Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan ainoa keskituloinen tai hieman sen yli tienaava mies Suomessa joka ei ole koskaan käynyt treffeillä?

Vierailija
03.01.2026 |

Tienaan 4200e/k, amk-tutkinto ja hyvä työpaikka julkisella sektorilla.

Silti en ole 41-vuotisen elämäni aikana koskaan käynyt treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Olenkohan ainoa kaltaiseni mies koko Suomen maassa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et varmasti ole. Oottele vielä muutama vuosi niin susta tapellaan.

Vierailija
2/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisit, itsekin tunnen kymmenisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

How you tien so much by Amk.

I am a insinör (Amk) and all jobbings i can get is amisjobbings.

Vierailija
4/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähesty rohkeasti naisia ja pyydä treffeille? Olen samaa ikäluokkaa oleva nainen ja toivoisin treffikutsua ihan livenä. 

Vierailija
5/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä maajussille morsian ohjelmaan, niin saat kaverin. 

Vierailija
6/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tuloista kiinni ole ellet sitten oikeasti etsiydy golddiggereiden seuraan ja leveile rahoilla.

Vierailija
7/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajat kilpailevat sinusta elättäjäksi ja lasten kuljettajaksi. 

Vierailija
8/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähesty rohkeasti naisia ja pyydä treffeille? Olen samaa ikäluokkaa oleva nainen ja toivoisin treffikutsua ihan livenä. 

Mies on joku örkki.

Vierailija
9/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mies ollut treffeillä käynyt, mutta minun kanssa lähti kulkemaan 41 vuotiaana , kuten sinäkin, ja ollaan oltu yhdessä kauan kauan ja vielä enemmän.

Vierailija
10/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palkka liity asiaan oikein mitenkään.

Vierailija
11/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suomalainen normimies. Ei sitä nyt mennä treffeille naisen kanssa, kun voi joutua tarjoamaan. Kahvi ja panini 14 eur. Kyllä se emäntä pitää saada ihan ilmatteeks tai huoltoasemaketjun kahvikupposen hinnalla. 

Vierailija
12/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan suomalainen normimies. Ei sitä nyt mennä treffeille naisen kanssa, kun voi joutua tarjoamaan. Kahvi ja panini 14 eur. Kyllä se emäntä pitää saada ihan ilmatteeks tai huoltoasemaketjun kahvikupposen hinnalla. 

Minä kyllä tarjoilen mielelläni ja kaveriporukoiden baari-illoissa joskus on tarjoiltu kilpaa toisillemme. 

Eihän sitä voi huonommaksi jäädä kuin kaveri. Mutta kuten monesti tällä ikää niin kaverit on hajaantuneita ympäri Suomea. Osa perheellisiä ja perheellisten kiireet. Osalla jo muksut muuttaneet poiskin. 

Jos kerran tai pari vuodessa näemme niin sekin on aika hyvä. 

Nuorempien perheettömien kanssa en oikein tule toimeen. 25-30 vuotiaat erityisesti miehet on melko huumorintajuttomia tosikkoja jotka ottavat itsensä hirveän vakavasti.

ap

Vierailija
13/51 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole käynyt treffeillä. Olen kyllä seksiä harrastanut monien naisten kanssa. 

Sitä vaan tanssii ja juttelee tai muuten virittää tunnelmaa keskustellen ja huumoria käyttäen ja vähän flirttinä, niin tulee luonnostaan puheeksi pitäisikö mennä jatkamaan iltaa johonkin yksityisempään paikkaan.

Vierailija
14/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä kelvannut eräälle 4 lapsen yh:le. Tossin en ole koskaan kohdannut yhtä pahasti itseään täynnä olevaa naista. Emme olleet treffeillä.

ap

Vierailija
15/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse treffailin olin pienituloinen. Ei ollut este. ainoa poikkeus: kerran treffeillä hoitoalalla ollut nainen valitteli pientä palkkaansa. Sitten kerroin omani. Meni hiljaiseksi.

Vierailija
16/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole käynyt treffeillä. Olen kyllä seksiä harrastanut monien naisten kanssa. 

Sitä vaan tanssii ja juttelee tai muuten virittää tunnelmaa keskustellen ja huumoria käyttäen ja vähän flirttinä, niin tulee luonnostaan puheeksi pitäisikö mennä jatkamaan iltaa johonkin yksityisempään paikkaan.

Oma epätoivo iski vasta 35-vuotiaana ja jouduin käymään ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
17/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Vierailija
18/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se palkka liity asiaan oikein mitenkään.

Tämä. Suomessa naiset tekee töitä ja niillä on ihan oma palkka. Suomessa ei perheet edes pärjää  yhdellä palkalla.

Älkää kopioiko niitä höpöjuttuja jostain englanninkielisestä somesta tänne.

Vierailija
19/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tarjoilen mielelläni ja kaveriporukoiden baari-illoissa joskus on tarjoiltu kilpaa toisillemme. 

Eihän sitä voi huonommaksi jäädä kuin kaveri. Mutta kuten monesti tällä ikää niin kaverit on hajaantuneita ympäri Suomea. Osa perheellisiä ja perheellisten kiireet. Osalla jo muksut muuttaneet poiskin. 

Jos kerran tai pari vuodessa näemme niin sekin on aika hyvä. 

Nuorempien perheettömien kanssa en oikein tule toimeen. 25-30 vuotiaat erityisesti miehet on melko huumorintajuttomia tosikkoja jotka ottavat itsensä hirveän vakavasti.

ap

Mitä ihmettä teit opiskeluaikoinasi, kun et edes silloin käynyt treffeillä?

Vierailija
20/51 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä kelvannut eräälle 4 lapsen yh:le. Tossin en ole koskaan kohdannut yhtä pahasti itseään täynnä olevaa naista. Emme olleet treffeillä.

ap

🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi