Soijarouhe, mitä se on?
Kommentit (135)
koppaan kakkosta
Musta taas liha on todella vastenmielistä.
Muuten, mun käsittääkseni ap ei kysynyt, mitä ajattelette soijarouheesta, vaan hän kysyi, mitä se on.
voi käyttää jauhelihan sijaan
mutta ei kyllä mulle maistu, haiseekin pahalle.
menee samaan tofun kanssa, yäk
joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.
jatkamaan jauhelihaa. Turvotan ensin soijarouheen ja paistan sitten jauhelihan kanssa (vaikkapa 2 osaa soijarouhetta ja 3 osaa jauhelihaa). Saan vähän kevyempää jauhelihakastiketta. Perheessä ei muuten vielä ole kukaan huomannut tätä keppostani, kun maustan ruoan niin hyvin.
haisee kamalalle ja kun ajattelee että se on joskus ollut elävä olento...
voi käyttää jauhelihan sijaan
mutta ei kyllä mulle maistu, haiseekin pahalle.
samalla kuin kuollut ihminen.
menee samaan tofun kanssa, yäk
joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.
maistettua, vaan ei silti uponnut, eli olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Ei kaikille maistu ja miksi edes pitäisi?
ilman mausteitakin, esim. jugurtin kanssa. Nam!
joskus olen minäkin erehtynyt ottamaan sitä töissä lounaalla. Yleensä aina syön lautasen tyhjäksi, mutta kun ruoassa on soijaa, menee se suoraan bioastiaan. En tiedä, mikä se maku on, jokin kuvo. Toinen, mitä en voi syödä, on maksa.
Olen huijannut melkein 10 vuotta mm vannoutuneita lihansyöjäsukulaisia- ja ystäviäni pelkästä soijarouheesta valmistetulla ruoalla.
Niksi piilee siinä, että se soijarouhe ensin liotetaan vedessä, johon laitetaan mausteuta, ja sitten paistetaan pienessä öljytilkassa paistinpannulla.
jatkamaan jauhelihaa. Turvotan ensin soijarouheen ja paistan sitten jauhelihan kanssa (vaikkapa 2 osaa soijarouhetta ja 3 osaa jauhelihaa). Saan vähän kevyempää jauhelihakastiketta. Perheessä ei muuten vielä ole kukaan huomannut tätä keppostani, kun maustan ruoan niin hyvin.
menee samaan tofun kanssa, yäk
joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.
maistettua, vaan ei silti uponnut, eli olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Ei kaikille maistu ja miksi edes pitäisi?
menee samaan tofun kanssa, yäk
joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.
maistettua, vaan ei silti uponnut, eli olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Ei kaikille maistu ja miksi edes pitäisi?
Olen huijannut melkein 10 vuotta mm vannoutuneita lihansyöjäsukulaisia- ja ystäviäni pelkästä soijarouheesta valmistetulla ruoalla.
Niksi piilee siinä, että se soijarouhe ensin liotetaan vedessä, johon laitetaan mausteuta, ja sitten paistetaan pienessä öljytilkassa paistinpannulla.jatkamaan jauhelihaa. Turvotan ensin soijarouheen ja paistan sitten jauhelihan kanssa (vaikkapa 2 osaa soijarouhetta ja 3 osaa jauhelihaa). Saan vähän kevyempää jauhelihakastiketta. Perheessä ei muuten vielä ole kukaan huomannut tätä keppostani, kun maustan ruoan niin hyvin.
mäkin teen, paitsi en varsinaisesti liota, vaan teen kaiken siinä pannulla. Mulla ei ole ollut tarvetta huijata muita kuin sellaisia lapsia, jotka ovat olleet meillä hoidossa. Me ollaan kasvissyöjiä, mutta varmasti moni lapsi ei ole tottunut sellaisiin ruoka-aineisiin, joita me syödään, joten mä teen oman versioni makaroonilaatikosta. Eipä ole kukaan muksu osannut epäillä mitään! Lodjua teen myös monille vieraille, jotka eivät ole myöskään ehkä niin tottuneet meidän ruokiin, ja aina on käynyt kaupaksi ja lisää on otettu.
Maailmalla kasvatettava soija on lähes kokonaan geenimanipuloitua. Siitä vaan popsimaan.
Ruoka sisältää sitä mistä se on tehty ja monet ruokafobiat on peräisin juuri tuosta : "ei siinä ole sipulia, syö nyt". Kun jos siinä ON sipulia, tofua ym, MIKSI sitä ei voi kertoa???
ettei tykkää soijasta, niin heti vängätään vastaan. Ei vissiin tarkoitus ole kaikkien syödä juuri samoja ruokia, eihän?
soijassa on? Muualta kuskattua "ravintoa". Ennemmin syön hirvenlihaa...
menee samaan tofun kanssa, yäk