Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soijarouhe, mitä se on?

Vierailija
08.02.2010 |

Mistä ja miten se tehdään?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan tofun kanssa, yäk

Vierailija
2/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää jauhelihan sijaan

Vierailija
4/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koppaan kakkosta

Musta taas liha on todella vastenmielistä.

Muuten, mun käsittääkseni ap ei kysynyt, mitä ajattelette soijarouheesta, vaan hän kysyi, mitä se on.

Vierailija
5/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää jauhelihan sijaan


mutta ei kyllä mulle maistu, haiseekin pahalle.

Vierailija
6/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan tofun kanssa, yäk

joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkamaan jauhelihaa. Turvotan ensin soijarouheen ja paistan sitten jauhelihan kanssa (vaikkapa 2 osaa soijarouhetta ja 3 osaa jauhelihaa). Saan vähän kevyempää jauhelihakastiketta. Perheessä ei muuten vielä ole kukaan huomannut tätä keppostani, kun maustan ruoan niin hyvin.

Vierailija
8/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee kamalalle ja kun ajattelee että se on joskus ollut elävä olento...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää jauhelihan sijaan


mutta ei kyllä mulle maistu, haiseekin pahalle.

samalla kuin kuollut ihminen.

Vierailija
10/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan tofun kanssa, yäk

joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.


maistettua, vaan ei silti uponnut, eli olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Ei kaikille maistu ja miksi edes pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mausteitakin, esim. jugurtin kanssa. Nam!

Vierailija
12/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen minäkin erehtynyt ottamaan sitä töissä lounaalla. Yleensä aina syön lautasen tyhjäksi, mutta kun ruoassa on soijaa, menee se suoraan bioastiaan. En tiedä, mikä se maku on, jokin kuvo. Toinen, mitä en voi syödä, on maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huijannut melkein 10 vuotta mm vannoutuneita lihansyöjäsukulaisia- ja ystäviäni pelkästä soijarouheesta valmistetulla ruoalla.

Niksi piilee siinä, että se soijarouhe ensin liotetaan vedessä, johon laitetaan mausteuta, ja sitten paistetaan pienessä öljytilkassa paistinpannulla.

jatkamaan jauhelihaa. Turvotan ensin soijarouheen ja paistan sitten jauhelihan kanssa (vaikkapa 2 osaa soijarouhetta ja 3 osaa jauhelihaa). Saan vähän kevyempää jauhelihakastiketta. Perheessä ei muuten vielä ole kukaan huomannut tätä keppostani, kun maustan ruoan niin hyvin.

Vierailija
14/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan tofun kanssa, yäk

joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.


maistettua, vaan ei silti uponnut, eli olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Ei kaikille maistu ja miksi edes pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee samaan tofun kanssa, yäk

joku jauhelihakin on aika kamalaa ILMAN mausteita. Tervetuloa meille syömään maittavaa ruokaa, jossa soijarouhettakin on.


maistettua, vaan ei silti uponnut, eli olen kakkosen kanssa samoilla linjoilla. Ei kaikille maistu ja miksi edes pitäisi?

Vierailija
16/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huijannut melkein 10 vuotta mm vannoutuneita lihansyöjäsukulaisia- ja ystäviäni pelkästä soijarouheesta valmistetulla ruoalla.

Niksi piilee siinä, että se soijarouhe ensin liotetaan vedessä, johon laitetaan mausteuta, ja sitten paistetaan pienessä öljytilkassa paistinpannulla.

jatkamaan jauhelihaa. Turvotan ensin soijarouheen ja paistan sitten jauhelihan kanssa (vaikkapa 2 osaa soijarouhetta ja 3 osaa jauhelihaa). Saan vähän kevyempää jauhelihakastiketta. Perheessä ei muuten vielä ole kukaan huomannut tätä keppostani, kun maustan ruoan niin hyvin.

mäkin teen, paitsi en varsinaisesti liota, vaan teen kaiken siinä pannulla. Mulla ei ole ollut tarvetta huijata muita kuin sellaisia lapsia, jotka ovat olleet meillä hoidossa. Me ollaan kasvissyöjiä, mutta varmasti moni lapsi ei ole tottunut sellaisiin ruoka-aineisiin, joita me syödään, joten mä teen oman versioni makaroonilaatikosta. Eipä ole kukaan muksu osannut epäillä mitään! Lodjua teen myös monille vieraille, jotka eivät ole myöskään ehkä niin tottuneet meidän ruokiin, ja aina on käynyt kaupaksi ja lisää on otettu.

Vierailija
17/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla kasvatettava soija on lähes kokonaan geenimanipuloitua. Siitä vaan popsimaan.

Vierailija
18/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka sisältää sitä mistä se on tehty ja monet ruokafobiat on peräisin juuri tuosta : "ei siinä ole sipulia, syö nyt". Kun jos siinä ON sipulia, tofua ym, MIKSI sitä ei voi kertoa???

Vierailija
19/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tykkää soijasta, niin heti vängätään vastaan. Ei vissiin tarkoitus ole kaikkien syödä juuri samoja ruokia, eihän?

Vierailija
20/135 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijassa on? Muualta kuskattua "ravintoa". Ennemmin syön hirvenlihaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi