Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko joku päässyt eroon tupakasta?

Vierailija
08.02.2010 |

Jos niin millä keinoilla? Onko tupakoitsija aina tupakoitsija vai voiko siitä päästä lopullisesti eroon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin poltin 3 savuketta päivässä 4 vuoden ajan työskennelessäni portsarina.

Vierailija
22/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nicotinell imeskelytabuilla. Olin 3 v polttamatta ja aloin uudestaan (jep, idiootti). Raskauden ja imetyksen ajan olin polttamatta, mutta aloitin uudelleen (jep, idiootti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUE Stumppaa tähän JA NAUTI tupakanpolton lopettamisen helppoudesta!!!

TSemppiä

Vierailija
24/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mieheni ollaan päästy eroon. Molemmat poltettiin n.13v. ja nyt ollaan oltu polttamatta 3v. ja ihan ilman mitään nicoretteja, päätettiin vaan että nyt loppu rahan tuhlaus tommoseen turhuuteen. En kyllä uskalla ottaa hatsiakaan ettei tuu himo.

Vierailija
25/25 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttamatta ollut nyt jo kuusi vuotta mutta savuakaan en uskalla ottaa ettei hirtä päälle. 14 vuotta tuota tuli jo kiskottuakin ja minäkin päätin että mitään korvaavia myrkkyjä en kyllä ota, minusta se on jotenkin säälittävää, kyllä imisen pitää sen verran saada itseään niskasta kiinni. Alko vaan tympäsemään kun rööki tuntui vievän minua kuin pässiä varussa, se oli aina ensimmäinen ja viimeinen ajatus päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän