Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla raskauden aikana ollur vahva tunne sukupuolesta? onko osunut oikeaan?

Vierailija
10.02.2010 |

Mulla alusta asti ollut vahva tunne, että vauva on poika. Ultrassa sanottiin, että melko varmasti on tyttö. Olen ostanut "tyttövaatteita" ja muita tyttöjuttuja, ja yrittänyt kuvitella vauvaa tytöksi, mutta edelleenkin minulla on vahva tunne, että tulokas on poika.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut miehenkin vakuuttuneeksi vahvoista tuntemuksistani. Ollaan sitten yllätytty sairaalassa kolme kertaa. Lopputuloksena silti armaat poika, tyttö ja poika.

Vierailija
22/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti vahva tunne, että tyttö tulee..rakenneultrassa en halunnut tietään kumpi siellä on. Melkein kaikki vaatteet, jotka hankkiin etukäteen oli tytölle (yhet housut pojalle). Sit tyttö tuli uniini..näin monesti unta, miten se synty,minkä kokonen oli ja sen ku kätiö sano "tyttöhön täältä tuli"-joka kerta sanoi samanlailla :) Kaikille hehkutinki, et se on tyttö, ihan varmasti on ja nimiki oli valmiina. Sitten minulla oli n. 1kk ennen laskettua aikaa ylimääräinen ultra ja mun oli pakko kysyä, et onhan siellä tyttö, ku se ajatus niin vainoaa mua, etten saa siitä rauhaa ja miten sitten osaan suhtautua jos se onki poika. Lääkäri totesi ilosesti, et onpa sulla hyvät äidinvaistot, tyttöhän täällä polskuttellee :) Ja niin meille tuli tyttö.

Vierailija
24/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tulee, heti raskauden alusta asti. Ultrassa ei kysytty sukupuolta. Poika tuli.

Toisessa raskaudessa meni n. puoleen väliin asti ennen kuin alkoi tuntua selvästi, että tyttö olisi tulossa. Siihen asti ei siis tuntunut oikein kummaltakaan. Saatiin loppuraskaudesta tietää ultran perusteella, että tyttö todennäköisesti tosiaankin on tulossa. Ja tyttö tuli.

Vierailija
25/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva tyttöfiilis oli ihan alusta asti, ja miehellä kanssa. Olin jo ennen raskautta nähnyt unta, että synnytän mustatukkaisen tytön. Ultrissa ei haluttu sukupuola tietää, ja hientolta tuntui kun se mustatukkainen tyttö sieltä putkahti.

Vierailija
26/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan olin ihan varma heti alusta asti (itse asiassa olen aina tiennyt, että ensimmäinen lapseni tulee olemaan poika), että poika tulee, ostinkin kaiken sopivaksi pojalle, vaikka ei kyllä edes kysytty ultrassa sukupuolta.

Toisen aikaan tiesin myös heti alusta asti, että poika tulee..tällä kertaa johtui ehkä enemmän siitä, että raskaus oli tismalleen samanlainen. Olin ihan yhtä raivohullu ja järkky yökötys puoliväliin asti. Minulle ei ilmeisesti sovi poikien hormoonit ;D

Kolmannen aikaan olin ihan varma jo alusta asti, että on tyttö.

Oli niin erilainen raskaus heti alusta asti, ei pahoinvointia, ja olin itse tyyneys :)

Ihana paketti tämä poika, poika ja tyttö :)

En tiedä mistä johtuu, mutta olen tosiaan aina vaistonnut hyvin vahvasti kumpi on tulossa, ja aina näin on ollut.

Vierailija
27/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla olen ajatellut. Eli siis poikaa luulin saavani, tyttö tuli. Molemmilla kerroilla! :)

Vierailija
28/28 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö, poika, tyttö. Varsinkin ekasta olin aivan varma, että se on tyttö. Mutta joka kerta olen osaanut aavistaa ja ultrasta kysynyt varmuuden...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme