Mitä teillä syöty tai syödään tänään?
meillä kanafilerullia täytteenä tuorejuustoa ja yrttejä, lisänä kermaperunoita ja uunikasviksia.Vihersalaattiia lisänä. Jälkiruokana puolukkakiisseli kermavaahdolla.
Kommentit (41)
Päivälliseksi teen makaronilaatikon.
helppo ruoka, sillä välin kun hautuu uunissa ehdin hoitaa 6kk vauveliani. 10 minuutin päästä mies tuli töistä ja päästään ruokapöytään :)
siis ihan itse tehtyjä, ei niitä kaupan :-)
porkkanaraastetta. Jälkkäriksi juodaan kohta kahvit. Meillä syödään sunnuntaisin vain yksi kunnon lämmin ruoka näin kahden kolmen aikoihin. Aamupala syödään myöhään ja se on normaalia monipuolisempi ja tuhtimpi. Iltapala on myös jotain tuhdimpaa...
Välipalaksi hedelmäsalaattia ja maustamatonta jogurttia.
Illalla jotain herkumpaa ja täyttävämpää, en vielä tiedä mitä.
vihersalaatti. Jälkkärinä joko jäätelö tai suklaamousse.
katkarapuja (itse kuorittuja) pastassa ilman sen kummempia kastikkeita, vain paljon yrttejä. Siihen jäävuorisalaattia.
Päivällä kaupan pinaattilettuja. Nyt uunissa merimiespihivä. Jälkkäri pitäisi vielä keksiä, en vaan tiedä mitä.....
niitä sitten lämmitin. Lisäksi oli paketin loppu saarioisten lihapyöryköitä ja atrian italiansalaattia. Hyvää ja halpaa ruokaa, kaikki tykkää.
niitä sitten lämmitin. Lisäksi oli paketin loppu saarioisten lihapyöryköitä ja atrian italiansalaattia. Hyvää ja halpaa ruokaa, kaikki tykkää.
Illan ateria on vielä auki, just olen lähdössä kauppan :)
oli myöhäiseksi lounaaksi klo 15.30 ja illaksi teen riisipuuron mustikkakeiton kanssa.
Runsaan aamiaisen jälkeen lähdimme laskettelemaan, siksi ruokarytmi tänään vähän hassu. Välipalaksi munkki ja kaakao kahviossa ;) Joskus pitää pistää ranttaliksi!
iskän lihapullia, perunamuusia ja jälkkäriksi iskän pannareita.
Täytekakkua, voileipäkakkuja, keksiä, karkkia, limsaa (miehellä synttärit).
oli pinaattikeittoa. Päivälliseksi kohta on broilerin rintafileitä, valkosipuliperunoita ja salaattia.
Eli makkaraa ja ranuja uunissa, lisäkkeenä ketsuppia ja suolaa...
:P
kalapuikkoja ja perunamuusia, porkkanaraastetta
välipalaksi hedelmäsalaattia
päivälliseksi chilibroileria ja ranskalaisia, lämpimiä kasviksia (taaperolle lihapullia, perunoita ja kastiketta, lämpimiä kasviksia)
illalal vihersalaattia, leipää ja kaikenlaisia herkkulisukkeita (grillattuja paprikoita, marinoituja herkkusieniä yms.)