Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin vaunut alesta ja nyt vi**ttaa...en haluakaan niitä.

Vierailija
07.02.2010 |

tuli tehtyä päätös liian hätäisesti. pitäisikö myydä pois? vai meneekö tämä vitutus ohi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos olis ollut tyttö tulossa niin pinkit vaunut olisin ostanut.

Poika kuitenkin sitten rakenneultrassa selvisi tulokkaaksi niin sitten ostin ruskeat.

Valitettavasti tuntuu että ainoa kirkkaat poikamaiset vaunut ovat aina sinisiä ja mä en yhtään tykkää sinisestä väristä. Siksi ostin ruskeat.

Mustia tai varsinkaan harmaita en olisi halunnut.

Vierailija
22/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä ei ole rahasta pulaa, niin koeta myydä huutonetissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos itseä harmittaa, laita myynti-ilmoituksia. Kyllä luulisi menevän kaupaksi, kun ovat upouudet. Työnnät vaunuja joka päivä, ei ole kiva, jos koko ajan veetuttaa.

Vierailija
24/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt veetuttaa, niin tuskin se menee ohitse. Jos on varaa, niin ostat uudet nyt saman tien, ja myyt nuo huutiksessa kun tarjous Lastenturvassa loppuu. Saat todennäköisesti paljon paremman hinnan, kun ei ole kaupasta saatavilla samaa settiä edullisesti. Ja sitäpaitsi kesällä kirkkaan väriset vaunut tekevät kauppansa paremmin.

Suosittelen että kyselet kavereilta heidän vaunuistaan, luet netistä kommentteja ja käyt tietenkin kaupassa testailemassa. Lastenturvassa (ainakin Variston liikkeessä) on todella ammattitaitoisia myyjiä, ihan rohkeasti kannattaa heidän aikaansa "tuhlata".

Itse suosittelen Teutonioita, Spirit S3 tai sitten Fun. Ei nitku eikä natku, takuu 3 vuotta, kaikki varmasti sopii paikoilleen. Ovathan ne myös hinnakkaammat, mutta mun mielestä lastenvaunuihin satsaus kannattaa, jos niillä liikkuu paljon ja yhtään välittää siitä, mitä työntelee. Itse kannatan ehdottomasti kääntyviä (360 astetta) etupyöriä, vaikutus käytön helppouteen on todella suuri! Tai jos ehdottomasti haluaa nelipyöräiset perusvankkurit, niin kaupunkikäyttöön / auton peräkonttiin kannattaa hommata kunnon matkarattaat. Babyjoggerin City Minit ovat ihan omaa luokkaansa käytön helppoudessa, kestävyydessä ja kokonsa puolesta.

Tsemppiä vaunuhankintoihin!

Vierailija
25/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti hyvät käytössä. Kaverilla on samat mutta eri värillä ja on kehunut niitä todella paljon. Teknisesti tuskin vaihtamalla paranee joten ulkonäkö taitaa nyt olla se kynnyskysymys.

Nyt suosittelisin miettimään, miksi et tykkää niistä vai tykkäisitkö itse mutta mietit mitä muut ajattelevat.

Eli jos väri ja kuosi miellyttää sinua niin sitten pidät vaunut. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä mieltä muut ovat.

Osa tykkää kirkkaista väreistä ja osa ei. Ihan sama mitkä vaunut ostat niin varmasti ovat jonkun mieleen ja jonkun ei.

Ja jos tänne laitat kuvan niin enemmän saat haukkuja kuin kehuja.

Kateus on suomalaisten kansantauti ja jotenkin se vielä kulminoituu täällä.

Köyhät kateelliset akat haukkuvat muiden hankintoja kun itseä vituttaa kun eivät saaneet yhtä hienoja. Niin ja kun nimettömänä saa kirjoittaa niin osa vaan purkaa omaa pahaa oloaan sillä, että tahallaan aiheuttaa sitä muille.

Tässäkin ketjussa erottuvat sellaisina "hyi ällötys viestit"

Vierailija
26/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanan pirtsakka. Minusta ne harmaat ja mustat "hautajaisvankkurit" ovat tylsiä ja vähän kammottaviakin. Hyvän ostoksen olet tehnyt minusta!

että kannattiko väristä maksaa 100 enemmän, hänellä just tollaset hautajaisvankkurit, kyllä kannatti maksaa

Vierailija
27/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, tutulla on.

Vierailija
28/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin halunnut kovan kantokassin..enkä tuollaista pehmeää...mutta kun ei saanut tähän malliin...en tiedä, miksi sitten otin...väri ei ole mikään ongelma oikeastaan, ainoastaan se, että olen ihan varma, että vauva on poika...

ap

Vierailija
29/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on kyllä aika leveet ja raskaat. Olen kokeillut, tutulla on.

ap

Vierailija
30/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, mun mielestä taas pienet ja kapeat :D

Noi on kyllä aika leveet ja raskaat. Olen kokeillut, tutulla on.

ap

Se jonka kaverilla tuollaiset.

Itsellä uudet Emmaljungan kuomurattaat ja ovat huomattavasti leveämmät ja painavammat.

Itse tykkään pehmeästä kantokopasta, on paljon helpompi säilyttää kun käyttöaika on ohi (on aika nopeesti ohi) kovakoppa vie paljon tilaa eikä sen edut kuitenkaan mun mielestä mitenkään ratkaisevat.

Esikoisella oli yhdistelmat ja myin ne jo ennen ratasosaan vaihtamista kun ärsytti se tilaa vievä ratasosan varastointi ja sitten seuraavaksi olisi tullut varastoon se koppaosa.

Vierailija
31/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan rauhassa katsella vaihtoehtoja ja ostaa sellaiset, jotka oikesti haluaa. Minä halusin emmaljungan vaunut ja ostin ne kesäalesta. En ole vielä katunut ostosta varsinkin nyt kun lunta tullut niin ehdoton on isot pyörät.

Kannattaa miettiä sitä, että rattaat on sulla monta vuotta ja talvella kun tulee paljon lunta niin oman mielenterveyden kannalta pyörät pitää olla toimivat.

Vierailija
32/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syntynyt.

Tai edes että tiedät sen sukupuolen.

Ehdit laittaa vaunut myyntiin myöhemminkin ja saat paremman hinnankin kun tuo tarjous kaupassa ohi.

Sitten jos poika niin myyt, jos tyttö niin äkkiä näet käytännössä tykkäätkö vaunuista vai et. Sitten myyt jos et tykkää.

Älä tee nyt hätiköityjä ratkaisuja, kun selkeestikään et ole varma tykkäätkö vaunuista vai et.

MIksi haluaisit kovankopan, mitä hyötyä koet että siitä olisi pehmeeseen verrattuna?

Ihan mielenkiinnosta kysyn?

Vierailija
33/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisin ostaa...mut mä oon kuitenkin vannoutunut Brio Kombi ihminen.Tosin en tykkää näistä uusista vaan 2005-2007 mallit...

Niin ja sitten löysin aikas kiinnostavat vaunut, joista en mitään tiennyt eli FIRKON F7(vaunula.fi)

No mutta makunsa kullakin =)

Talvista päivänjatkoa vaan kaikille...=))

Vierailija
34/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaa lykit noissa, niin voi herättää ihmisissä ajatuksen, että ootte ehkä toivoneet tyttöä... :DDD

Vierailija
35/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri tietty vähän hassu, jos pojan saattekin.

Tosi laadukas ja kestävä vaunumerkki.

Vierailija
36/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaisin,et onko tulokas tyttö :) Jon on niin voi olla,et laitat ilolla typsykän tuollaisiin "tyttömenopeleihin"... jos tähän on ostettavissa kovakantokoppa niin osta vielä se? Katso ainakin huutiksesta,siel on monesti erikseenkin kantokoppia yms vaunujen lisäjuttuja.

Ja jos nyt tuntuu,ettet siedä ollenkaan,niin myy. Tuolla värillä löytävät varmasti ostajansa :) Jos mulla ois tyttö ostaisin samantein!!

Tuo on muuten totta mitä joku sanoi!! Tyttövärisiä vaunuja löytyy kyllä ja sit näitä "hauatajaisvankkureita" (ruskea,musta,harmaa),mutta POIKAvärisiä ei varsinaisesti ole. No sinisiä ja joskus harvoin turkooseja mut that´s it.

Vihree on ok jos tykkää,mut varsin unisex sekin ja jostain syystä aina se KIRKAS vihreä. Mä kaipailisin poikamaisella tyylillä "tehtyjä" punaisia tai kauniita vihreän sävyjä!!

Punaisia on mut niissä on useimmiten jotain kukkaa tai frillaa mukana...

Itse omistan sit tällähetkellä pääosin mustat mut limellä ja ruudulla piristetyt Ceroxit.

Vierailija
37/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallista en kauheesti tykännyt,mut noissa kuoseissa nyt sentään oli valinnan varaa. Tosi kivoja!!!

Vierailija
38/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka et tiedä vauvan sukupuolta??! Ja vaikka nyt tulisi tyttö, niin onko tarkoitus hankkia lisää lapsia?

Muuten ihan ok vaunut, ei mitään vikaa.

Vierailija
39/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on ollut tyytyväinen. Minusta väri on söpö!

Ja musta on todella älytöntä maksaa joku 800-100 egeä vaunuista. Siis tosi tyhmää. Menisin mieluummin vaikka jollekin matkalle. Olet saanut laadukkaat rattaat edullisesti!

Vierailija
40/59 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on ollut tyytyväinen. Minusta väri on söpö! Ja musta on todella älytöntä maksaa joku 800-100 egeä vaunuista. Siis tosi tyhmää. Menisin mieluummin vaikka jollekin matkalle. Olet saanut laadukkaat rattaat edullisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän