Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa rehellisesti: häiritsisikö tällainen teitä?

Vierailija
27.05.2024 |

Kaipaisin näkemyksiä seuraavaan: hankin vaimolleni (omasta toiveestani) merkittävästi omaa penistäni isomman (paksumman) dildon, jota olemme nyt käyttäneet muutamia kuukauden. Muutaman kerran vaimo on jopa intoutunut sitä itse pyytämään (hyvin harvoin hänellä mitään erityistoiveita). Alkuun olin itse tosi innoissani, kun vaimo squirttaa joka kerta dildoa käytettäessä, mutta nyt jostakin syystä tämä on ehkä alkanut hieman vaivaamaan. Tottakai iloitsen hänen nautinnostaan, mutta toisaalta sitten taas olen ehkä vähän "mustasukkainen", koska käytännössähän tuo tarkoittaa sitä, että hän nauttii enemmän sen dildon kanssa kuin minun kanssa (ei ole siis koskaan squirtannut minun kanssa). Periaatteessa tietysti aikuisena ihmisenä tajuan hyvin, että paksumpi tuottaa voimakkaamman tuntemuksen, mutta silti lapsellisesti jotenkin harmittaa. 

Onko ymmärrettävää vai pikemminkin idioottimaista minulta miettiä tällaisia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo ei haittaisi, mutta jos saisin tietää että on squirtannut aiemman isomunaisen miehensä kanssa niin varmasti haittaisi.

Vierailija
2/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En murehtisi tuollaista. On aina hyvä juttu kun partneri saa kunnon nautinnon minun kanssani, oli se nyt tehty sitten millä konstilla vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Squirttaamisen" mystifiointi on kyllä naurettavaa. Se on pakonomaista virtsaamista, ei mitään sen kummempaa.

Vierailija
4/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En murehtisi tuollaista. On aina hyvä juttu kun partneri saa kunnon nautinnon minun kanssani, oli se nyt tehty sitten millä konstilla vaan.

Näin on. Sitävartenhan se iso dildo on. Vaimolleni yritin kanssa löytää kaluani isompaa. Yhden hyvän löysin sekin oli yhtä iso kuin oma, mutta musta antoi vaimolle lisää boostia. Vaimo ei ymmärtänyt, että omani oli yhtä iso. Sitten yritin parikin kertaa ostaa vähän paksumpaa, mutta ahistivat liikaa vaimon pillussa, eikä oikein mahtuneet sisään.Eivät myöskään tuottaneet orgasmeja samasta syystä. Eli roskiin meni. Paras ollut vähän omaani ohuempi dildo. Itseäni kiihoittanut aina vaimon nauttiminen ja seksi, joten jos joku oikeasi paksu olisi toiminut niin olisin mielelläni venytellyt vaimon pillua. Dildoja kokeillessa ymmärsin vasta oman kokoni. Vaimo taisi huomata jo vuosia aikaisemmin, muttei sanonut mitään.

Vierailija
5/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa olevana naisena voin sanoa, että olen todella onnellinen mieheni myötämielisestä suhtautumisesta asiaan. Välillä rehellisesti kaipaan täynnä olemisen tunnetta ja sitä ei tavallisella peniksellä saa. Silloin käytämme dildoa. Ja squirttaan kyllä.

Vierailija
6/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoita tilanne hommaamalla itsellesi väline, jonka käyttö kiihottaa sinua ja tuntuu hyvältä, kenties erilaiselta kuin vaimosi tarjonta. Käytätte välineitänne sitten yhdessä ja jaatte toistenne nautinnon. Sen esileikin perään yhdyntä varmaan maistuu molemmille.

Vierailija
7/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa runnottua tiettyä kohtaa niin lujaa että nesteet lentää, muna tuntuu varmaan toisella tavalla hyvältä ja hellemmältä. Kovalla dildolla saa runtattua etuseinämää voimalla, vaikka ei olisi niin suurikaan.

Miltä tuntuisi luopua tuosta, vaikka tiedät että se tuntuu puolisosta hyvältä.

Vierailija
8/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme dildoa, pienempi, minun kokoinen ja isompi. Kun rouvalle annan dildopanon, aloitan nuolemalla ja hetken päästä yksi sormi sisään, sitten vaihtuu pienidildo, sillä nain ekaan orguun asti. Rouva jää joko selälleen tai menee nelinkontin dildon naitavaksi. Jatketaan keskikoon naimisella, se vaihtuu isoksi ja panen rouvaan vauhtia loppuun asti. Lopuksi pannaan kolmas kierros rouvalle aidolla, rouva on sulaa laavaa tämän käsittelyn jälkeen, ei joka viikko jaksa ottaa vastaan. Rouva sanoo tykkäävänsä aidosta eniten, mutta tiedä häntä millä tai kenen oikeasti haluaa häntä naivan?

Vierailija
9/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kun harrastatte seksiä niin ala kesken kaiken runkkaan ja kerro sen tuntuvan paljon paremmalta.

Vierailija
10/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään vaimo ole squirtannut naidessa koskaan, mutta kun pistää hänet käsistä ja jaloista kiinni sänkyyn ja vibran haaroväliin niin puolessa tunnissa on lakanat märkinä AINA. En ole kateellinen valkoiselle wand sauvalle. Orgasmin saa kanssani aina tai jos ei ekalla yrittämällä saa niin sitten hetken päästä toinen rupeama.

Vierailija
11/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Sitävartenhan se iso dildo on. Vaimolleni yritin kanssa löytää kaluani isompaa. Yhden hyvän löysin sekin oli yhtä iso kuin oma, mutta musta antoi vaimolle lisää boostia. Vaimo ei ymmärtänyt, että omani oli yhtä iso. Sitten yritin parikin kertaa ostaa vähän paksumpaa, mutta ahistivat liikaa vaimon pillussa, eikä oikein mahtuneet sisään.Eivät myöskään tuottaneet orgasmeja samasta syystä. Eli roskiin meni. Paras ollut vähän omaani ohuempi dildo. Itseäni kiihoittanut aina vaimon nauttiminen ja seksi, joten jos joku oikeasi paksu olisi toiminut niin olisin mielelläni venytellyt vaimon pillua. Dildoja kokeillessa ymmärsin vasta oman kokoni. Vaimo taisi huomata jo vuosia aikaisemmin, muttei sanonut mitään.

Itsestäni ainakin dildot tuntuvat ihan erilaisilta kuin oikeat kalut, esimerkiksi yksi kumppanini on täsmälleen saman kokoinen kuin oma dildoni mutta tuntuu jotenkin aivan eri kokoiselta (pienemmältä ja helpommalta ottaa sisään). Hänen kalunsa on täydellinen, dildoani en juuri edes käytä, sillä se on vähän liian iso ollakseen mukava lisä itsetyydytykseen jota yleensä klittavibralla harrastan. Vaikka ei siis todellakaan ole mikään iso edes. Jännä juttu, johtuu varmaan esim. materiaalista vaikka omanikin on taipuisa ja pehmeähkö silikoninen. Aito kalu on silti aina mukavampi sisällä.

Ap:llekin voin sanoa että ei niitä leluja voi aina verrata oikeisiin peniksiin, ja dildolla voi ehkä helpommin osua eri alueisiin vaginassa ja vaihdella kulmaa ja nopeutta. Ei nämä asiat ole vain jostain koosta kiinni. Mukava että naisesi nauttii  :)

Ps. Ei squirttaaminenkaan välttämättä ole mikään maailman suurin autuus tai merkki siitä että hän saa parempia orgasmeja dildolla. Esim. itselläni squirttaus ei tunnu juuri miltään eikä ole edes missään yhteydessä orgasmeihin. Toki onhan se useimmilla ainakin orgasmiin liittyvä ilmiö, mutta saattaa joskus olla vain jännä lisä.

Vierailija
12/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildolle ei kannata olla mustasukkainen. Osta itsellesi flesu, niin saatte molemmat nauttia leluista. 

Vierailija
13/15 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni squirttailee, muttei se tarkoita mitään ylimaallista nautintoa. Orgasmit on erikseen ja ne käsittääkseni tuntuu paremmilta kuin squirttaus. Squirttauksessa ei tunnu aina lihakset supistelevan yhtä voimakkaasti.

Vierailija
14/15 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se nyt niin kummallista, että naiset tykkäävät isosta joka venyttää? Miten tuo on sinulta pois?

Vierailija
15/15 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ottaa angstia siitä että naisensa nauttii seksistä hänen kanssaan enemmän kuin ennen, vaikka nyt sitten apuvälineenkin kanssa, niin kovin hyvää endgamea ei voi ennustaa tälle suhteelle...