Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**Lokakuun lahjat 2010**

05.02.2010 |

Noniin,jospa mie nyt sit ekana kerron itsestäni...

Eli minä vm-84,

mieheni vm-82.

Lapset syntyneet: 3/02(tyttö),7/03(tyttö), 4/06(poika) ja 6/08(tyttö)

ja nyt odotan viidettä lasta.

LA 13.10

Nuorimmaista ennen oli yksi kohdunulkoinen raskaus,jonka tiesin jo plussatessa ettei tule päättymään hyvin.Testi näytti tosi haaleaa plussaa ja parin päivän päästä tuli verta hiukkasen,sitten taas loppu ja tein testin ja edelleen näytti haaleaa plussaa,no kaiikkien verikokeiden sun muiden jälkeen tehtiin sit keskeytys kun todettiin kohdun ulkoiseksi.

Jotenki taas pelottaa ettei kaikki ole kohdallaa,en tiiä mistä se johtuu,mut on vaan semmonen olo.Nyt ei kyllä ole ollut mitään vuotoja,mut ei kyl mitään olojakaan pahemmin,ei öllö oloa tai kauheaa väsymystä joita yleensä on heti alkanu ku menkat on jäny pois.Nipistelyjä ja vihlontaa on ollut,mut niitä on menkkojenki aikaan.

Kirjotelkaahan tekin itestänne vähän tarkemmin niin päästään alotteleen meidän "yhteinen" odotus :)

-Näppis & vempula 4+2(hurjaa :D )

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kamala nälkä! Täytyy kai ruveta ottamaan eväät kouluun että jaksais ruokatunnille asti... Me syödään lämmin ruoka yleensä kahdeksan aikaan illalla ja nyt olen joutunut syömään vielä jotain kymmeneltä ennen kuin meen nukkumaan! Ostin kotiin näkkäriä, että sitä sitten syön välipalana, että en rupeaisi lihoamaan. Jotenkin nuo hedelmätkään ei maistu niin hyvältä talvella vaikka kyllä niitäkin syön.

Vierailija
22/148 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain tiettyjä juttuja mitkä himottaa? Mulla on tullut appelsiinit ja jäätelö. Appelsiineista oon kyl aina tykännyt ja tällä hetkellä ne on maukkaita, mut mikään jäätelöfani en oo erityisemmin ollut ennen.

Muutenkin olis kiva tietää ravitsemuksesta, meinaatteko koittaa karsia herkkuja, laskeskeletteko että tulee sopivasti kaloreita ja eri ravintoaineita? Otatteko vitamiineja tms?

Itse koitan syödä mahdollisimman monipuolisesti. En halua lihoa mitään järkyttäviä määriä, mutta aijon kyllä sallia esim. sen jäätelön jos kerran mieli tekee. Kunhan ei yleettömiä määriä syö :)

Ja jotain raskausmonivitamiineja otan sekä A-vitamiinitonta omegaa. Kalsiumia en usko saavani tarpeeksi, täytyy koittaa lisätä esim. jugurttia. Ja siihenhän se jäätelökin auttaa ;)

Ja sitten vielä kofeiinista. Olen juonut aina kupin pikakahvia aamulla ja en ole ainakaan vielä luopunut tavasta. Mutta nyttekin tenttiin lukiessa väsymys on aika moinen ja automaattisesti tekisi mieli ottaa kuppi kahvia. Miten te toimitte väsymyksen ja kofeiinin kanssa? Olen kuullut niin eri suosituksia ja jotenkin päättänyt etten sitä aamun kupillista enempää joisi. Mutta mahtaako olla "pahaksi" jos silloin tällöinen toisen kupin juo päivällä?

Johan tulee taas romaani, ei ole vaan kauheasti vaihtoehtoja kenen kanssa näitä juttuja juttelee, avokki ei tietty osaa kysymyksiini vastata, kavereille en ole vielä kertonut ja neuvola vasta ensi viikolla :)

Ja joku niitä oireita kyseli... Ei kyllä kummepia täällä vielä. Viime viikolla pieni muotoista menkkakipuilua, mut sekin melkein kokonaan pois. Rinnat on arat kun koskee, palelen (toki ulkonakin on kylmä) ja väsyttää vähän. Pientä etomista aina silloin tällöin, mutta ei aamuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hypähdän tänne odottajien puolelle, kahdeksan kuukauden odottelun jälkeen:)

Ensimmäinen plussatesti tehty viime lauantaina ja sen jälkeen on pitänyt varmistella muutamilla lisätesteillä.;) Voi sitä iloa ja riemua, ei meinannut aluksi silmiään uskoa!:D

Olen -86 syntynyt ja esikoista odotellaan, nettilaskureiden mukaan la olis lokakuun alkupuolella, laittelenpa myöhemmin tarkempaa tietoa kunhan saan sitä itse.

Neuvolaan en ole vielä soitellut, loppuviikosta ajattelin sinnepäin olla yhteydessä.

Oireista olette turisseet, itsellänikään ei vielä oikein oireita ole esiintynyt, ehkä hajuaisti on terästäytynyt ja välillä tuntuu repäisykipuja mutta ei juurikaan muuta.

Tulipa mieleeni, että saisiko kannatusta, jos perustaisi esim. Yahooseen suljetun keskusteluryhmän? Kuulostaisi ainakin omasta mielestäni oikein mukavalta ajatukselta. Tokikaan en osaa sellaista ryhmää perustaa, mutta varmasti täällä joku osaa, jos vain on väellä kiinnostusta?

dano rv 5+(kai?)

Vierailija
24/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas! Täälläkin on nälkä jatkuvasti. Viime viikonlopusta lähtien olen herännyt joka aamu seitsemän aikoihin syömään, mikä on hassua koska oon aina ollut kauhean aamu-uninen.:D Mutta minkäs teet, se nälkä iskee silloin eikä sen jälkeen uni tule. Ainakin pysyy vuorokausirytmi kutakuinkin mallillaan. Maanantaista lähtien homma on kuitenkin levinnyt käsiin kun olen huomannut että lentää purjo jos syön heti noustuani. Olisi pitänyt koputtaa puuta kun ystävälleni justiin hehkutin ettei ole vielä pahoinvointikaan alkanut.

Muut oireet -alavatsan kipuilu, vilu, flunssaoireet, rintojen arkuus- vaivaavat edelleen, onneksi tiputteluvuoto loppui. Onko muilla ollut mitään ylimääräisiä vuotoja?

Jadessa-: mä olen jättänyt suosiolla kaikki kofeiinia sisältävät juomat väliin, vaikka eihän ne kiellettyjä ole. Itse en laske kaloreita tms, yritän vaan syödä mahdollisimman monipuolisesti. Otan D-vitamiinia lisäksi. Herkkujakaan en ole karsinut, syön niitä muutenkin niin harvoin.

Mouhou 5+6

Vierailija
25/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan esikoista noin viikolla 7. Itse olen syntynyt -79 ja mieheni -74. Tällä viikolla on eka neuvola, ja ultraan ajattelin mennä parin viikon sisään. Uskoisin lasketun ajan olevan lokakuun puolella, mutta ultrahan sen tosiaan lopulta kertoo. Viime viikolla oli ruokahalu mitä parhain, vaan tällä viikolla alkoikin kunnon pahoinvointi. Sen kourissa tässä nyt kärvistellään ja toivon että loppuisi pian. Mutta on tämä hauskaa ja mielenkiintoista aikaa kaikesta huolimatta :)!

Vierailija
26/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miäkään ei ole ruvennut kaloreita laskemaan, mun mielestä maalaisjärki riittää jos ei ihan mitään ylipaino-ongelmaa oo.

Multivitaa oon syöny. Apteekin täti sano, et ne ajaa kyllä saman asian ku kyselin olisko odottajan vitamiinilisiä pienemmissä pakkauksissa...

Mulla ei oo ruuat noussu takas ylös, päin vastoin syöminen tuntuu auttavan huonoon oloon. Eikä mitään tee erikoisesti mieli, mutta esim. paistetun kananmunan tuoksu ja joku lauantai-makkara tuntuu tosi vastenmieliseltä. Mut onneks se näkkäri maistuu! :D

Vierailija
27/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää menny vähän hassuissa tuntemuksissa, mutta nyt jo onneksi vähän hellittää. Kirjoittelin jo tuonne "kotiloiden" puolelle, jossa odotetaan kolmatta lasta, että alapäätä turvottaa ja siellä on kova paineen tunne- mutta joo tosiaan jo helpottaa. Mikä lie kun en ole aiemmissa raskauksissa pienistä hötkyillyt - ei tule tää vanhuus yksin ; )

Ruokaa pitää saada tasaiseen tahtiin, muuten tulee paha olo. Eka raskaus meni ihan normi ruoalla, mutta painoa tuli 16kg. Toka raskaus toi kiloja vain 4 ja niitä lähti synnytyksen jälkeen yli 12. Hyvä laihis. Erona näissä raskauksissa oli, että toisen raskauden aikaan mulla oli kilpirauhaslääkitys.

Eli ensimmäinen raskaus/synnytys laukasi minussa kilpirauhasen vajaatoiminnan. Todeennäköisesti se oireili jo silloin raskauden aikaan- olin totaalisen väsynyt, mutta se diaknosoitiin vasta kun aloimme yrittämään toista, eikä kuukautisia kuulunut pillereiden lopettamisen jälkeen. Kun lääkitys aloitettiin marraskuussa 2002 niin vuoden vaihteessa tärppäsi.

Toinen raskaus oli upea kokemus! Energiaa ja iloisuutta riitti vaikka muille jakaa. Toivottavasti tämä kolmas raskaus on samanlainen.

