Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön ensikorviksia ei saada pois! Mikä avuksi?

Vierailija
06.02.2010 |

Kellään ideoita miten tytön ensikorvikset saa pois? Nappikorvikset kyseessä. Ollaan koetettu avata normaalisti, putsattu ja pyöritelty. Tyttö pelkää jo korviin koskemistakin, kun on niin monta kertaa koetettu. Koetettiin jopa leikkureilla äskön, mutta ei onnistunu niilläkään :(

En ois antanu korviksia ikuna laittaa, jos oisin tämän etukäteen arvannu...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvanut kudoksiin kiinni?

Vierailija
2/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kasvaneet kiinni vai onko jotain kudosnestettä kuivunut?

Kokoile suihkua tai kylpyä - hetken kastelun jälkeen varovainen pyöritys - jos ei auta niin lisää suihkuttelua ja taas uusi yritys. Niitä voi myös yrittää hellästi pyöritellä samakka kuin liottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette edes laittaneet korvikset lapselle???

Vierailija
4/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kudoksissa kiinni, vaan lukko jumittaa. Sanoivat kyllä kultasepän liikkeessä, että voivat olla tiukat, mutta että näin tiukat :(

Tyttö on yheksän.

Vierailija
5/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa myös rasvausta, korvalehdet täyteen esim. bepanthenia ja sitten varovaista pyöritystä (ei edes kunnon pyöritystä vaan pikkiriikkistä liikuttelua).

Vierailija
6/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras jos tyttö itse saa niitä pyöriteltyä. Sittenhän ne on irti, jos pyörivät. Parasta jos saa paineltua vaikka vanulla ihan runsaasti septidiniä tms sinne korvisten juureen. Se vähän liuottaa ja alkaa liikkua ehkä paremmin.

Mulla itellä on reitetty korvat kahdesti, ja aina sama juttu, reiät märkivät ja korvikset jämähtivät...

Edelleen olen erittäin herkkä kaikelle metallille esim silmälaseissa ja farkkujen napeissa ja yleensäkin hajusteille, voiteille ja ihan kaikelle olen yliherkä =( Reikiä ei siis nykyään ole

Vierailija
7/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei lapselle korviksia jos niitä kovasti vinkuu?

Vierailija
8/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, lukko jumissa. ymmärsin väärin.

Vierailija
9/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ote korun etupuolelta ja sitten tiukka veto. Kyllä ne lähtee.

Vierailija
10/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen.

Näin työssäni näitä joilta ei saatu kotikonstein pois, ja omalle tyttärelleni en ole kohoittanut niitä laittamaan, olen sanonut että laita sitten kun itse pystyt hoitamaan ne.

hotsu

Vierailija
11/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole siis todellakaan kudoksessa kiinni. Eivät edes märkineet. Korvikset kyllä pyörii ja putsattu on lukon ja korvan välistä monta kertaa. Kunnnon otteella on koetettu, mutta lukko on kiinni ja pysyy.

No vaihtaa pitäisi, kun tyttö on tyttö, you know. Vaihtelen korviksia päivittäin minäkin.

ap

Vierailija
12/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö Esko keksi mitään keinoa vai onko se taas keikalla?

Vierailija
13/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin kultasepänliikkeeseen ottamaan pois.

Vierailija
14/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa sai napit vasta kun oli reijät hyvässä kunnossa. Enkä tämän viestn jälkeen yhtään ihmettele, että miksi niin oli ;)

Vierailija
15/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se sattuu helvetisti, mutta muutakaan konstia ei ole. Kunnon ote korviksesta ja lukosta ja sitten veto.

Vierailija
16/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa sai napit vasta kun oli reijät hyvässä kunnossa. Enkä tämän viestn jälkeen yhtään ihmettele, että miksi niin oli ;)

Itse sain ekat korvikset 12 vuotiaana (-94) ja silloinkin tappeja suositeltiin.

Vierailija
17/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli vuonna 1987. Jo silloin ns. harjoituskorvikset oli tapit. Joskus silloin oli tullut korvanrei'itys koneet, jotka ampuivat tapin korvanlehden läpi. Näin sivuhuomautuksena.. :)

Vierailija
18/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se metalli niin kovaa ole ettei poikki saisi.

Vierailija
19/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillon jo oli napit ja reiät tehtiin ampumalla.

Vierailija
20/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja renkaat oli ensimmäiset. Tosi hyvin parani niiden kanssa, joten ihmettelen miksi tätä mahdollisuutta ei enää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan