Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle ollut este jos miehelläsi olisi ollut 5 villiä lasta

Vierailija
06.02.2010 |

edellisestä suhteesta? Asuisivat pääsääntöisesti äitinsä kanssa, mutta miehesi pitäisi viikonloppuisin ja lomillaan ja muuten auttaisi ja hoitaisia lapsia tarvittaessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin kyllä, että mies on kunnoton, kun on jättänyt 5-lapsisen perheen.

Vierailija
2/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi lapsi/lapsia se ei varmaankaan olisi este, mutta lapsettomalle se voisi olla aikamoinen haaste. Tosirakkauden kyseessä ollessa se ei varmaankaan olisi este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen. Olen järki-ihminen.

Vierailija
4/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin kyllä, että äiti on kunnoton, kun on jättänyt 5-lapsisen perheen.

Vierailija
5/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten riippunut kokonaistilanteesta, lähinnä miten kiinni mies olisi ollut exässään lastensa kautta ja miten hommat heillä olisi perheen suhteen sujuneet. Mitään kolmatta pyörää perheoopperaan minusta ei olisi saanut!

Vierailija
6/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oltais voitu viettää sellaista elämää että asumme omissa kodeissa ja käymme toistemme kylässä mutta kun lapset ovat miehen luonna minä olen omassa kodissani (ja rauhassa).

Mutta en yksinkertaisesti siedä villiä lapsia, etenkin en omassa kodissa. Ja omassa kodissani minä määrään kuka sinne tulee ja kuka ei.

Vierailija
7/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä siihen on ottaa mies elätettäväksi kun miehen palkka menee 5 lapsisen katraan elättämiseen?

Vierailija
8/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen miehen jolla ei lapsia. Sellainne mies onneksi löytyi ja saimme 3 kk sitten ensimmäisen lapemme.

Vierailija
9/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta 17v kun aloimme seurustella. Yksikin lapsi olisi ollut erittäin kyseenalainen, mutta 5... olisin varmasti kauhistunut ja pötkinyt pakoon ;)

Vierailija
10/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuriin muutti kesällä mies, jolla viisi lasta. Ex-vaimo lapsineen asuu kilsan päässä. Nyt tällä miehellä siis uusi tyttöystävä, käy samassa jumpassa missä minäkin ja on pari kertaa siellä puhunut miten ärsyttävää on kun lapset saattavan koulun jälkeen tulla käymään isänsä luona tai ovat koko viikonlopunkin heidän vastuksinaan. Haloo, ehkä tiesi mihin ryhtyi kun alkoi hämmentämään tuon perheen elämää.

Kyllä minä ainakin olisin pysynyt aika kaukana tuollaisesta miehestä, siis miehestä jolla ennestään iso perhe, nuokin lapset iältään 2-11v, eli roikkuvat vielä aika pitkään isänsä mukana.

Vierailija
11/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni 17 vuotiaana.

Vierailija
12/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ehkä ei olisi ollut estä jos todella rakastaisin sitä miestä niin ei lapset sitä mitenkään voisi estää...mutta varmaan olis ehkä pitänyt siihenkin tottua jos ovat villejäkin mutta kurihan niile pitäisi opettaa etteivät olisi enään villejä :D

Vierailija
13/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tavattiin parikymppisinä

ois ollut kyllä melkoinen pureskelu siinä että kakskymppisellä miehellä on jo viis lasta entisestä suhteesta

nyt jos olisin miestä etsimässä niin ei varmaan olis varaa olla niin kranttu kun on kolme itsellänikin ja ikääkin jo tän verran että useimmilla on jotain elämää takana

mut oishan se melekonen katras jos kahdeksan alle kouluikäistä ipanaa temmeltäis tässä

jos miehen lapset ois jo lähemmäs aikuisia niin ei niin suuri este

Vierailija
14/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä, etten halua omia lapsia, joten en kyllä olisi suvainnut kenenkään muunkaan lapsia.

Vierailija
15/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viisi lasta veisi mieheltä kaiken ajan ja rahan, minulla ei olisi omaa miestä. Jos taas mies ei hoitaisi velvollisuuksiaan kunnolla, olisi se vieläkin huonompi vaihtoehto enkä sellaista miestä suostuisi katselemaan.

Eli joka suuntaan olisi oja edessä...

Vierailija
16/16 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viisi lasta veisi mieheltä kaiken ajan ja rahan, minulla ei olisi omaa miestä. Jos taas mies ei hoitaisi velvollisuuksiaan kunnolla, olisi se vieläkin huonompi vaihtoehto enkä sellaista miestä suostuisi katselemaan.

Eli joka suuntaan olisi oja edessä...

Meillä on oikeasti suurperhe ja huomattavasti enemmän lapsia kuin vain nuo 5 ja miehen työkavei on roikkunut miehessäni kiinni jo monta vuotta eikä tuolel loppua näy:(

En siis syytä tuota työkaveria pelkästään tästä jutusta vaan mies on ihan yhtä syyllinen jos ei enemmänkin, mutta en voi olla ihmettelemättä tuota reilut 10 vuotta miestäni nuorempaa työkaveria, joka ei käsitä mihin paskaan kätensä lyö kun lyöttäytyy yhteen mieheni kanssa!? Tyhmempää ihemistä en ole vielä ennen tavannut...kai se sitten vaan on niin että rakkaus on todellakin sokeaa?

Itse en koskisi pitkällä tikullaan suurperheen isään, joak on vielä jopa valmis jättämään perheensä!! En käsitä mitä tuo työkaveri miehessäni näkee...ei totuutta ainakaan:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi