Google laittoi lapseni kuvan internettiin
Olen vastustanut lapsieni kuvien julkaisua missään muodossa hallitsemattomassa netissä. Nyt hakukonejätti tuli ja polki periaatteeni ojaan. Harmittaa vietävästi että kesällä tajunnut suojata lapsiani googlen kamera-autolta.
Kommentit (36)
siinä kuvan alla on lomake-osio, että kuvan saa pois
ap vain halusi leuhkia,että lapsensa kuva on googlessa. nolo.
Vai mikä vaivaa?? Täällä täytyy päteä kun kotona ukko jyrää??
tai siis ilmoittaa
mutta se ilmo ei lähde. ainakaa ei näytä lähtevän. ärsyttävää
-ei ap
Mä olen kans meidä katukuvassa mutta ei mua siitä kukaan tunne paitsi minä kun tiedän olleni paikalla kun auto käväisi. Auton rekkarikin on sutattu onneksi...
Siel on munkin kuva kotinurkilla, heh!
tunnistaako siitä selkeästi? jos jossai kadulla joku kävelee niin so what??
En ihan tykkäisi jos olisi oma lapsi ja piha kuvassa. Toivottavasti saat sen pois sieltä.
Mikä ei ole yllätys kenellekään. Niillä on siellä jo nyt noin 3 kk ruuhka.
käväisin katsomassa oman ja muutaman tutun osoitteen. Oma auto näkyy talon edessä, naapurin taloon näkyy olohuoneeseen sisälle.
Tuttavaperheen talon pihalla näkyvät lasten lelut, pyyhkeet, lastenvaunut, kaikki.
Hassua oli nähdä kolmen eri ulkomailla sijainneen kodin kuvat ja kotikadut.
KESTÄ,ETTÄ TEIDÄT NÄHDÄÄN!!!
voi v....
Google voi olla kuvaamatta tai olla julkaisematta hävyttömiä kuvia. Jos yksikin omakotitalon pihalla oleva ihminen näkyy niin kyse on rikoksesta vaikka google poistaisikin kuvan.
Voi vi**u, tajusin juuri, että kuka tahansa voi nähdä lapseni kun hän kävelee kadulla! Ainakin kaikki vastaantulijat näkee! Mihin tästä voi valittaa???
Joiden avulla pedofiili hyväksyttäisiin mukaan kuvien vaihtorenkaaseen. Mukaan ei pääse ilman kuvaa.
Google voi olla kuvaamatta tai olla julkaisematta hävyttömiä kuvia. Jos yksikin omakotitalon pihalla oleva ihminen näkyy niin kyse on rikoksesta vaikka google poistaisikin kuvan.
Voi vi**u, tajusin juuri, että kuka tahansa voi nähdä lapseni kun hän kävelee kadulla! Ainakin kaikki vastaantulijat näkee! Mihin tästä voi valittaa???
Siis mä en nyt voi ees lähtee lääkäriin, ettei joku nää mun nuppuani!! Heti, kun olet valittanut niin kerro minne, minäkin valitan!
Miten google voi edes ottaa kuvia...häh?
Miten google voi edes ottaa kuvia...häh?
Mikä tää juttu on?
mikä tää googlejuttu on? missä ne kuvat on??
jos haluat.