Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin vaunut alesta ja nyt vi**ttaa...en haluakaan niitä.

Vierailija
07.02.2010 |

tuli tehtyä päätös liian hätäisesti. pitäisikö myydä pois? vai meneekö tämä vitutus ohi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostit pinkit vaunut, vaikket edes tiedä vauvan sukupuolta??! Vähänkö olis naurettavat kärryt pojalle..

Vierailija
42/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa siis sanottiin "varmaksi tytöksi", mutta eihän sitä silti koskaan voi 100% varma olla...

kyselin täällä muuten muutama päivä sitten, että olenko hullu, kun ostin nuo vaunut, vaikka vauva ei ole vielä syntynyt. Ja moni vastaili, että ihan hyvin voi poikaakin niissä työntää! (MINÄ en IKINÄ työntäisi)

Ehkäpä teen niin kuin useampikin sanoi, eli odotan lapsen syntymään ja katson, miltä tuntuu sitten (ja onko edes tyttö!). Mieli varmaan ehtii tässä vielä muuttua, kun laskettuun aikaankin on vielä aikaa...

Joku kysyi sitä, että miksi haluaisin kovan kantokassin..minusta se tuntuu jotenkin kivemmalta, kun ajattelee kesävauvaa. Että ei tarvitse "pakata" lämpimään pehmeään kantokassiin, vaan voisi väljemmin köllötellä kovassa kodassa. Olenko ihan väärässä?? kuinka kauan olette muuten ylipäätään pitäneet kantokassia/koppaa käytössä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä noilla vauvaa kuljettaisin!

Vierailija
44/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis erikoinen väri ja ole tyytyväinen kun ei tule heti samanlaisia vastaan! Täällä vaan köyhät haukkuvat kun ei itsellä ole varaa ostaa hienoja vaunuja! Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!

Hyvää loppuraskautta!

Vierailija
45/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ostin turvavyöt läpi pujotettavan pehmeän lämpöpussin (alustaksi ja syksymmällä se jalkapussi siihen päälle)

Vierailija
46/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella omalle kohdalleni, että vaunun kuosin valintaan vaikuttaisi vauvan sukupuoli. :O Ei ymmärtääkseni sillä vauvalla paljon mielipidettä asiaan ole, onko vaunut pinkit vai siniset tai onko niissä kenties kukkakuvio... Jos tuntemattomat vastaantulijat sen perustella sitten päättelee, että lapseni on jotain sukupuolta, niin sehän on minulle se ja sama. Jos esikoinen on tyttö ja myöhemmin tulee poika, niin hyvät vaunut täytyy sitten sen takia panna vaihtoon?

Vierailija
47/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pirteät!

Mä ostin aikanaan vaunut jossa kirkkaan punaista ja mustaa. Tyttöä odotin ultran mukaan, poika syntyi. :) En kokenut ongelmaksi punaisia vaunuja, pinkit ehkä ois ollut tosiaan siinä rajalla.

Vierailija
48/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, jos noihin sopis vaikka jonkun muun merkkinen puolikova kantokoppa! Se on kesällä viileempi, mut kuitenkin kevyt ja helppo kantaa.

Ja musta vaunut on hienot, ihan varmasti saisit ne myytyä vaikka tuolla osta&myy-palstalla.

Vierailija
49/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies valitsi vaunujen värin, sukupuolta ei tiedetty etukäteen. Siniset se valitsi, tyttö tuli. Ja ylpeänä se tuntuu noita vaunuja työntelevän. Vauvakaan ei ole väristä valittanut. ;)

Vierailija
50/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä kesähelteitä Suomessa on maksimissaan pari viikkoa, koko kesäkin on ohi syyskuuhun mennessä. Suurin osa vaunujen käyttöajasta ollaan ilman koppaa.

Vierailija
51/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kopasta, tai siis kantokassista...

Varmaan siitä sunkin kantokassista saa sen kannen kokonaan pois (tai ainakin taitettua sinne alle). Käytännössä se on ihan sama kuin kova koppa. Sisus on varmasti sellaista pehmeetä puuvillakangasta ja vastasyntynyt on tosi piene. Mahtuu ihan varmasti loikoilemaan ihan mukavasti.

Meillä on jouluvauva ja mahtui kantokassiin vielä kesälläkin ilman mitään ahtausongelmia ja kun kannen sai kokonaan pois,se oli käytännössä ihan sama kuin kova koppa.

Ainut vaan, että kun syksyllä rupeaa viilenemään, niin sä saat kannen kiinni ja plussana vielä pohjalevyn pois, jolloin saat valjaat sinne koppaan. Lisäkis voit vaudissa muuttaa istuma-asennosta vauvan nukahdettua makuuasentoon... Kantokassi on ihan pelkkää plussaa, älä sitä sure.

Vierailija
52/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä on melkein kaikki mun unelmakärryjen ominaisuudet... Ainoastaan heittoaisa puuttuu. Mielestäni se on huippujuttu. Mutta kyllä noi on tosi ihanat ja ennenkaikkea laadukkaat kärryt.

Vierailija
53/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pirteät!

Mä ostin aikanaan vaunut jossa kirkkaan punaista ja mustaa. Tyttöä odotin ultran mukaan, poika syntyi. :) En kokenut ongelmaksi punaisia vaunuja, pinkit ehkä ois ollut tosiaan siinä rajalla.

Vierailija
54/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mitä väliä sillä on, onko pojalla pinkit rattaat. Meillä on "hautajaisvaunut", mutta valitsin mallin mukaan. Kirkkaammat värit, jopa pinkki, olisivat kelvanneet ihan hyvin.

Vierailija
55/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut I'coot nyt kahden lapsen ajan ja ovat edelleen kuin uudet. Missään ei ole mitään löysyyttä tai muuta vikaa. Yksi pikkujuttu tuli takuuaikana. Tuolla A-T Lastenturvassa korjattiin se heti odottaessa. Kaverit odottivat omiin muun merkkisiin vaunuihinsa tulleiden vikojen korjaamista viikkoja, mutta tuolla homma sujui mallikkaasti.

Jos yhtään lohduttaa, niin olet mielestäni tehnyt loistokaupat. Ostaisin nuo ilman muuta, jos olisi tarvetta.

Vierailija
56/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuskata poikaa noissa vaunuissa!!! Homo siitä tulee.

Meilläkin meni mun auto vaihtoon kun oli punainen eikä siinä poikavauvaa voinut kuljettaa, miestäkin aina hävetti olla kyydissäni. Talo on myös meillä harmaa koska siinä asuu molempia sukupuolia,astiat ja pyyhkeet samoin. Eihän nyt mies voi istua ruokapöydässä jossa on vaaleanpunainen pöytäliina :O Mutta sellasta oon kyllä joskus nähny! naapurilla just on olkkarin ikkunassa tosi hempeet verhot,taitaa olla miehellä hameita kaapissa?

Hitsi kun mulla ei oo varaa isompaan kämppään et ois laittaa pojille omaa ruokailutila,sinisine kuoseineen, niin sit ollaan beigejä koko perhe. Ei pääse kukaan huutelee puistossa meiän vauvaa homppeliksi.

Vierailija
57/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Vierailija
58/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis I`coo 3 peak siniharmaat---

Vierailija
59/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on tulossa ja tuo väri on mun mielestä oikein kiva, pirteä =). Hyvät isot renkaat näyttäis olevan, eli hyvä työntää erilaisilla alustoilla. En kattonut mittoja tarkemmin, , mutta näytti aika kivan kokoisilta ja keveiltä. Koska en tiedä joko sinulla vauva on/milloin la, kannattaa miettiä mahtuuko lapsi talvikauden talvivaatteissa lämpöpussiin/koppaan.

Jos et todellakaan pidä hankinnastasi niin myy pois, uskon että menee kaupaksi! Kierrä kuitenkin sitä ennen hieman lastentarvikeliikkeissä katsomassa muita merkkejä ja malleja, että löytyy mieleinen tilalle. Liikkeet poistavat joskus edell.kauden tai muuten valikoimasta poistuvia malleja edullisestikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä