Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni pyysi kaasoksi (toinen perui), kyseessä lapsettomat häät

Vierailija
10.02.2010 |

Hyvä ystäväni pyysi minua kaasokseen kun hän, jonka ensin piti olla kaaso niin ei nyt voikaan toimia kaasona. Kyseiset häät ovat 3kk päästä ja kyseessä siis tosiaan lapsettomat häät. Meidän nuorin on kuitenkin tuolloin 3kk 3vko enkä haluaisi noin pientä jättää isänsä hoitoon. Ystäväni asuu meistä kaukana ja matkaa on sen verran, että minun olisi pakko olla yö poissa vauvan luota. Tiedän, että mies pärjäisi vauvan kanssa, mutta en tiedä haluanko olla poissa vauvan luota noin pitkään. Ystäväni sanoi kyllä, että vauvan saisi ottaa mukaan häihin (kun vetosin siihen, etten voi lähteä ilman vauvaa), mutten halua pientä viedä sinne saamaan tauteja.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla olis varmaan just kaikki kutsukorttien askartelut ja hääkarkkien solmimiset ja riisipussien koristelut, puhumattakaan siitä seremoniamestarina olosta jo 24 tuntia ennen vihkimisen alkua. Tottahan sinulla olisi velvollisuus myös järjestää polttarit ja käydä nakuttelemassa tienposkeen kaikki opaskyltit. Kaason hommat on oikeasti turhaa hössötystä, en yhtään ihmettele sitä ekaa uhria joka kieltäytyi hommasta. 200 hengen häissä, jos sellaiset morsian haluaa, pitää kaikki järjestelyt ostaa rahalla, ei sitä pidä ystävien selkänahasta ja yön tunteina raatamisesta ottaa.

on ihan hirveä nakki!

Vierailija
42/44 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en halua isän hoitavan. entäs jos isä sitten haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat päättäneet, etteivät mene juhliin eikä ap toimi kaasona.

minä en halua isän hoitavan. entäs jos isä sitten haluaa?

Vierailija
44/44 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on pieni vauva, paljon hommaa. Ennenhän oli ns. lapsivuodeaikakin. Voit hyvällä omallatunnolla kieltäytyä. Kyllä ystäväsi löytää vielä jonkun kolmannen kaasokseen, vaikka jonkun sukulaisen.

Onnea vauvasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi