Minulle on aivan sama miten lapseni koulussa käyttäytyy.
Opettajat hoitakaa se teatterinne luokan edessä ilman draamaa
vaikka lapseni huorittelisi opettajaa tai sylkisi päin niin MINÄ ainakin puolustan lastani ja muiden lapsia. Lapset ovat lapsia ja opettaja on aikuinen jonka pitäisi kestää sellainen käytös.
Opettajan tehtävä on opettaa ja kirjoittaa taululle päivän tehtävät sekä opastaa lapsia. Opettaja ei ole kasvattaja tai taistelija joka opastaa käytöksessä. Miksi niitä lapsia pitää opettaa väkipakolla? Suurin osa lapsista vihaa opiskelua ja kuluttaa tunneilla aikaansa odottaen milloin pääsee pois.
Hoitaisitte vaan sen shown ilman draamaa. Opettakaa niitä ketä kiinnostaa oppia. Meidän lapsia ei kiinnosta koulunkäynti. Pojastani tulee NHL tähti.
Kommentit (74)
aloitti pelaamisen jo 5 vuotiaana. Luistelemaan oppi ennen kuin uimaan.
Hän on kova. Kova pala teille ja minulle. Se poika tulee menestymään ja näyttää koko Suomelle kuka on Mies ja ketä ihaillaan linnanjuhlissa.T: pojastaan ylpeä ap
En olekaan vielä kuullut, että äiti voi tällaisellakin asialla ylpeillä. Taidetaan tosiaan tästä pojasta vielä kuulla.... Voi vaan arvata, missä yhteydessä...........
Aikoinaan näin luuli eräs oppilaanikin, hänestä oli tuleva se kirkkain NHL-tähti. Vaan kuinkas kävikään? Agressiivisuus niin jäällä kuin "siviilissäkin" koitui wanna-been kohtaloksi, ja koska koulu ei maittanut, se surkea peruskoulun päästötoikkari jäi ainoaksi. Saldona tämän lisäksi rikosrekisteri ja ikuinen selkävamma mahdollisuudella halvaantua.
ja on sivistynyt kuin köyhä sivistymätön juntti.
Ota asioista selvää ennen kuin kirjoitat täysin perättömiä juttuja.
Kenialaisjuoksijoiden salaisuudeksi taas katsotaan monien kilometrien koulumatkojen päivittäinen juokseminen jne. Lapsuusiässä tulevan huippu-urheilijan kokonaisharjoittelusta pieni osa tapahtuu ohjatusti.
Väittäisin että 17 tuntia järkevästi treenattuna on parempi, kuin 30h väsyneenä ja sähläten.. Tuskin 4 vuotias vielä edes 14h viikossa harjottelee että. Jotain rajaa.
ajatustesi kanssa. Oppilaiden kanssa kyllä pärjää aina, mutta vanhemmat ovat niitä pahimpia!!!
T. yläkoulun ope, jolla on vain ihania oppilaita, mutta jokun v-mainen vanhempi
opettajien tehtävä on sitten opettaa sille kaikkia asioita. Koska nehän ovat opettajia!
T: Äippänen Porvoon perukoilta
Mun poika on niin lahjakas ja te ette vain voi hyväksyä sitä.
T: ap
tosissaan, mutta viimeistään viimeinen lause paljasti...
Esim. jos lapsi kärsii neurologisista ongelmista, --- Nykyaikana kun on muotia tämä "integrointi", kouluihin joutuu yhä enemmän lapsia, joilla ei ole edellytyksiä selviytyä siellä. Mitä muuta siitä voi seurata kuin ongelmia? Turha silloin on syyttävällä sormella osoittaa lasta tai vanhempaa.
os vain opettaja on pätevä ja halukas. Ja silloin siitä tosiaan syntyy ihan muuta kuin ongelmia: siitä syntyy veronmaksajia. mutta opettajan pitää tosiaan olla ammattitaitoinen (ihan tavallinen ammattitaito riittää, ei tarvita mitään erityistä, mutta se perusjuttu pitää osata) ja halukas.
Ja toisekseen opettaja ON kasvattaja. Vielä täällä aikuispuolellakin, missä minä opetan, me olemme kasvattajia. Joskin myös asiantuntijoita, mutta aina myös kasvattajia.
Aamulla 2h reenit, päivällä toiset ja illalla kavereiden kanssa lähikentällä. Välipäivinäkin käy jäällä ihan vaan luistelemassa. Hän seurustelee tällähetkellä taitoluistelijan kanssa ja harjoittelee myös taitoluisteluakin. t: ap
Provo on, paljastuit!
siis poikasi on 12 v ja seurustelee tällähetkellä taitoluistelijan kanssa
Tyttöjen iät olivat 13-22v. Kaikki luulivat minua vanhemmaksi. Minulla kasvoi parta tuuheasti jo 11 vuotiaana.
Kauhea äiti jos totta. Tunteeton ja vähäälyinen...
Lapsesta ei tule muuta kuin kriminaali ja esiintyy alibissa... Wau! onpa hie... noloo!
Saatan tietää poikasi hän on todella hyvä pelaaja ja ahkera harjoittelija. Jos pojan kroppa kestää treenin niin hän on helposti NHL:ssä!
Mikäli on sama poika kyseessä.
ponkaisee köyhistä oloista. Opiskelu ei auta kun koulut ovat huonoja ja materiaali viime lama-ajalta. Poikien kannattaa yrittää tosissaan läpimurtoa NHL:ään. Muuten edessä on diilerin tai juopon ura.
Nää jotka haukkuu ap:ta ei tiedä millaista on asua köyhissä oloissa.
Way tu goy ap!!!
sunnuntain hesarissa oli just juttu näistä alkoholisoituvista ex-urheilijoista, joilla ei ole muuta elämää.