Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko äitisi vuosien takaisista entisistä poikaystävistäsi?

Vierailija
01.03.2010 |

Mua on todella käynyt jurppimaan äitini, joka useita kertoja viikossa aina tilaisuuden tullen mainitsee jotain jostakin entisestä poikaystävästäni.

Siis todella usein. Mulla ei ole exien kanssa lapsia, enkä ole ollut naimisissa, ovat vain olleet seurustelusuhteita.

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut jo lähemmäs 10 vuotta, eli näistä vanhoista suhteista on aikaa. Nykyisen kanssa liitto on kestävä, on lapsia, talot, autot jne.

Siis voi vaikka ihan tuosta noin kysyä, että mitäs se siellä kesämökillä laitoitte ruokaa? Ei sinänsä mikään ärsyttävä asia, mutta kun kuuluu jo entiseen elämään, niin ei viitsisi vanhoja asioita vatvoa. Mutta kun äiti vaan vatvoo.

Siis puhuu näistä ihmisistä ihan kuin he yhä olisivat osa elämääni, kuin kaikki olisi tapahtunut eilen.

Onko tää ihan normaalia, että tällä tavalla toisen yksityiselämän vanhoista suhteista jatkuvasti puhutaan? Vaikka itse en halua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut koskaan tapana viedä poikaystäviä kotiin. En ollut sattuneista syistä itsekään silloin kotona. Aina oli kortteeri kylällä, milloin kenenkin luona kun porukoilla liikuttiin.

Vierailija
2/2 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaduttaakin ne menneet. Minulle on vain yksi mies tässä maailmassa ja se on aviomieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän