Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko nuorena toivonut, että miehet olisivat taistelleet sinusta?

Vierailija
07.02.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne tekikin.

Mutta kivaa se ei kyllä ollut....

Vierailija
2/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin on turvallista käydä ravintolassa kun mies kykenee hoitelemaan kenet tahansa jos tilanne äityy pahaksi. Hän on itse mainostanut voittavansa 5 tavallisen kokoista koltiaista muutamassa minuutissa.

Tunnen oloni turvalliseksi lihaksikkaan mieheni rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan...mutta yleensä siinä kävi niin, että se fiksumpi antoi periksi, eikä siitä "vahvasta" tappelupukarista sitten ollutkaan pitkään suhteeseen :( Onneksi nykyinen mieheni oli niin fiksu ja samaan aikaan hölmö, ettei luovuttanut :)

Vierailija
4/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvästä perheestä, kiltti ja hauskaa seuraa. Kroppani mallia tiimalasi ja pitkät, kauniit hiukset. Naama ihan tavallinen mutta meikkasin kevyesti. Silti...en kelvannut julkisesti kellekään. Jouduin muiden tyttöjen hampaisiin ja ruminkin harakka löysi itselleen seuraa, minä jäin aina yksin. Sitten humalassa tuli myöhemmin yksi jos toinenkin tunnustamaan kuinka tykkäsivät minusta, osa oli tykännyt jo vuosia- mutta eivät "kehdanneet sanoa sitä ääneen kun muut olisivat kiusanneet".

Vierailija
5/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ravintolassa tai muualla yritän usuttaa kaksi urosta vastakkain. Minusta on kiihottavaa katsella kun he nuijivat toisiaan hengenvaarallisesti.

Olen tähti. Yleensä valitsen voittajan, mutta joskus valitsen häviäjän. Olen kuin jumala ja päätän seurastani.

Vierailija
6/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minähän se valitsen mieheni. Jos kuvittelivat keskinäisellä nokittelulla päättävänsä, kummalle kuulun, olivat väärässä. Ja että vielä luulivat, että olisin jotenkin vaikuttunut testosteroniuhosta, hah. Unohdin kummatkin sovinisti-idioottipullistelijat.

Vierailija
7/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minähän se valitsen mieheni. Jos kuvittelivat keskinäisellä nokittelulla päättävänsä, kummalle kuulun, olivat väärässä. Ja että vielä luulivat, että olisin jotenkin vaikuttunut testosteroniuhosta, hah. Unohdin kummatkin sovinisti-idioottipullistelijat.

Kiukuttelullani tahdoin vain että voittaja kaappaa minu kainaloonsa ja kesyttää minut rajusti takaapäin...

Vierailija
8/8 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ravintolassa tai muualla yritän usuttaa kaksi urosta vastakkain. Minusta on kiihottavaa katsella kun he nuijivat toisiaan hengenvaarallisesti.

Olen tähti. Yleensä valitsen voittajan, mutta joskus valitsen häviäjän. Olen kuin jumala ja päätän seurastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi