Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön ensikorviksia ei saada pois! Mikä avuksi?

Vierailija
06.02.2010 |

Kellään ideoita miten tytön ensikorvikset saa pois? Nappikorvikset kyseessä. Ollaan koetettu avata normaalisti, putsattu ja pyöritelty. Tyttö pelkää jo korviin koskemistakin, kun on niin monta kertaa koetettu. Koetettiin jopa leikkureilla äskön, mutta ei onnistunu niilläkään :(

En ois antanu korviksia ikuna laittaa, jos oisin tämän etukäteen arvannu...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja renkaat oli ensimmäiset. Tosi hyvin parani niiden kanssa, joten ihmettelen miksi tätä mahdollisuutta ei enää ole.

Vierailija
22/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiukkaan ettei meinannut irti saada mutta niin lähti kun niistä takana olevan lukon "renkuloista" sai otettua kiinni ja sitten kaveri veti siitä napista. Eli ei ollut jumikohta se reikä siinä kannassa vaan ne rinkulat joiden väliin se kanta sen reiän jälkeen puristuu. Eli niitä renkuloita piti yrittää levittää. Onko se korviksen "tikku" ihan suorassa siellä lukon välissä? Silloin ainakin voi jumittaa pahastikin jos menee vinoon. Hankalaahan on siellä korvan takana rassata kun tilaa ei paljon ole ja lasta tietyti ärsyttää kympillä mutta sinänsä ei kyllä pitäisi kai kamalasti sattua..? En ainakaan muista että minua olisi sattunut kun eihän siinä kiskota kun sitä korvista molemmista päistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerta kultasepän liikkeessä laitettu..? Tuli vaan mieleen että lävistämällä jos laittaa niin se lävistyskoruhan aukeaa siitä edestä ruuvaamalla. Mutta kultasepänliikkeessä nyt tuskin niitä laittaa.

Vierailija
24/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että täytyy mennä kultasepänliikkeeseen, jollei saada tyttöä suostuteltua vielä, että me yritetään.

ap

Vierailija
25/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös todella tiukat. Korviksien laittaja sanoi että jos ei itse saada pois niin voi tullaa liikkeeseen otattamaan. Ei saatu itse otettua, liikkeessä lähti helposti. Mitkään muut tytön korvikset eivät ole noin tiukat, lapsikin sanoi että ei laiteta niitä ensimmäisiä enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi