Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kirppis Helsingissä?

Vierailija
07.02.2010 |

Moi!

Lapsi kasvaa niin vauhdilla, että vaatteita pitäisi taas ostella lisää. En vaan löydä mistään sellaista kirppistä, josta löytyisi hyviä vaatteita suht edullisesti. Tykkään ostella hyviä merkkejä ja sellaisia vaatteita, jotka kestävät hyvin kulutusta. Omalta lähikirppikseltäni löydän vain tosi huonossa kunnossa olevia vaatteita, joilla on silti hintaa niin paljon, että muutaman euron lisäpanoksella saisin jo ihan hyviä uutenakin.

Eli, onko Helsingissä hyvää kirppistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarin kanuuna Merikadulla ja lastenvaateiden second hand Kruunukirppu Mariankadulla Krunikassa. On juuri saanut isommat tilatkin.

Vierailija
2/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt millään muista nimeä mutta Lauttasaaressa hyvä itsepalvelukirppis josta olen tehnyt löytöjä lapselle ja joskus itsellekin, ei ole mikään superiso kirppis mutta kyllä siellä useammassa pöydässä on aina tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.minipoppoo.fi

Oon ymmärtänyt, että sinne tulee second hand puoli, jossa olisi hyväkuntoisia lasten(merkki)vaatteita.

Tämä kirppis tulee Konalaan. Oon varannu jo pöydän, joten mun pöydästä voit tulla katsomaan tytön 86cm ja pojan 110cm merkkivaatteita. =)

Niin ja avaa siis 2.huhtikuuta vasta! Tulkaa kaikki ostamaan!

Vierailija
4/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniaisissa vielä lastenvaatteiden second hand kauppa? Siellä on ainakin ennen ollut enemmän merkkivaatetta myynnissä eikä kirppiksien pohjamutaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi