Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavimmat av:lta oppimasi asiat?

Vierailija
07.02.2010 |

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista en aiemmin tiennyt olevan olemassa... Tässä yksi: -ihmiset eivät oikeasti peseydy joka päivä. Yhdessä ketjussa useampi ilmoitti käyvänsä suihkussa 3 päivän välein! Aivan uskomatonta ja todella kuvottavaa!

siis mustakin on kuvottavaa, kun oon saanut av:lta oppia, että jotkut ihmiset peseytyy vaan KERRAN päivässä! Hyi helvata! Meillä minä ja mies peseydytään kolme kertaa päivässä ja lapset neljä, koska ne ei kuitenkaan osaa esim. pyyhkiä niin hyvin kuin me aikuiset. Käsipesulla käydään noin vartin välein, yöllä kahden tunnin välein. Kun tullaan kaupungilta tai vaikka vessasta, kädet desinfioidaan suolahapolla.

Mä en tajua niitä ihmisiä, jotka peseytyy vaan kerran päivässä, tai - kuvotus - harvemmin! Mikä teitä riivaa, te haisevat pöpöpesät?

Vierailija
2/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kristittyjen vainot, jopa tappaminen olekaan välttämättä historiaan jäänyt asia.

Suomalaisten mielipiteet ovat niin kaukana entisajan tapauskovaisuudesta ja luterilaisesta mooralista, että kymmenen-kandenkymmenen vuoden sisällä voi olla hyvinkin se tilanne, että tunnustavia kristittyjä tapetaan uskonsa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät kristittyjen vainot, jopa tappaminen olekaan välttämättä historiaan jäänyt asia. Suomalaisten mielipiteet ovat niin kaukana entisajan tapauskovaisuudesta ja luterilaisesta mooralista, että kymmenen-kandenkymmenen vuoden sisällä voi olla hyvinkin se tilanne, että tunnustavia kristittyjä tapetaan uskonsa takia.

Vierailija
4/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minäminäminä ja mun lahko ollaan oikeassa ja koko muu maailma väärässä." Yhtä ärsyttävää ja turhaa, kuin 2 -vuotiaan uhmakohtaus karkkihyllyllä.

Mutta älä pelkää, ei ketään tappamaan aleta. Ateisteillä ja agnostikoilla on moraalia heilläkin.

etteivät kristittyjen vainot, jopa tappaminen olekaan välttämättä historiaan jäänyt asia. Suomalaisten mielipiteet ovat niin kaukana entisajan tapauskovaisuudesta ja luterilaisesta mooralista, että kymmenen-kandenkymmenen vuoden sisällä voi olla hyvinkin se tilanne, että tunnustavia kristittyjä tapetaan uskonsa takia.

Vierailija
5/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee palstan kommenteista päätellen kohtaamaan sellaista rasismia, jota en tiennyt Suomessa edes olevan.

Vierailija
6/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tajunnut ennen, että on olemassa ryhmä ihmisiä, jotka katkeruudessaan (vai mikä on syy?) tuomitsevat toisten ratkaisut, jos ne ovat erilaisia kuin heidän omansa. : O Käsittämätöntä kapeakatseisuutta ja itsekkyyttä.

Imetys, virikehoito, potalle opettaminen, kaupunkilaisuus, maalaisuus, kiihkouskovaiset, kiihkoateistit, jne...

Vierailija
7/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista en aiemmin tiennyt olevan olemassa... Tässä yksi: -ihmiset eivät oikeasti peseydy joka päivä. Yhdessä ketjussa useampi ilmoitti käyvänsä suihkussa 3 päivän välein! Aivan uskomatonta ja todella kuvottavaa!

siis mustakin on kuvottavaa, kun oon saanut av:lta oppia, että jotkut ihmiset peseytyy vaan KERRAN päivässä! Hyi helvata! Meillä minä ja mies peseydytään kolme kertaa päivässä ja lapset neljä, koska ne ei kuitenkaan osaa esim. pyyhkiä niin hyvin kuin me aikuiset. Käsipesulla käydään noin vartin välein, yöllä kahden tunnin välein. Kun tullaan kaupungilta tai vaikka vessasta, kädet desinfioidaan suolahapolla. Mä en tajua niitä ihmisiä, jotka peseytyy vaan kerran päivässä, tai - kuvotus - harvemmin! Mikä teitä riivaa, te haisevat pöpöpesät?

KIITOS!

Vierailija
8/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteettomia, ilkeitä, suvaitsemattomia, myötätuntoon kykenemättömiä ja uskomattoman itsekeskeisiä. Ja tyhmiä.

Jotenkin toivoisi, että enemmistössä viesteistä vallitsisi se järjen ja lähimmäisenrakkauden valo, mutta ei todellakaan.

Vierailija
9/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli siitä asti kun tänne tupsahdin, mutta vasta nyt ilkiän kysyä: Mikä ihme on AV?! Kaikkea oon yrittänyt siitä vääntää, avuliasta vauvapalstalaista myöten mutta en tiä ;;___;; Auttakee!

Vierailija
10/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten heidän mielestään heidän toimintatapansa on ainoa oikea.

Miten yksinkertaisen tyhmiä ihmisiä voi olla olemassa.

Miten ihmiset eivät kyseenalaista asioita ja miten monet elävät siinä omassa pienessä suljetussa maailmassansa näkemättä sen ulkopuolelle (koskee kaikkia av-mammaryhmiä: koulutettuja, hyvätuloisia, kaupunkilaisia, maalaisia, kouluttamattomia, työttömiä, vanhoja&nuoria äitejä jne.)

Neuvola = ylijumala

Ulkomailla kaikki paremmin (tyyliin ulkomailla lapset paremmin puettu, ei alle 13-v. yksin kotona jne).

Noi tuli äkkiseltään mieleen...

t. ulkomailla asuva

Vierailija
11/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää pesujuttu, itse en käy välttämättä joka päivä suihkussa jos en mitään ole tehnytkään ja iho on ihan hirveen kuiva, mutta perseen pesen joka päivä. niin eikö ne muut jotka ei peseydy niin sit hoida alapää pesuakaan?

ja se oppima asia.. en nyt keksi kun nää on usein aika pahoja mut hauska oli mänkkipyyhe!(olikohan toi se nimi?)

Vierailija
12/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aihe vapaa eli tämän palstan nimi.

Vierailija
13/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli siitä asti kun tänne tupsahdin, mutta vasta nyt ilkiän kysyä: Mikä ihme on AV?! Kaikkea oon yrittänyt siitä vääntää, avuliasta vauvapalstalaista myöten mutta en tiä ;;___;; Auttakee!

tai avuliaat v...lijat :D

Vierailija
14/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten oli ketju siitä, mitä "salassapidettävää" ihmiset ovat nähneet työssään. Tuli selväksi ettei oikein missään voisi oikeasti syödä mitään, ravintoloissa tehdään ruokaa epähygieenisesti pilaantuneista aineksista ja tarjoilijat pilkkaavat keittiössä asiakkaita jos näissä on vähänkin jotain erikoista (=99% väestöstä). Myöskään täytettyjä sämpylöitä ei pidä erehtyä ostamaan koska niihin on poikkeuksetta laitettu vanhentuneet kinkut ja juustot.

Tuo ketju on jääänyt lähtemättömästi mieleeni, ja meni varmaan pari vuotta että olen yhtään täytettyä sämpylää mistään ostanut. Minä, joka en ikinä ole kokenut ruokamyrkytystä enkä ole saanut mitään vatsavaivojakaan ruoista kuin kerran elämässäni.

Vierailija
16/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkia käteen jossa on paperia, ettei vaan molskahda. (käsikakka)

Pelottavaa o myös se, että jostakin on ok

Vierailija - 07.02.10 10:09 (ID 9955560)

Lukemalla tätä palstaa olen ymmärtänyt, että olen itse ihana ihminen; kiva, lämmin, viisas, välittävä, rakastava- ja täyspäinen ihminen, äiti ja vaimo.

Sitä samaa ei oikein voi sanoa täällä kenestäkään - vrt. esim. lainaukseni. Hyi saatana.

Vierailija
17/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkitään lapsia varmuuden vuoksi, tarve ilmoittaa lapset mihin tahansa rokote tutkimukseen, vaaditaan pieniltä lapsilta ihan mahottomia, ei katsota minkälaisen miehen kanssa hankitaan lapsia, haukutaan omia lapsia julkisesti, ruma kielenkäyttö ja kiroilu, yleinen miesten mollaaminen, vaatimus että miesten pitäs olla samanlaisia kun naiset, vaikka 2 naista saa riidan aikaan aiheesta kun aiheesta tällä palstalla viidessä minuutissa.

Vierailija
18/49 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot vapaalla on parempi kuin aihe vapaa, kuvaavampikin. Mutta siitäpä mieleen se toinen suuri kysymys, eli mikseivät ihmiset näe sitä vähää vaivaa että rekisteröivät itselleen tunnuksen/nimimerkin, ei tartteis pelata numeroilla... mutta kaipa se sitten on just se, miten av:n voisi myös vääntää: anonyymit vittuilijat XD

(vaikka kyllä täällä silti tuntuu olevan aika paljonkin porukkaa, jotka tunnistaa heti toisensa: "hei sähän oot se meidän naapuri!" tai "Sä oot mun miehen veljen vaimo!" jne ja osuvat siis vielä oikeaankin)

Vierailija
19/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kirjoittelijat on sellaisia kuin minä, niin en ihmettele, että palsta on henkisesti aika köyhä. Vastailen juttuihin yleensä sen mukaan, miltä juuri sillä sekunnilla tuntuu, tai mitä yksi osa minusta ajattelee, vaikka livenä pitää miettiä minuuttitolkulla, että mitenkähän tuon nyt muotoilisi ettei vaan kukaan loukkaannu.

Vierailija
20/49 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mustakin on kuvottavaa, kun oon saanut av:lta oppia, että jotkut ihmiset peseytyy vaan KERRAN päivässä! Hyi helvata! Meillä minä ja mies peseydytään kolme kertaa päivässä ja lapset neljä, koska ne ei kuitenkaan osaa esim. pyyhkiä niin hyvin kuin me aikuiset. Käsipesulla käydään noin vartin välein, yöllä kahden tunnin välein. Kun tullaan kaupungilta tai vaikka vessasta, kädet desinfioidaan suolahapolla. Mä en tajua niitä ihmisiä, jotka peseytyy vaan kerran päivässä, tai - kuvotus - harvemmin! Mikä teitä riivaa, te haisevat pöpöpesät?

Nauroin kippurassa varmaan puoli tuntia!! KIITOS!

Muakin nauratti kun kirjoitin tuon! Mä näin sieluni silmin, miten herätään kahden tunnin välein käsipesulla.

Mutta vakavasti, jos oikeasti pitää kuvottavana sitä, että joku peseytyy vain joka toinen pvä, niin sitten joku voi pitää kuvottavana sitä, että joku peseytyy vain kerran päivässä. Mä kyllä luotan siihen, että normaali ihminen tajuaa itse, miten huoltaa hygieniansa, ja kaikki eivät tosiaan hikoile tai eritä talia niin paljon, että jokapiväinen peseytyminen olisi välttämättömyys. Myös se, mitä tekee työkseen, vaikuttaa: navetassa tai sikalassa käyvä peseytyy varmasti joka päivä, samoin sellainen, joka liikkuu paljon työssään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä