Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksette osta niitä luomu kasviksia/hedelmiä tavallisten hinnoilla

Vierailija
17.02.2010 |

senkun luomu perunaa laittaa pussiin ja painaa tavallisen suomalaisen perunan hinnan,mistä ne sitä kassalla tietäävät?!? itse teen näin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen on rangaistava teko ja toivon, että jäät kiinni

Vierailija
2/19 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraali salli kusetusta ja varastamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miksei samantien pölli kaikkea ruokaa ihan ilmaiseksi! Hei jee miten halpaa!

Vierailija
4/19 |
17.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään! Kyllä on ap:llä moraali löyhällä. Mitä muuta varastelet?

Vierailija
5/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaa suomalaisia ulkolaisten hinnoilla. s- ja k- kaupoissa ei punnita kassalla ja varmaan se valvonta kamera näkee että otan luomua ja ahaa,se painokin ulkolaiset tomaatit nappia,tsuuuum-kiesus

Vierailija
6/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa kukkahattujen itkeä.

ps minulla on kaksi lasta, tyttö 17v ja poika 12v.

Vierailija
7/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette osta niitä luomu kasviksia/hedelmiä tavallisten hinnoilla senkun luomu perunaa laittaa pussiin ja painaa tavallisen suomalaisen perunan hinnan,mistä ne sitä kassalla tietäävät?!? itse teen näin

On ihan syykin siihen, miksi se luomu on kalliimpaa, se ei ole vain kauppiaan vittuilua sinulle.

Sitä paisti jos nyt kovin moni neuvoon tarttuisi, se vaarantaisi luomuviljelijöiden elinkeinon ja luomutuotteiden saatavuuden - jos luomun myynti aiheutta vain sen, että luomukamat pöllitään kaupasta kannattamattomalla hinnalla, miksi mikään kauppa myisi luomua, jota kukaan ei oikeasti osta ja joka tekee vain hävikkiä? Ja miksi kukaan kasvattaisi sellaista, mitä ei saa myytyä?

Vierailija
8/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosi fiksu ap - not.

Vierailija
9/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki varastatte yhdessä? Vai mikä tämän pointti oli?

antaa kukkahattujen itkeä. ps minulla on kaksi lasta, tyttö 17v ja poika 12v.

Vierailija
10/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kaupassa ei olisi enää luomua, koska kauppias päättelee myyntitilastosta ettei sitä kukaan osta.

Vierailija
11/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varaa ostaa sitä luomua ;)

Vierailija
12/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia varastavat ihmiset aina kuvittelevat että kaikki muutkin tekevät niin?

Moni muukin tekee niin Että ottaa suomalaisia ulkolaisten hinnoilla. s- ja k- kaupoissa ei punnita kassalla ja varmaan se valvonta kamera näkee että otan luomua ja ahaa,se painokin ulkolaiset tomaatit nappia,tsuuuum-kiesus

Vierailija
13/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi maksan luomusta ihan sen oikean hinnan.

Kaupat ovat muuten ihan tietoisia tuosta, että osa varastaa noin - siksipä siellä liikkuukin siviilipukuisia vartijoita säännöllisesti hevi-osastolla juuri ratsaamassan näitä varkaita. Tuo väärin punnitseminen on myymälävarkaus, siinäpä oiva lisä kotiäidin ansioluetteloon =)

Vierailija
14/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä moraalinikaan hyväksyisi moista toimintaa.

Vierailija
15/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiviili vartijat huomaavat jos katselen ensin mitä tomaatteja otan,oikeasti katson ulkolaisen tomaatin hinnan ja "päätänkin" sitten että otankin noita luomuja ja kierrän vaikka vielä banaani hyllyn kautta ja laitan lopulta vaakaan luomu tomaatit ja painan sen aluksi katsomani ulkolaisten hinnan,muualle vilkuilematta. ei se vartija varmaan osaa ajatuksia lukea ja tuskin ne katsovat että ahaa,seuraankin nyt tuota naista,hän ottaa royal gala omenaa ja mitä? pianoikin vihreän omenan nappia,nyt nyt. herätkääs nyt. moni tekee sitä,on sanonut tekevänsä. minä köyhänä teen niin.so wat

Vierailija
16/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole niin köyhä, että tarttis. Kato ap kun useimmat käy töissä sen takia, että sitten on varaa yhteen sun toiseen.

Vierailija
17/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liian rehellinen

Vierailija
18/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinua ei haittaa se, että varastat, voisit edes tajuta sen, että tuolla menolla kauppias ei pian enää tilaa niitä luomutuotteita. Kenen etu se on?

Vierailija
19/19 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siiviili vartijat huomaavat jos katselen ensin mitä tomaatteja otan,oikeasti katson ulkolaisen tomaatin hinnan ja "päätänkin" sitten että otankin noita luomuja ja kierrän vaikka vielä banaani hyllyn kautta ja laitan lopulta vaakaan luomu tomaatit ja painan sen aluksi katsomani ulkolaisten hinnan,muualle vilkuilematta. ei se vartija varmaan osaa ajatuksia lukea ja tuskin ne katsovat että ahaa,seuraankin nyt tuota naista,hän ottaa royal gala omenaa ja mitä? pianoikin vihreän omenan nappia,nyt nyt. herätkääs nyt. moni tekee sitä,on sanonut tekevänsä. minä köyhänä teen niin.so wat

ettei varkaiden sivistystaso ole järin korkea =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän