kauanko olette olleet parisuhteessa ilman seksiä?
Kommentit (57)
Ihan oikeasta uteliaisuudesta, mikä teidät pitää yhdessä?
Syytä voittekin sitten kysellä mieheltä, minulle ei sanonut mitään.
Häntäluuta väännettiin ja epparista huolimatta, repesin pahasti. Onneksi mies oli ymmärtäväinen.
sen jälkeen päätin, että eroamme, toki syitä oli muitakin.
Nykyisessä suhteessa 4 päivää vapaa-ehtoisesti, joskus kun toinen on matkoilla, 2 viikkoa... yhdessä ollaan oltu 4 vuotta.
Asuntolaina tms. ei estäisi eroa, mutta lapsi saa pysymään yhdessä.
taisi olla 3-4kk, hirveän vaikeaa mutta mies ei vain uskaltanut. Ihan hyvä sillä muksu syntyi jo 33 vkolla muutenkin.
Normaalioloissa 2 vkoa ehdoton maksimi!! Olemme sitä mieltä kummatkin että jos ei rakastelu maistu on suhteessa jotain tosi pahasti vialla! Joko 3 osapuoli kuvioissa tai sitten rakkaus loppunut. Ja silloin ei kyllä kiduteta toista vaan annetaan vapaus!
t 15v yhdessä
synnytysten jälkeen.
luulin, että meillä on melko harvatahtinen seksielämä, mutta eipä näköjään ole, kun täällä lueskelee. hyvinä aikoina 1 x vko, ja huonompina kausina kerran kuussa...
18v ihminen. Kerran päivässä
20v ihminen. neljästi viikossa tai useammin.
25v ihminen kahdesti viikossa tai kerran viikossa.
30v ihminen kerran kuussa tai kahdesti kuussa.
40v ihminen kerran kuussa tai 8x vuodessa.
Nämä ovat ns. luonnollisia paritteluviettiin kuuluvia määriä.
Normaalisti ihmiset voivat olla aktiivisempia, mutta tämä on siis luonnollinen ja terveellinen rytmi.
Suurempi määrä seksiä saattaa aiheuttaa serotoniinin vajetta ja lievää masentuneisuutta sekä paranoidiaa.
Suosittelen pysymään näissä luokituksissa. Mieluummin vähän, kuin liikaa.
Tällä hetkellä mies on poissa arkipäivät, kun on keikkatyöläinen eli pakosta tulee 4 päivää taukoa... Mut viikonloppuisin otetaan kyllä kaikki "menetetty" takaisin ;)
kanssa taukoa taisi olla parhaimmillaan 3 vuotta ja nykyisen kanssa pahin tauko ollut 10 päivää.
Meillä välillä tulee kuukauden taukoja. Kumpaakaan ei huvita. Sitten taas tilanne muuttuu.
Nyt on kyllä ollut varmaan kohta se kuukausi. Olen raskaana, väsynyt ja huonovointinen. Tuskin kovin haluttavakaan, mutta kyllä se taas tästä.
parisuhteessa monta vuotta, missä vika? olen aivan varma että miehenne/naisenne EIVÄT ole olleet niin pitkään ilman seksiä =D eivät ainakaan miehet...
Eivät kaikki miehet ole mitään seksihulluja panohirviöitä.
Seksi on luonnollinen osa elämää ja osa ihmisen perustarpeita.
Vieläkään ei kukaan tiedä totuutta meidän erosta.
olen nuori, 23v, mutta sairastan lievää masennusta kausittain ja se vaikuttaa haluihini,en jaksa,en halua,mies on ihana ja rakastava,komea ja haluttava,en vain syty....mies haluaisi ja nytkin oltu ilman seksiä jo monta kuukautta. Seksi on viimeisenä mielessä..
Kuopuksen loppuraskauden aikaan seksi loppui ja alkoi uudestaan vasta kun tyttö oli melkein 2v.
Silloin mies oli ulkomailla töissä. Mutta nyt on myös parin kuukauden tauko, josta mies on ollut kyllä aika paljon pois, mutta kävi välillä kotonakin. Mikä lie, oltiin varmaan molemmat niin väsyksissä kaikesta että ei ajatustakaan juuri uhrattu koko asialle. Vähän olin kyllä loukkaantunut toisaalta, mutta enpä tainnut sen himokkaampaa itsekään esittää.
joista 1vko oli raskauden viimeinen viikko ja 3vkoa että jälkivuoto loppui.
Eivät kaikki miehet ole mitään seksihulluja panohirviöitä.