Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä hävetti eilen kun vein 4v poikaa hoitoon

Vierailija
09.02.2010 |

Sisään kun päästiin ensisanoikseen sanoi hoitajalla että äiti potkaisi häntä naamaan aamulla. heti perään riisuttuaan vaatteet sanoi että hyi kun tää mun pusero haisee pahalle, isi kaatoi kaljat illalla sen päälle...

Kumpikaan tarina ei pitänyt paikkaansa. Muiden lapsilta vastaavia juttuja???

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät edes tieneet mitä kalja on ja varsinkaan sitä, että se on jotenkin kielletty juoma.

Samoin ei heille olisi tullut mieleenkään, että joku potkisi jotain naamaan.

No he eivät katsoneet väkivaltaisia/tappelu ohjelmia pienenä.

Nyt eskari ikäisenä nuorempi poika voisi sanoakin jotain tuollaista, mutta toisaalta hän on jo niin vanha ettei enää juksaile ketään.

Oletko miettinyt miksi poika hakee hoitajien huomiota tuolaisilla jutuilla? On ilmeisesti tapana kyseissä päiväkodissa. Ehkä joku hoitajista oikeasti alkaa kauhistelemaan noita juttuja ja se on lapsista kivaa.

Vierailija
42/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti tykkää viinistä.

6 v poika kyselee kaikenlaista ja Helsingissä käydessämme näkee tietysti puliukkoja välillä. Olen selittänyt, että he ovat juoneet liikaa viinaa/kaljaa/viiniä, niitä saa juoda vain vähän kerrallaan, tai muuttuu puliukoksi, jos joka päivä juo. (Alan pelotella lapsia jo varhaisessa vaiheessa liiallisen alkoholinkäytön vaaroista ; ))

3 v tyttö tietenkin kuuntelee vieressä ja toistaa oppimiaan asioita, tosin usein ihan ihme jutuilla höystettyinä, kuten muillakin täällä...

Isot pojat pihoilla ainakin puhuvat "päähän potkimisesta" ja leikkivät välillä ihme karatejuttuja, siinä ne pienetkin sitten oppivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri aiheesta juttua.

En sitä lukenut kunnolla, mutta eipä tuo nyt mitään erikoista ole. Hävetyksesi ymmärrän ( ;

Vierailija
44/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-vuotias tyttömme sanoi taannoin ettei halua mennä päiväkotiin koska siellä hoitajat kuristavat ja lyövät häntä joka päivä.

En oikein uskonut tuota...

Vierailija
45/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä jeesustelua!

Meillä tietää joa varmaan 2-vuotiaskin sanat kalja, siideri ja viini. Meidän perheessä ei kännäillä, mutta nuo em. juomat kuuluvat elämäämme kuitenkin.

Taitaa alkoholi olla aikamoinen tabu monissa perheissä? Luuletteko lastenne jotenkin hyötyvän siitä?

Vierailija
46/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän enkeli ekaluokkalainen kertoi illalla että opella on tärkeää asiaa äidille ja pitäisi kuulemma tavata nopeasti. Minä tietty ihmettelin että mitäs nyt olet tehnyt? Eikun tunnilla oli puhuttu kiusaamisesta, tönimisestä ym. ja että täytyy opelle kertoa heti jos joku kiusaa. Ja poika oli sitten sanonut että äiti mua kiusaa ja heittää seinälle ja vaikka mitä.

Arvatkaa olinko kauhuissani, mitään tämmöistä ei ollut tapahtunut, ainoastaan että poika on hiukan villi ja tempperamenttinen ja että kyllä otetaan yhteen aamuisin kiireessä kun pitää pukea jne.

Tiedättehän?

Onneksi opesta ei kuulunut mitään, hetken mietin että otanko itse yhteyttä, mutta sitten muutettin pois. Huhhuh.

Vierailija
47/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täpötäydessä leikkipuistossa kirkkaalla äänellä: "oletko sä äiti taas humalassa?".

Sain aikamoisia katseita osakseni =)

En edes tiennyt, että lapsi tietää sanan humala tai että mitä se tarkoittaa (ilmeisesti ei tiennyt). Olen lähes absolutisti, juon pari kertaa vuodessa lasin viiniä ruuan kanssa. Humalassa olen viimeksi ollut teini-iässä. Mieheni samoin.

Että näin.

Vierailija
48/48 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi pienenä noin kolmevuotiaana hoitotädilleen äitimme olevan raskaana. Hoitaja oli sitten pitkän aikaa katsellut äitimme mahaa, että milloin voisi onnitella perheenlisäyksestä. Myöhemmin sisko kertoi myös isämme kuolleen. Tämä ei sitten mennyt enää yhtä hyvin läpi...