Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montakohan suomalaista on kohta terapian tarpeessa googlen street view:n takia...

Vierailija
09.02.2010 |

kun muistelevat entisiä talojaan tai exiä tai tuhottuja mummoloita... voi google minkä teit.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin tänään ja naapurin koira on meidän talon edessä.

Vierailija
2/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä huomaa kuinka uusi juttu tuo ylipäätänsä Suomalaisille on. Johan tuo on pitkän aikaa ollut olemassa, ja itse olen aikaa sitten esim. ennen lomareissuja katsellut majoituspaikkoja ja paikkoja muutenkin, ja lisäksi esim. "nojatuolimatkaillut" ympäri maailmaa googlen katunäkymillä. Minusta tuo on aika kiva juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistelevat entisiä talojaan tai exiä tai tuhottuja mummoloita... voi google minkä teit.

tiedän: ei yhtään!

Vierailija
4/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä en tiedä, miten tuota street viewta käytetään ja olisi hauska kokeilla - kertokaahan viisaammat

Vierailija
5/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne laitat osoitteen johon haluat, ja sitten vaan poimit hiirellä sen keltaisen unkon sieltä vasemmasta yläkulmasta ja laitat sen siihen kadun päälle, niin johan alkaa näkyä. Mutta se katu pitää olla sinisillä viivoilla reunustettu, muuten ei ole kuvaa.

Ja pallon nuolella kääntelet ukkoa niin sekatselee ympärilleen.

Vierailija
6/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosi hyvä kuva talosta ,ainut joka risoo pyykit kuivumassa telineessä.

Vierailija
7/14 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, en tarvitsekaan enää terapiaa.

Vierailija
8/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailen juuri lapsuuteni maisemissa...

Vierailija
9/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä huomaa kuinka uusi juttu tuo ylipäätänsä Suomalaisille on. Johan tuo on pitkän aikaa ollut olemassa, ja itse olen aikaa sitten esim. ennen lomareissuja katsellut majoituspaikkoja ja paikkoja muutenkin, ja lisäksi esim. "nojatuolimatkaillut" ympäri maailmaa googlen katunäkymillä. Minusta tuo on aika kiva juttu.

Vierailija
10/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän minäkin. Niitä kuvattiin vielä mm. viime kesänä!

Vierailija
11/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasta näkyy kun meidän kerrostalon pihamaata just tehtiin uusiksi ja oli alkusyksyä kun tapahtui...

Vierailija
12/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta eksyin mapsiin seikkailemaan, ja tulipa löydettyä kuva "äitipuolesta" mummolan pihalla :D Ehdin sen jo sille sähköpostillakin lähettää, saas nähä mitä tykkää kun ei tykkää itsestään otettavan kuvia edes sukulaisten ja tuttavien toimesta. Voi hyvinkin olla parin terapiaistunnon paikka!

Vierailija
13/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ja tietämätön av-mamma kyselee..

Vierailija
14/14 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin ne on käyneet katua pitkin kuvaamassa!!! Uskomatonta. Ja mikä parasta, olen kerran elämässäni vedellyt meidän pihanpusikot trimmerillä ja selvästi tuo kuva on otettu just sen jälkeen :DDD. Toivotaan etteivät tule heti kuvaamaan uudestaan. Ja me todellakin asutaan hevon kuusessa!