Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitatte myyjälle jos tutteessa on väärä hinta tai jonkun kortti ei toimi

Vierailija
13.01.2009 |

ja jono kasvaa tai muovikassit ovat maksullisia?

Me emme päätä näitä asioita emmekä voi asiaan vaikuttaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mun tehtäväni alkaa etsiä jostain jonkun myymäläpäällikön puhelinnumeroa. Te myyjät olette siellä sitä varten töissä, että välitätte tämmöisenkin palautteen eteenpäin.

jonoista ja muovikassien hinnasta mulla ei ole tapana valittaa. Sen sijaan silloin jos jonkun kaupan kassapääte on niin surkea, että juuri siinä kaupassa aina alkaaa pankkikortti toimimasta, kun se muualla toimii hienosti, niin mä kyllä ilmoitan myyjälle, että teidän päätteessä on varmaan vikaa ku natää aina toistuu - ja jos sitä vikaa ei korjata niin äänestän kyllä jaloillani.

Vierailija
2/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hampurilaisravintolassa kassana ja aina sain valitukset ja haukkumiset osakseni, vaikka keittiön puolella joku oli töpännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hampurilaisravintolassa kassana ja aina sain valitukset ja haukkumiset osakseni, vaikka keittiön puolella joku oli töpännyt.

Eivät olisi. Asiakaspalvelijan velvollisuus on välittää palaute oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
4/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te dorkat ymmärrä että myyjän duunia on myös ottaa palautteet vastaan? Menettekö ite ravintolassakin keittiöön avautumaan?????????????????+++

Vierailija
5/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu joskus todella, että osa ihmisistä on jotenkin ihan pihalla.

Tuotteilla on myöskin koodit ja ilman niitä en voi lyödä kassaan oikein ja vain

antaa sinulle tuotetta vaikka tietäisit sen hinnan ja sinulla olisi tasaraha. Taas

eräs herra tänään hermostui, kun lähdin etsimään oikeaa koodia tuotteeseen ja

paiskasi vain rahat tiskille ja oli häipynyt tullessani takaisin.

ap

Vierailija
6/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, kyllä ne väärät hinnat valitetaan myyjille. eihän se niin men , etä hintalappu antaa 20e ja alennus hinta onkin 15e.. eiköhän se ole myyjän työtä ratkaista hinta ongelma.

t: myyjä

Vierailija
7/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn korjaamaan tuotteelle oikean hinnan ihan siinä kassalla pienen selvityksen jälkeen.

Mutta miksi pitää samalla kiukutella, kun selvitän jo asiaa ja yritän sitä korjata. Tai en ole vielä ehtinyt edes suutani avata ja yrittää edes auttaa niin keuhkotaan tuotteen väärää hintaa vaikka olisin sen kyllä selvittänyt

. Näitä tapauksia minä tarkoitan.

eikä ole mun tehtäväni alkaa etsiä jostain jonkun myymäläpäällikön puhelinnumeroa. Te myyjät olette siellä sitä varten töissä, että välitätte tämmöisenkin palautteen eteenpäin.

TYÖHÖNI EI KUULU KAIKEN P**KAN SIETÄMINEN. Vaan asiakaspalvelu.

ap

jonoista ja muovikassien hinnasta mulla ei ole tapana valittaa. Sen sijaan silloin jos jonkun kaupan kassapääte on niin surkea, että juuri siinä kaupassa aina alkaaa pankkikortti toimimasta, kun se muualla toimii hienosti, niin mä kyllä ilmoitan myyjälle, että teidän päätteessä on varmaan vikaa ku natää aina toistuu - ja jos sitä vikaa ei korjata niin äänestän kyllä jaloillani.

Vierailija
8/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä. tietenkään ei tarvi asiakkaan etsiä uutta hintaa, mutta jos myyjä pahoittelee tapahtunu tta ja korjaa hinnan oikeen, niin siltikin siitä saa valitusta ja motkotus

ja jos tosiaan ei kassapääte toimi lähes kokskaan niin siitäkin täytyy tienenki ilmoittaa.

mutta kun asiakkaat saattaa valittaa hinnasta vaikka se ois ihan kohdallaan mut asiakkaan mielestä liian paljon niin sillekkös se myyjä voi mitään. toki voi sanoa eteenpäin päällikölle että joo meillä on liian kallista, varmasti auttaa.

ja sitten just jonot, miks muovikassi maksaa, kun ei löydä jotain tiettyä tuotetta niin sehän on myyjän vika että kaupassa on asiakkaan mielestä niin huono järjestys jne.

Vierailija
9/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankkien yhteyskatkot, korttien vanhenemiset ja kaikki siitä riippumattomat paskat.. miksi

Vierailija
10/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassat ovat jotain yleisiä paskakasoja vaikka en kassatyöntekijä olekaan. Pitäisiköhän työsopimukseenkin kirjoittaa työtehtäväksi, että "yleinen roskalaatikko ja turhanpäiväisten valitusten vapaa kohdentamispaikka". Ihan kuin tavalliset ihmiset muuttuisivat joksikin kuninkaallisiksi kassalla asioidessaan.

Vierailija
11/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jono kasvaa tai muovikassit ovat maksullisia?

Me emme päätä näitä asioita emmekä voi asiaan vaikuttaa.

kun monet meistä ovat semmoisessa työssä jossa on palavereita, joissa käydään läpi muun muassa asiakapalautetta. Ei tule mieleenkään että jollain on niin tylsä työ, ettei siihen voi itse vaikuttaa, mutta hyvä ap että otit puheksi, nyt tiedän.

Vierailija
12/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä tuotteita tulee aina joista puuttuu hinta tms. ja niitä tilanteita tulee aina, että kortti ei joskus toimi tms....kyse on tilanteista joille ei voi mitään vaan tilanteessa on vain pyrittävä toimimaan kaikkien hyväksi. Ei siinä mikään huutaminen ja turhanpäiväinen purnaaminen auta.

Vierailija
13/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: hoitsu

Vierailija
14/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin kahdeksan vuotta myyjänä ja mietin usein miksi niin monelta unohtuu kaupassa hyvät käytöstavat. Kyllä palautetta saa ja pitääkin antaa myyjälle, mutta miten sitä annetaan onkin sitten aivan eri juttu...Minusta huutaminen ja kiroileminen ei ole asiallista käytöstä. Kukaan ei tahallaan kaupassa laita tuotteeseen vääriä hintoja tai jätä tuotetta hinnoittelematta. Virheitä sattuu kaikille. Kassa ei myöskään voi asialle mitään jos koneet oikuttelevat tai sieltä tulee eri hinta, kun hintalapussa on. Ainoa asia minkä voi tehdä on asian selvittäminen ja se vie joskua aikaa. Ihmiset ovat vaan niin äärimmäisen kärsimättömiä ja kukaan ei ole valmis odottamaan hetkeäkään ja sitten siinä kiukutellaan ja äristään kaikesta mahdollisesta kassa paralle, joka ei pääse siitä mihinkään...Niin, että antakaan vaan palautetta, mutta muistakaa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Epäasiallinen käytös tuskin auttaa palautteesi eteenpäin viemistä, eikä kenenkään tarvitse olla sylkykuppina, vaikka asiakaspalvelutyötä tekeekin.

Vierailija
15/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille, jonka työpaikalla on palavereja, joissa käsitellään asiakaspalautteita. Hmmm. Kuinka moni myyjä on ollut sellaisissa palavereissa? Isoista marketeista? Käsi ylös! Eppäilen suuresti.

Mut, mut.... Mitäpä me myyjät heistä, jotka ei oo päivääkään rivimyyjänä ollu. He eivät voi tietenkään tietää mitä se oikeesti on. Mekään ei tiedetä mitä on olla esim. terveyskeskusavustaja.

Ja niille, jotka alkaa räyhään: miettikääpä jos myyjiä ei olis? Keltä kysyisitte neuvoa kaupassa? Oisko kurjaa vaan toimii laitteiden kanssa, ilman että kukaan selvittää asioita? Hmmm.... Hieno laite eikä yhtään henkilökuntaa? Ja sitte kuuluu ritsrats!...

Vierailija
16/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kiitos teille kaikille kärsivällisille myyjille. Minusta ei siihen enään olis. Hienoo et jaksatte. Me tiedetään kaikki, et suurin osa asiakkaista on kuiteki mukavia. Mut ne suurimmat räyhääjät jäävät parhaiten mieleen ja vaikuttavat ajatuksissa kaikkein eniten.

(Asiallisia palautteita on kiva ottaa vastaan, vaikka ne olis negatiivisiakin.)

Vierailija
17/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille, jonka työpaikalla on palavereja, joissa käsitellään asiakaspalautteita. Hmmm. Kuinka moni myyjä on ollut sellaisissa palavereissa? Isoista marketeista? Käsi ylös! Eppäilen suuresti.

Mut, mut.... Mitäpä me myyjät heistä, jotka ei oo päivääkään rivimyyjänä ollu. He eivät voi tietenkään tietää mitä se oikeesti on. Mekään ei tiedetä mitä on olla esim. terveyskeskusavustaja.

Ja niille, jotka alkaa räyhään: miettikääpä jos myyjiä ei olis? Keltä kysyisitte neuvoa kaupassa? Oisko kurjaa vaan toimii laitteiden kanssa, ilman että kukaan selvittää asioita? Hmmm.... Hieno laite eikä yhtään henkilökuntaa? Ja sitte kuuluu ritsrats!...

Vierailija
18/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siksi vaihtamassa alaa, sillä asiakaspalvelu on todella kivaa ja antoisaa. Turhasta räyhääjät taasen kuluttavia ja saavat vain päivän pilalle ja myyjän surulliseksi.

ap

Vierailija
19/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähin ja usein ainoa linkki siihen asiakkaaseen. Kuinka kauan suomalaisilta oikein kestää tämä tajuta? Jos ei kestä palautetta niin, että ei ota sitä itseensä, on parempi hakeutua vaikka varaston puolelle töihin...

Ja joo, olen ollut kaikenkarvaisissa asiakaspalveluhommissa, jopa erittäin vaativissa.

Vierailija
20/26 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarviiko sitä haukkua ja mennä henkilökohtaisuuksiin? Kyllä sitä käytöstapoja saa olla asiakkaallakin.

lKoska asiakaspalveluammatissa se joka palvelee sitä asiakasta ON sen yrityksen

lähin ja usein ainoa linkki siihen asiakkaaseen. Kuinka kauan suomalaisilta oikein kestää tämä tajuta? Jos ei kestä palautetta niin, että ei ota sitä itseensä, on parempi hakeutua vaikka varaston puolelle töihin...

Ja joo, olen ollut kaikenkarvaisissa asiakaspalveluhommissa, jopa erittäin vaativissa..