Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko olette olleet parisuhteessa ilman seksiä?

Vierailija
05.02.2010 |

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o, en edes muista miltä tunuti kun halattiin, muusta puhummatakaan .((((

kovasti haikeana mietin ja kuviteelen kuinka joku ihana mies minua halaa, miten ihanalta jo pelkkä ajatuskon tuntuu : )

ja avioeroa olen miettinyt kaiken aikaa, en vaan jaksaa muutta ja pakata ja kaikkee mitä siihen liittyy..

mies ei halua, en saa edes koskea häneen, syytä en tiedä : (

Vierailija
42/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jotain samaa..tosin seksiä max joka toinen viikko ja ne väliajat menee iltaisin sängyssä vaimon kommentilla "älä edes aloita/yritä"

huoh...

no itse en eroa ajattele..mutta tuo mistä puhut...miten ihanalta tuntuisi...kosketus..intohimo huhuhuhu..pitää vain koittaa purra hammasta ja kestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pisimmät välit lienevät jotain 1,5 viikon luokkaa.

Vierailija
44/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jotain samaa..tosin seksiä max joka toinen viikko ja ne väliajat menee iltaisin sängyssä vaimon kommentilla "älä edes aloita/yritä"

huoh...

no itse en eroa ajattele..mutta tuo mistä puhut...miten ihanalta tuntuisi...kosketus..intohimo huhuhuhu..pitää vain koittaa purra hammasta ja kestää

Sitten nyyhkyttelen sohvalla ja runkkaan. Se auttaa.

Vierailija
45/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v ihminen. Kerran päivässä

20v ihminen. neljästi viikossa tai useammin.

25v ihminen kahdesti viikossa tai kerran viikossa.

30v ihminen kerran kuussa tai kahdesti kuussa.

40v ihminen kerran kuussa tai 8x vuodessa.

Vierailija
46/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä oli pahimmillaan noin 9 kuukautta. Normaalisti ehkä kerran kolmessa kuukaudessa jos sitäkään.

Nykyisessä suhteessa pisin aika ilman seksiä on ollut ehkä viikko ja sekin johtui siitä, että oltiin eri osoitteissa.

Vierailija
47/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on taukoa ollut 2kk (ekan lapsen syntymän jälkeen), 6-7kk toisen lapsen raskausaikana ja syntymän jälkeen (oli todella vaikea raskaus) ja sama 6-7kk kolmannen lapsen kanssa samasta syystä.

Vierailija
48/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 10v.

Vierailija
49/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin auttaa teitä mammoja tyydyttämään himonne ettei teidän aukkonne kasva umpeen.Minusta riittää teille kaikille

voisin olla teidän salarakas

Vierailija
50/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa parisen viikkoa. Ja silloin kiipeilen jo seinille. Mies pihtaa ) :

Vierailija
51/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa monta vuotta, missä vika? olen aivan varma että miehenne/naisenne EIVÄT ole olleet niin pitkään ilman seksiä =D eivät ainakaan miehet...

Eivät kaikki miehet ole mitään seksihulluja panohirviöitä.

terkuin pihtarimiehen tyytymätön vaimo

Vierailija
52/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä yhden käden sormilla laskettavissa kerrat. 16 vuotta yhdeesä.

Vierailija
53/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaansa!

18v ihminen. Kerran päivässä 20v ihminen. neljästi viikossa tai useammin. 25v ihminen kahdesti viikossa tai kerran viikossa. 30v ihminen kerran kuussa tai kahdesti kuussa. 40v ihminen kerran kuussa tai 8x vuodessa.

Meillä, vaikka on ikää (+/50), lapsia, stressaavat työt yms tilanteesta riippuen 1-3x viikossa:) Emme tulisi toimeen ilman! Hormoonit, vaihdevuodet, kroonisen sairauden lääkitykset eikä mitkään muutkaan saa meitä lopettamaan toistemme hellimistä. Jos niin käy loppuu avioliittokin!

huh, huh, säälittää monien tilanne. Toki ihan omasta ystäväpiiristäkin löytyy näitä tapauksia mutta eipä ne parit olekaan onnellisia yhdessä.

Vierailija
54/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna seksiä on ollut kai kolme kertaa ja niistäkin yksi sellainen, ettei mies tullut lainkaan. Hänellä ei ole halua, kykyä, aikaa, tekniikkaa... en tiedä, mistä on eniten pula. Hän ei suostu puhumaan asiasta eikä menemään lääkäriin. Tekisin mitä tahansa auttaakseni, mutta kun puhua ei voi. Minua haluavat kyllä muut miehet, vain oma ei.

Vierailija
55/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sen aikaa ulkomailla

Vierailija
56/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahti on ollut n.1 krt /kk. Minua ei kiinnosta miehen huonon hygienian takia ja muutenkaan mies ei osallistu mitenkään meidän perhe-elämään, joten olen jotensakin vieraantunut hänestä.

Vierailija
57/57 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ei kertakaikkiaan himottanut, joten kokeiltiin vain muutaman kerran. Lapsen synnyttyä taas homma on sattunut niin järjettömästi, että sen takia on sitten jääneet kerrat tosi vähiin. Normaali tapa olisi niin helppo ja nopea verrattuna siihen, että vuorotellen hoidellaan puoliso käsin tai suulla. Eikä oikein innostakaan, kun tietää koko ajan olevansa jotenkin huono ja viallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi