kukkia jne. Olen toki itse myös työssä. Hän maksaa myös aina kun menemme ulos syömään, kahville taikka leffaan.

ap.

Pistän paremmaksi: mulla on nuo "edut" vaikken miestä "passaakkaan" -- tuo on ihan vain hyvää käytöstä / kotikasvatusta esim. USAssa ja Kanadassa, että mies maksaa ulkona kaiken, tuo kukkia jne. Miehen rahoja meikkeihin en tosin tarvitse, koska olen se suurituloisempi. ;-)

Vierailija
18/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlailla kuin 1. 2 vuotta yhdessä. ja teen annokset valmiiksi lautaselle en ehkä aina mutta usein ja leivät ne minä voitelen ja "päällystän" aina koska haluan. kun katson hänen itse väsäämäänsä voikkaria tulee niin säälivä olo.. se ei vaa ossaa =) useimmiten minä pyykkään mutta itse hän silittää. hän imuroi joskus ja useimmiten pesee wc.n tiskaa pyynnöstäkin. ! loput onki sit meikäläiselle ..

Vierailija
19/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ylimääräistä rahaa vaatteisiin ja meikkeihin, tuo kukkia jne. Olen toki itse myös työssä. Hän maksaa myös aina kun menemme ulos syömään, kahville taikka leffaan. ap.

Vai ootteko te niitä perheitä, joissa puolisoilla on erilaiset elintasot. Ja sitten se on hemmottelua, kun mies armollisesti antaa palkastaan vaimolle puserorahaa, ettei vaimon tarvi resuisissa kulkea.

Mulla on ihan erilainen käsitys parisuhteesta, sori nyt vaan.

Vierailija
20/72 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi lopetin pyykinpesun.

Naurettavaa laittaa aikuiselle ihmiselle ruoka valmiiksi, ellei ole kyse juhla-ateriasta. Aika äkkiä niistä passatuista miehistä tulee myös kykenemättömiä tekemään mitään itse ja passaamisesta itsestäänselvyys. Mutta jos sitä haluutte, niin siitä vaan. Minä en ainakaan halua, että kukaan alkaa meillä kuvitella, että talo siivoutuu itsestään, pyykit peseytyvät ja löytävät tiensä kaappeihin itsestään, jne.

Se, että joku sattuu passaamaan miestään asettamalla esim ruoan lautaselle jne ei tarkoita sitä ettäkö mies on kykenemätön siihen itse. Yleensä sitten se mieskin passaa vaimoaan jossain muussa asiassa; näin ainakin tasapainoisessa parisuhteessa. Niin metsä vastaa kuten huudetaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän