Soijarouhe, mitä se on?
Kommentit (135)
Miksi pitää huijata ruualla? Tai miksi soijarouheesta pitää hampaat irvessä yrittää vääntää lihan makuista? Meillä kasvisruoka syödään kasvisruokana ja kyllä kaikki tietää, mitä aineksia siihen käytetään.
Kasvikset kasviksina ja liha lihana.
Sitäpaitsi mä en ymmärrä mitä ekologista on tuoda toiselta puolen maapalloa tänne syötäväksi jotain geenimanipuloitua estrogeenipitoista mömmöä.
Syökää kotimaisia kasviksia, ihmiset!
rahdataan sen karjan ruuaksi. Minä en syö lihaa lihana, koska olen kasvissyöjä. Syön kotimaisia kasviksia, mutta käytän palkokasveja proteiininlähteenä. Soijajalosteita on paljon kaupoissa, niitä on helppo sieltä ostaa tällaisella pienelläkin paikkakunnalla, jossa ei ole luomupuoteja.
Ei kai muutenkaan ole normaali käytäntö raportoida tarkkaan kaikkia ruuanlaitossa käytettyjä raaka-aineita vieraille, vaikka taatusti eri kodeissa laitetaan ruokaa eri lailla?
Allergiat ovat tietysti eri juttu, mutta nehän nyt aikuiset vieraat osaavat itsekin ilmoittaa, ja lapsivieraiden kohdalta ainakin itse vanhemmilta varmistan.
Eli, pitäkö teidän mielestänne esim. kertoa varmuuden vuoksi, että "tässä ruuassa on sipulia/ kalaa/ tilliä/ mustapippuria/ fetajuustoa/ porkkanaa" (kun aina löytyy joku, joka ei tykkää siitä tai tästä)? Aika huvittava ajatus. Itse en ainakaan rupea kylässä tentaamaan mitä ruuassa on, ja saman olen opettanut lapsillekin. Meillä ei ole allergioita, joten tyytyväisenä otamme vastan mitä kylässä tarjotaan (kunhan ei nyt ihan pilaantunutt ole :)
perheeltä onko jotain mitä he eivät syö.
Soijalla saa isot muskelit. 173cm, ja 86kg silkkaa lihasta. Olen kasvissyöjä. Ajatus lihansyönnistä oksettaa tätä ladya.
hyvin on tähän mennessä onnistunut :)lastesi ja lastenlastesi
rinanlla. Mulle ei kannata alkaa mitään viherpiiperöideologiaa jauhamaan, ei kiinnosta.sinä kutsut sitä viherpiiperöideologiaksi, minä kutsun sitä terveeksi järjeksi. Jos sinä et osaa ajatella asioita nokkaas pitemmälle, se ei ole kenenkään muun vika kuin omasi.
Ympäristö ei ole mikään abstrakti asia, vaan se paikka, jossa meidän on elettävä. Jos kaikki luonnonvarat käytetään loppuun ja ympäristö saastutetaan, niin mitäs sitten syödään? Eletään pyhällä hengellä vai?
Jos ei itse pysty loogiseen ajatteluun, niin pitääkö tulla toisia nimittelemään piipertäjiksi? Kyllä kuule ihan sillä tavalla saadaan tästä maailmasta riittämään sunkin lapsille, että vähennetään luonnonvarojen tuhlausta.
kotoa löytyy muovisia tavaroita, käytät bensaa käyttäviä kulkuneuvoja jne. Hmm...
Ei kai muutenkaan ole normaali käytäntö raportoida tarkkaan kaikkia ruuanlaitossa käytettyjä raaka-aineita vieraille, vaikka taatusti eri kodeissa laitetaan ruokaa eri lailla?
Allergiat ovat tietysti eri juttu, mutta nehän nyt aikuiset vieraat osaavat itsekin ilmoittaa, ja lapsivieraiden kohdalta ainakin itse vanhemmilta varmistan.
Eli, pitäkö teidän mielestänne esim. kertoa varmuuden vuoksi, että "tässä ruuassa on sipulia/ kalaa/ tilliä/ mustapippuria/ fetajuustoa/ porkkanaa" (kun aina löytyy joku, joka ei tykkää siitä tai tästä)? Aika huvittava ajatus. Itse en ainakaan rupea kylässä tentaamaan mitä ruuassa on, ja saman olen opettanut lapsillekin. Meillä ei ole allergioita, joten tyytyväisenä otamme vastan mitä kylässä tarjotaan (kunhan ei nyt ihan pilaantunutt ole :)
koppaan kakkosta perheeltä onko jotain mitä he eivät syö.
osaavat kertoa ihan itse, mitä eivät syö, jos tietävät, että ovat tulossa meille syömään. Näin itsekin kasvissyöjänä teen.
Syön kotimaisia kasviksia, mutta käytän palkokasveja proteiininlähteenä. Soijajalosteita on paljon kaupoissa, niitä on helppo sieltä ostaa tällaisella pienelläkin paikkakunnalla, jossa ei ole luomupuoteja.
Ja kuules, huolehtisit proteiininsaannistasi syömällä luomulihaa ja riistaa, niin ei tarvitsisi rahdata sitä soijaa tänne pohjolaan sinun tai karjan tarpeisiin. :)
Soijalla saa isot muskelit. 173cm, ja 86kg silkkaa lihasta. Olen kasvissyöjä. Ajatus lihansyönnistä oksettaa tätä ladya.
hyvin on tähän mennessä onnistunut :)lastesi ja lastenlastesi
rinanlla. Mulle ei kannata alkaa mitään viherpiiperöideologiaa jauhamaan, ei kiinnosta.sinä kutsut sitä viherpiiperöideologiaksi, minä kutsun sitä terveeksi järjeksi. Jos sinä et osaa ajatella asioita nokkaas pitemmälle, se ei ole kenenkään muun vika kuin omasi.
Ympäristö ei ole mikään abstrakti asia, vaan se paikka, jossa meidän on elettävä. Jos kaikki luonnonvarat käytetään loppuun ja ympäristö saastutetaan, niin mitäs sitten syödään? Eletään pyhällä hengellä vai?
Jos ei itse pysty loogiseen ajatteluun, niin pitääkö tulla toisia nimittelemään piipertäjiksi? Kyllä kuule ihan sillä tavalla saadaan tästä maailmasta riittämään sunkin lapsille, että vähennetään luonnonvarojen tuhlausta.
kotoa löytyy muovisia tavaroita, käytät bensaa käyttäviä kulkuneuvoja jne. Hmm...
koska ne ovat ekologisesti kestävimmät jalkineet, laadukkaat kestävät vuosia. On muovia, mutta pyrin esim. valitsemaan tuotteita sen perusteella, millainen pakkaus on. Meillä on muovinkeräys paikkakunnalla. Ajamme aika vähän bensaa kuluttavilla ajoneuvoilla, koska olemme kotona töissä ja yritämme minimoida käynnit kaupungissa (10 km päässä), ajamme myös pyörällä. Julkista liikennettä ei ole.
Mä yritän aina kulutusvalintoja tehdessä pohtia, miten tää vaikuttaa kokonaisuuteen. Pohdin aina hankintojen kohdalla, tarvitsenko tätä oikeasti, etenkin jos ostan uutta. Kaiken mahdollisen yritän hankkia käytettynä ja panna omia tavaroitani kiertoon.
En ole sitä mieltä, ettäkö eläimiä ei saisi kasvattaa ruuaksi ja esim. kenkien materiaaliksi, olen sitä mieltä, että nykymeno on kohtuutonta. Karjatuotanto on suurin hiilidioksiidintuottaja tällä hetkellä.
Ookoo, nyt mä olen todistellut asioita. Joten pystytkö nyt todistamaan, että sä et ole idootti?
Syön kotimaisia kasviksia, mutta käytän palkokasveja proteiininlähteenä. Soijajalosteita on paljon kaupoissa, niitä on helppo sieltä ostaa tällaisella pienelläkin paikkakunnalla, jossa ei ole luomupuoteja.
Ja kuules, huolehtisit proteiininsaannistasi syömällä luomulihaa ja riistaa, niin ei tarvitsisi rahdata sitä soijaa tänne pohjolaan sinun tai karjan tarpeisiin. :)
Syön kotimaisia kasviksia, mutta käytän palkokasveja proteiininlähteenä. Soijajalosteita on paljon kaupoissa, niitä on helppo sieltä ostaa tällaisella pienelläkin paikkakunnalla, jossa ei ole luomupuoteja.
Ja kuules, huolehtisit proteiininsaannistasi syömällä luomulihaa ja riistaa, niin ei tarvitsisi rahdata sitä soijaa tänne pohjolaan sinun tai karjan tarpeisiin. :)
mun maha ei sulata.
Sen mä haluaisinkin tietää, mistä täällä tuppukylällä sais mistään luomulihaa. Ei kuule taida saada. Lihansyöjät aina tuputtaa tuota luomulihaa vastaukseksi kaikkeen, mutta harva sitä oikeasti syö, ja aika harvat on ne kaupat, joista sitä saa.
soijajalosteessa ei ole mitään pahaa. Kaikenlaisia elintarvikkeita jalostetaan eteenpäin, eikä se tee siitä yhtään sen huonompaa.
Ajatelkaa nyt vaikka maitotuotteita, eihän tavallinen maitokaan ole jalostamatonta.
Ei kai muutenkaan ole normaali käytäntö raportoida tarkkaan kaikkia ruuanlaitossa käytettyjä raaka-aineita vieraille, vaikka taatusti eri kodeissa laitetaan ruokaa eri lailla?
Allergiat ovat tietysti eri juttu, mutta nehän nyt aikuiset vieraat osaavat itsekin ilmoittaa, ja lapsivieraiden kohdalta ainakin itse vanhemmilta varmistan.
Eli, pitäkö teidän mielestänne esim. kertoa varmuuden vuoksi, että "tässä ruuassa on sipulia/ kalaa/ tilliä/ mustapippuria/ fetajuustoa/ porkkanaa" (kun aina löytyy joku, joka ei tykkää siitä tai tästä)? Aika huvittava ajatus. Itse en ainakaan rupea kylässä tentaamaan mitä ruuassa on, ja saman olen opettanut lapsillekin. Meillä ei ole allergioita, joten tyytyväisenä otamme vastan mitä kylässä tarjotaan (kunhan ei nyt ihan pilaantunutt ole :)
Jokaista ainesosaa vieraille (enkä perheellekään) raportoi, enkä edes sano, että "tämä on nyt sitten kasvisruokaa/liharuokaa jne".
Mutta ymmärsin tästä ketjusta, että jotkut tarkoituksella huijaavat ja tarjoavat esim. soijarouhekastiketta jauhelihakastikkeena. Sitä minä en tajua.
t. 34
on silti kaksinkertaisesti tuotettua ruokaa, ja jo sinällään epäekologista, oli luomua tai ei.
Kyllä lihaa saa syödä, sitä pitäisi vain syödä paljon vähemmän, jos ajattelee maapallon kannalta, mutta ilmeisesti ei kannata ajatella, koska se on vain idioottimaista viherpiiperrystä.
Soijalla saa isot muskelit. 173cm, ja 86kg silkkaa lihasta. Olen kasvissyöjä. Ajatus lihansyönnistä oksettaa tätä ladya.
hyvin on tähän mennessä onnistunut :)lastesi ja lastenlastesi
rinanlla. Mulle ei kannata alkaa mitään viherpiiperöideologiaa jauhamaan, ei kiinnosta.sinä kutsut sitä viherpiiperöideologiaksi, minä kutsun sitä terveeksi järjeksi. Jos sinä et osaa ajatella asioita nokkaas pitemmälle, se ei ole kenenkään muun vika kuin omasi.
Ympäristö ei ole mikään abstrakti asia, vaan se paikka, jossa meidän on elettävä. Jos kaikki luonnonvarat käytetään loppuun ja ympäristö saastutetaan, niin mitäs sitten syödään? Eletään pyhällä hengellä vai?
Jos ei itse pysty loogiseen ajatteluun, niin pitääkö tulla toisia nimittelemään piipertäjiksi? Kyllä kuule ihan sillä tavalla saadaan tästä maailmasta riittämään sunkin lapsille, että vähennetään luonnonvarojen tuhlausta.
kotoa löytyy muovisia tavaroita, käytät bensaa käyttäviä kulkuneuvoja jne. Hmm...koska ne ovat ekologisesti kestävimmät jalkineet, laadukkaat kestävät vuosia. On muovia, mutta pyrin esim. valitsemaan tuotteita sen perusteella, millainen pakkaus on. Meillä on muovinkeräys paikkakunnalla. Ajamme aika vähän bensaa kuluttavilla ajoneuvoilla, koska olemme kotona töissä ja yritämme minimoida käynnit kaupungissa (10 km päässä), ajamme myös pyörällä. Julkista liikennettä ei ole.
Mä yritän aina kulutusvalintoja tehdessä pohtia, miten tää vaikuttaa kokonaisuuteen. Pohdin aina hankintojen kohdalla, tarvitsenko tätä oikeasti, etenkin jos ostan uutta. Kaiken mahdollisen yritän hankkia käytettynä ja panna omia tavaroitani kiertoon.
En ole sitä mieltä, ettäkö eläimiä ei saisi kasvattaa ruuaksi ja esim. kenkien materiaaliksi, olen sitä mieltä, että nykymeno on kohtuutonta. Karjatuotanto on suurin hiilidioksiidintuottaja tällä hetkellä.
Ookoo, nyt mä olen todistellut asioita. Joten pystytkö nyt todistamaan, että sä et ole idootti?
Meitä ei kiinnosta lihalle haisevat kommenttisi. ME tahdomme MADONNAN! MAADONNA, MAADONNA, MAADONNA.. Häivy tiehesi nolla.
Syön kotimaisia kasviksia, mutta käytän palkokasveja proteiininlähteenä. Soijajalosteita on paljon kaupoissa, niitä on helppo sieltä ostaa tällaisella pienelläkin paikkakunnalla, jossa ei ole luomupuoteja.
Ja kuules, huolehtisit proteiininsaannistasi syömällä luomulihaa ja riistaa, niin ei tarvitsisi rahdata sitä soijaa tänne pohjolaan sinun tai karjan tarpeisiin. :)
mun maha ei sulata.
Sen mä haluaisinkin tietää, mistä täällä tuppukylällä sais mistään luomulihaa. Ei kuule taida saada. Lihansyöjät aina tuputtaa tuota luomulihaa vastaukseksi kaikkeen, mutta harva sitä oikeasti syö, ja aika harvat on ne kaupat, joista sitä saa.
ihminen, joka ei jaksa tarkastella omia elintottumuksiaan kriittisesti tukeutuu aina siihen haaveeseen, ettei lihansyönnin lopettaminen mitään kuitenkaan maailmassa muuta. "Viherpiipertäjäpropagandaa" jne. Kuitenkin totuus on se, että helpoin tapa säästää ilmastoa ON lopettaa/vähentää lihansyöntiä (soijarouhekin on sata kertaa ekologisempi vaihtoehti), lopettaa/vähentää yksityisautoilu ja jättää lentolomat väliin. Mutta toisille tämänkaltainen vastuunkanto vaan on niin vaikeaa.
Pakkokasvisruoka kouluihin ja päiväkoteihin!!!
Ei kai muutenkaan ole normaali käytäntö raportoida tarkkaan kaikkia ruuanlaitossa käytettyjä raaka-aineita vieraille, vaikka taatusti eri kodeissa laitetaan ruokaa eri lailla?
Allergiat ovat tietysti eri juttu, mutta nehän nyt aikuiset vieraat osaavat itsekin ilmoittaa, ja lapsivieraiden kohdalta ainakin itse vanhemmilta varmistan.
Eli, pitäkö teidän mielestänne esim. kertoa varmuuden vuoksi, että "tässä ruuassa on sipulia/ kalaa/ tilliä/ mustapippuria/ fetajuustoa/ porkkanaa" (kun aina löytyy joku, joka ei tykkää siitä tai tästä)? Aika huvittava ajatus. Itse en ainakaan rupea kylässä tentaamaan mitä ruuassa on, ja saman olen opettanut lapsillekin. Meillä ei ole allergioita, joten tyytyväisenä otamme vastan mitä kylässä tarjotaan (kunhan ei nyt ihan pilaantunutt ole :)
Jokaista ainesosaa vieraille (enkä perheellekään) raportoi, enkä edes sano, että "tämä on nyt sitten kasvisruokaa/liharuokaa jne".
Mutta ymmärsin tästä ketjusta, että jotkut tarkoituksella huijaavat ja tarjoavat esim. soijarouhekastiketta jauhelihakastikkeena. Sitä minä en tajua.
t. 34
mieltä, että jos mä sanon jollekin lapselle, joka ei ole tottunut soijarouheeseen, että tässä makaronilaatikossa EI OLE LIHAA VAAN SOIJAROUHETTA, niin se lapsi ei sitä syö. Jos sanon, että tässäpä makaroonilaatikkoa ja tuosta ketsuppia, niin se syö.
Samaa mieltä ovat olleet myös näiden lasten vanhemmat, joten sun mielipidettä en aio jatkossakaan ottaa huomioon. Aikuisten kohdalla on asia eri, ja aikuiset toki tietääkin, että meillä ei liharuokia tarjoilla. Ja jos eivät siksi halua tulla meille syömään, niin fine by me. Ei tarvitse.
että miten maustan ja liotan soijaa niin, että saan sitä vastaavan määrän kuin 400g jauhelihaa ja ettei se maistu - noh, SOIJALTA?!
Soijalla saa isot muskelit. 173cm, ja 86kg silkkaa lihasta. Olen kasvissyöjä. Ajatus lihansyönnistä oksettaa tätä ladya.
hyvin on tähän mennessä onnistunut :)lastesi ja lastenlastesi
rinanlla. Mulle ei kannata alkaa mitään viherpiiperöideologiaa jauhamaan, ei kiinnosta.sinä kutsut sitä viherpiiperöideologiaksi, minä kutsun sitä terveeksi järjeksi. Jos sinä et osaa ajatella asioita nokkaas pitemmälle, se ei ole kenenkään muun vika kuin omasi.
Ympäristö ei ole mikään abstrakti asia, vaan se paikka, jossa meidän on elettävä. Jos kaikki luonnonvarat käytetään loppuun ja ympäristö saastutetaan, niin mitäs sitten syödään? Eletään pyhällä hengellä vai?
Jos ei itse pysty loogiseen ajatteluun, niin pitääkö tulla toisia nimittelemään piipertäjiksi? Kyllä kuule ihan sillä tavalla saadaan tästä maailmasta riittämään sunkin lapsille, että vähennetään luonnonvarojen tuhlausta.
kotoa löytyy muovisia tavaroita, käytät bensaa käyttäviä kulkuneuvoja jne. Hmm...koska ne ovat ekologisesti kestävimmät jalkineet, laadukkaat kestävät vuosia. On muovia, mutta pyrin esim. valitsemaan tuotteita sen perusteella, millainen pakkaus on. Meillä on muovinkeräys paikkakunnalla. Ajamme aika vähän bensaa kuluttavilla ajoneuvoilla, koska olemme kotona töissä ja yritämme minimoida käynnit kaupungissa (10 km päässä), ajamme myös pyörällä. Julkista liikennettä ei ole.
Mä yritän aina kulutusvalintoja tehdessä pohtia, miten tää vaikuttaa kokonaisuuteen. Pohdin aina hankintojen kohdalla, tarvitsenko tätä oikeasti, etenkin jos ostan uutta. Kaiken mahdollisen yritän hankkia käytettynä ja panna omia tavaroitani kiertoon.
En ole sitä mieltä, ettäkö eläimiä ei saisi kasvattaa ruuaksi ja esim. kenkien materiaaliksi, olen sitä mieltä, että nykymeno on kohtuutonta. Karjatuotanto on suurin hiilidioksiidintuottaja tällä hetkellä.
Ookoo, nyt mä olen todistellut asioita. Joten pystytkö nyt todistamaan, että sä et ole idootti?
tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa ihmistä. Ihan turhaan sinä leijut omassa erinomaisuudessasi sen perusteella että syöt soijarouhetta. Tai haukut lihansyöjiä sen kummmemin kyseisen ihmisen muita tekoja tietämättä.
Pakkokasvisruoka kouluihin ja päiväkoteihin!!!
mutta vain sillä ehdolla, että käytettäisiin kotimaisia juureksia ja kasviksia, eikä geenimanipuloitua soijaa. Minä en antaisi lasteni syödä sellaista määrää hormoneja.
hirven/poronlihaa, sekä muuta riistaa ja syömmekin sitä paljon. Kalaa pyydetään itse. Joten kertokaahan miten te soijansyöjät olette parempia?
Soijalla saa isot muskelit. 173cm, ja 86kg silkkaa lihasta. Olen kasvissyöjä. Ajatus lihansyönnistä oksettaa tätä ladya.
hyvin on tähän mennessä onnistunut :)lastesi ja lastenlastesi
rinanlla. Mulle ei kannata alkaa mitään viherpiiperöideologiaa jauhamaan, ei kiinnosta.sinä kutsut sitä viherpiiperöideologiaksi, minä kutsun sitä terveeksi järjeksi. Jos sinä et osaa ajatella asioita nokkaas pitemmälle, se ei ole kenenkään muun vika kuin omasi.
Ympäristö ei ole mikään abstrakti asia, vaan se paikka, jossa meidän on elettävä. Jos kaikki luonnonvarat käytetään loppuun ja ympäristö saastutetaan, niin mitäs sitten syödään? Eletään pyhällä hengellä vai?
Jos ei itse pysty loogiseen ajatteluun, niin pitääkö tulla toisia nimittelemään piipertäjiksi? Kyllä kuule ihan sillä tavalla saadaan tästä maailmasta riittämään sunkin lapsille, että vähennetään luonnonvarojen tuhlausta.
kotoa löytyy muovisia tavaroita, käytät bensaa käyttäviä kulkuneuvoja jne. Hmm...koska ne ovat ekologisesti kestävimmät jalkineet, laadukkaat kestävät vuosia. On muovia, mutta pyrin esim. valitsemaan tuotteita sen perusteella, millainen pakkaus on. Meillä on muovinkeräys paikkakunnalla. Ajamme aika vähän bensaa kuluttavilla ajoneuvoilla, koska olemme kotona töissä ja yritämme minimoida käynnit kaupungissa (10 km päässä), ajamme myös pyörällä. Julkista liikennettä ei ole.
Mä yritän aina kulutusvalintoja tehdessä pohtia, miten tää vaikuttaa kokonaisuuteen. Pohdin aina hankintojen kohdalla, tarvitsenko tätä oikeasti, etenkin jos ostan uutta. Kaiken mahdollisen yritän hankkia käytettynä ja panna omia tavaroitani kiertoon.
En ole sitä mieltä, ettäkö eläimiä ei saisi kasvattaa ruuaksi ja esim. kenkien materiaaliksi, olen sitä mieltä, että nykymeno on kohtuutonta. Karjatuotanto on suurin hiilidioksiidintuottaja tällä hetkellä.
Ookoo, nyt mä olen todistellut asioita. Joten pystytkö nyt todistamaan, että sä et ole idootti?
tee kenestäkään sen huonompaa tai parempaa ihmistä. Ihan turhaan sinä leijut omassa erinomaisuudessasi sen perusteella että syöt soijarouhetta. Tai haukut lihansyöjiä sen kummmemin kyseisen ihmisen muita tekoja tietämättä.
viherpiipertäjäksi, ja vastasin, että se ei ole mitään piipertämistä, vaan ihan loogista ajattelua. Ja jos se on loogista ajattelua, niin minusta sen loogisen ajattelun puute on tyhmyyttä. Otin retoriset keinot käyttöön.
En pidä itseäni parempapana, mutta sen kyllä myönnän omaksi edukseni, että pystyn ajattelemaan syy-seuraus-ketjuja ja minulla on aika laaja yleissivistys.
Ei kai muutenkaan ole normaali käytäntö raportoida tarkkaan kaikkia ruuanlaitossa käytettyjä raaka-aineita vieraille, vaikka taatusti eri kodeissa laitetaan ruokaa eri lailla?
Allergiat ovat tietysti eri juttu, mutta nehän nyt aikuiset vieraat osaavat itsekin ilmoittaa, ja lapsivieraiden kohdalta ainakin itse vanhemmilta varmistan.
Eli, pitäkö teidän mielestänne esim. kertoa varmuuden vuoksi, että "tässä ruuassa on sipulia/ kalaa/ tilliä/ mustapippuria/ fetajuustoa/ porkkanaa" (kun aina löytyy joku, joka ei tykkää siitä tai tästä)? Aika huvittava ajatus. Itse en ainakaan rupea kylässä tentaamaan mitä ruuassa on, ja saman olen opettanut lapsillekin. Meillä ei ole allergioita, joten tyytyväisenä otamme vastan mitä kylässä tarjotaan (kunhan ei nyt ihan pilaantunutt ole :)