kauanko olette olleet parisuhteessa ilman seksiä?
Kommentit (57)
esikoisen synnytyksen jälkeen. Tuona aikana kyllä annoin miehelle jotain, mutta en itse saanut tai halunnut.
Ja sitten naidaankin seuraavat 6 viikkoa kuin pienet puput ;D
Mies siis sellaisessa työssä, että on 6 viikkoa reissussa ja sitten 6 viikkoa kotona vuorotellen.
synnytyksen jälkeen. Repesin pahasti, ja parantuminen vei aikaa. Onneksi mitään pysyviä vaurioita ei jäänyt.
kun ,ei nuo kemiat pelaa ,olisiko puoli vuotta. Ja taitaa ikäkin tehdä tepposia.
noin 3 vuotta ollaan jo oltu ilman seksiä...ehkä vielä joskus tai sitten ei?
44.v nuorena kiinosti tosi paljon ,viikossa melkein joka ilta .Olis ""tajunnu" heittää vanhan päivän varalle .Aika ,aikaa kutakin .kukaan eiole aina nuori ,nauttikaa ,kun vielä voitte.
on seksiä kerran kuussa eli sellainen 4 vkoa on normaali tauko. Pisin tauko taitaa olla 2kk.
mies ei halua...on toinen, mutta ei suostu ottamaan eroa...
parisuhteessa monta vuotta, missä vika? olen aivan varma että miehenne/naisenne EIVÄT ole olleet niin pitkään ilman seksiä =D eivät ainakaan miehet...
Kohta 11kk ilman seksiä. Minua ei kohta enään edes kiinnosta seksi kumppanin kanssa...
ei kuulemma jaksa, kun tekee niin paljon töitä. Hohhoijaa. Naimisissa oltu kohta 15 v
Lapsen syntymän jälkeen meni kaksi vuotta ennen kuin seksi elämä palasi takaisin. Oikeastaan se loppui jo hiukan ennen lapsen syntymää. Minä en halunut enään tulla raskaaksi ja eikä seksi kiinnostanut uudenlaisen elämään totuttelun aikana.
Lapsi reilun vuoden ikäinen ja seksi loppui kun seinään, kun tulin raskaaksi. Sen koommin ei miestä ole kiinnostanut :(.
Keskimäärin flaksaa kerran vuodessa.
tuona aikana pisin aika ilman seksiä on ollut n. 5 kk.
4 viikkoa viimeisen synnytyksen jälkeen oltiin ilman seksiä.