Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luomusynnytys

Vierailija
06.02.2010 |

onko täällä muita, jotka ovat synnyttäneet ilman puudutuksia? oma synnytykseni oli todella pitkä ja supistukset todella kivuliaat, mutta missään vaiheessa ei tuillut mieleenikään ottaa puudutusta.

ilokaasun voimalla mentiin ja olen todella tyytyväinen ratkaisuuni!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kivut alkoivat olla liian kovat ja pyysin spinaalia. Kun kalvot puhkaistiin spinaalia varten oli kohdunsuu auki n. 5cm. 2minuuttia myöhemmin kätilö totesi: 10cm auki - et sinä mitään spinaalia ehdi saada, aletaan ponnistamaan.

Kyllä meinasi itku tulla, mutta kyllähän siitä helvetinmoisesta kivustakin (ihme ja kumma) selvisi. Ponnistin lapsen ihan älyttömällä raivolla ulos ja vauvalla olikin siksi komea pahka päässään elämänsä ekat 2 viikkoa.

Vierailija
22/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olleet niin nopeita sunnutyksiä ettei kerenny saamaan mitään lääkettä...ilokaasuakin yhden supistuksen verran.ja odotettavissa syksyllä seuraava luomusynnytys,eikä tunnu missään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakosta, on ihan yhtä paljon yhteistä kuin sillä hyppääkö lentokoneesta laskuvarjolla omaksi ilokseen vai pakon edessä.

SIksi tällaiset ketjut, joissa ilman puudutuksiä jääneet tulle rääpimään kauhukokemuksillaan on vähän mälsiä, koska kyseessä on kuitenkin täysin eri asia, synnyttääkö lääkkeittä omasta tahdostaan, ja näin ollen on siihen henkisesti ja fyysisestikin valmistautunut.

Itse olen kolme kertaa synnyttänyt luomuna, ja hyvin on mennyt ja hyvät muistot jääneet.