Vihreäsilmäiset! Mitä luomivärejä käytätte?
On aika uusia luomivärivalikoimani. Vihreäsilmäiset, suositelkaa jotain luomiväriä (kerro merkki ja värisävyt) mitä käytät!
Itse olen käyttänyt IsaDoran sitä sinivihreää triple palettia ja nyt kaipaisin jotain muuta vaihteeksi. Ideoita?
Kommentit (10)
isolle luomelle vaaleaa persikkaa, kulmaan joko oliivinvihreää tai ruskeaa.
joskus lähes mustaa iltamenoihin, ruskean sävyjä hillittyyn päivämeikkiin.
sen kanssa näyttää siltä, että on saanut turpiinsa. Käytänkö sitä jotenkin väärin vai onko minulla jokin väärä sävy?
Olen ostanut aikanani sen Kanebon tyhjän rasian ja siihen sitten nappi kerrallaan eri värejä. Mun mielestäni ehdottomasti paras luomiväri.
Tuo rasia maksaa, mutta on myös kestänyt. Mun rasia on jo yli 20 vuotta vanha!
Itse napit on kohtuuhintaisia ja on hyvä, kun voi ostaa vaikka sen yhden värinapin kerrallaan. Vaaleet sävyt kun ainakin mulla tuppaa kulumaan nopeammin.
Mulla on myös musta (ja tosi tumma sininen) nappi, jolla teen veden kanssa rajaukset. Toimii hyvin. Millään ei saa parempia rajauksia. Tuolla saa tosi ohuet ja huomaamattomat myös päiväkäyttöön.
Suosittelen!
Vaaleita melkein mitä vaan. Lilaa tai violettia kannattaa laittaa vain keskelle luomea, oikeastaan vain iiriksen yläpuolelle, ulkokulmiin tummaa harmaata, sinistä tai ruskeaa. Sisäkulmaan vaaleanpunaista, valkoista tai hyvin vaalean sinistä.
luomivärin sävyn pitää sopia myös ihon sävyyn.
Minulla on vihreät silmät, mutta esimerkiksi sininen, jota monet ovat suositelleet, ei käy ollenkaan ihooni.
Yleensä vihreille silmille käy aikalailla kaikki värit paitsi vihreä. Punaiset sävythän korostaa vihreää, koska ovat vastavärejä, mutta mitään kirkasta punaista ei kannata käyttää, ellei ole menossa naamiaisiin.
Itse en oikeastaan käytä värillistä luomiväriä kuin juhlissa ja silloinkin vaaleaa helmiäistä ja tumman harmaata tai mustaa. Rajaukset hoitavat yleensä silmien korostamisen minulla.
Kyllä vihreää voi vihreä silmäinen käyttää mutta se ei korosta silmien väriä samalla tavalla kuin esim.ruskea,violetti.
Kaikista tärkeintä ap on että sopiiko sulle lämpimäät vai kylmät sävyt,itse kuulun kylmien värien kategoriaan ja mitään lämmin sävyistä ei voi luomilleni laittaa,näytän niiden kanssa itkeneeltä.
Otse olen viime aikoina tykästynyt Lorealin luomiväreihin (pari rusk.sävyä juuri kylmälle),hinta/laatu suhde on todella hyvä ja pigmenttiäkin on.Kerroit ap että näytät turpiin saaneelta kun kokeilet violettia,käy liikkeessä jossa kosmetologit voivat opastaa sinua oikeissa väreissä...jos laitan luomilleni lämmintä violettia niin tulos sama kuin ap:lla.Minulle sopii:
-Ruskeat jotka taittaa harmaata.
-Harmaan eri sävyt (tummasta vaaleaan),myös hohde harmaat.
-Violetit
-Raikkaat vihreät
Kontrasti värinä tietenkin käytän jotain vaalea..
Kyllä vihreää voi vihreä silmäinen käyttää mutta se ei korosta silmien väriä samalla tavalla kuin esim.ruskea,violetti.
Kaikista tärkeintä ap on että sopiiko sulle lämpimäät vai kylmät sävyt,itse kuulun kylmien värien kategoriaan ja mitään lämmin sävyistä ei voi luomilleni laittaa,näytän niiden kanssa itkeneeltä.
Otse olen viime aikoina tykästynyt Lorealin luomiväreihin (pari rusk.sävyä juuri kylmälle),hinta/laatu suhde on todella hyvä ja pigmenttiäkin on.Kerroit ap että näytät turpiin saaneelta kun kokeilet violettia,käy liikkeessä jossa kosmetologit voivat opastaa sinua oikeissa väreissä...jos laitan luomilleni lämmintä violettia niin tulos sama kuin ap:lla.Minulle sopii:
-Ruskeat jotka taittaa harmaata.
-Harmaan eri sävyt (tummasta vaaleaan),myös hohde harmaat.
-Violetit
-Raikkaat vihreätKontrasti värinä tietenkin käytän jotain vaalea..
se että sopiiko kylmät vai lämpimät värit niin löytyy kokeilemalla,voit kokeilla esim.ikkunan edessä peilin kanssa erilaisia kankaita vasten kasvojasi,se mikä väri saa sinun ihosi hehkumaan ja raikkaaksi niin on sinun värisi.Kaiva myös meikkipussistasi eri värejä ja kokeile mikä saa sinun silmäsi säihkymään...eli kaikki luomivärit mitkä taittaa harmaata on kylmiä.Netistäkin taitaa löytyä sivuja/testejä missä voi selvittää värinsä,tässä englanninkielinen versio moiseen
http://www.donnafujii.com/stylespa/coloranalysis/index.html
kokeile ruskeaa, lilaa, pinkkiä...
Niissä hyvä pigmentti ja pysyvät koko päivän.