Ruoasta vielä, että nyt on tehnyt mieli hyviä perus kotiruokia jo pidemmän aikaa, ennen kuin tiesin edes raskaudesta. Tein äsken kasvisosekeittoa ja oli törkeän hyvää. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin ei kannata vähään aikaan paistella jauhelihaa...

-sannri

Vierailija
28/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut keskusteluja pitkän aikaa, mutta nyt kun tuo teksti Raskaana ilmestyi tikkuun niin uskaltaudun mukaan! Olen syntynyt -78 ja mieheni -74. Tämä on ensimmäinen ja kauan odotettu raskaus. Olemme olleet hedelmöityshoidoissa jo vähän aikaa ja tätä pientä ihmettä odoteltu jo kolmatta vuotta. Neuvola on varattu maaliskuun ekalle viikolle. Yksityiselle mennään samalla viikolla ultraan. Tämä on vielä niin uskomatonta että haluan tietää mahdollisimman pian maha-asukin voinnin. Jännittää niin kovasti. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Oireina on ollut painon tunne vatsassa ja menkkamaiset kivut. Niitä on vieläkin. Toivottavasti on normaalia. Nenä tuhisee ja rinnat ovat arat.

;-) 5+0

Vierailija
29/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tein testin tänä aamuna, kp 29. Haalea plussa sieltä tuli ja huomenaamulle selkeämpää toivoen. Testin tein hetken mielijohteesta, kun eilisiltainen hiihtolenkki tuntui niin tahmealta ettei ikinä ja itku pääsi kun auton ovet temppuilivat;)

Yksi km takana kahden vuoden takaa, sen jälkeen ei tapahtunut mitään ennen kuin nyt. Parin kuukauden sisään oltaisiin saatu kutsu inseminaatioon, tutkimukset oli jo tehty mutta vikaa ei selvästi löydetty.

Nyt vain siis toivotaan että pikkuinen pysyisi matkassa, viime kertainen epäonni tuottaa nyt sellaistakin pelkoa, että... Mutta ei voi kun odotella:)

Ihanaa kun oli niin aurinkoinen päiväkin tänään pitkästä aikaa ja mieli oli onnellinen :)

niin, ja LA olisi nettilaskureiden mukaan 20.10.2010. Aika hieno päivä, vai mitä?;)

Vierailija
30/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alun tyyperryttävän (mutta onnelisen) huuman jälkeen olen vähän varovaisella mielellä. Sain kutsun alkuraskauden ultraan ja se on ensi vkon perjantaina. Jospa pieni sydänkin jo silloin sykkisi. sen näkeminen olisi vallan ihanaa. Välillä olo on hyvä, ellei loistava, mutta iltapäivistä on kehkeytynyt melko haastavia.

Kahvi vieläkin maistuu, aion sitä kupposen päivässä nauttia. Mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa, ei tartte kohta enää kahvia hörppiä. Home ja tuorejuustot jätän ihan suosiolla, mutta en nyt hysteerisesti rupea niitä kyttäämään. Rahka ja muut happamat maitotuotteet maistuvat, samoin greippi- ja karpalomehu houkuttelevat. Sen ihmeellisempiä ruokaällötyksiä ei vielä ole. Esikoista odottaessa en voinut sietää tuoreita leivonnaisia enkä suklaata enkä kalaa. Toista odottaessa makeat maistuivat. Nyt näyttäisi hapanlinja olevan suosiossa. Ja jääkylmä vichy. AH se on ihanaa!!!! Kiloista tulee mitä tulee, molemmista olen päässyt eroon reilun puolen vuoden päästä synnytyksestä. Ja molemmista aikaisemmista tuli PALJON. Esikoista odottaessa olin tosi tarkka mitä söin, ei vaikutusta. Kakkosen kohdalla söin mitä halusin, samat lukemat. Kiloakaan niistä raskauksista ei lanteille kuitenkaan jäänyt. Töihin paluu sen sijaan tekitepposet....

No tulipa stooria. Vointeja naiset, vointeja!!!

minnis rv 4+5

Vierailija
31/148 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan saikulla kun kauhee ripuli iski... Vähän hirvittää miten pikkuinen Teppo (masuasukki sai tänään siis nimen Teppo) pärjäilee kun mulla ei pysy mikään sisällä. Pitää varmaan ottaa yötä vasten Multivita, että edes jotain ravintoaineita imeytyy.

Paino ripulin vuoksi ainakin tällä hetkellä hieman alle normaalin vaikka pelkäsin, että noussut jo kovasti kun mulla kans ollut hirveä nälkä ja himo vähän kaikkeen (paitsi tänään).

Raskausajan aion taistella kaikin voimin kiloja vastaan vaikka normitilassa voin syödä mitä vaan ja hoikkana pysyn ja paino aina pudonnut nopeasti synnytyksen jälkeen. Mutta on sitä tullutkin: ekalta 20 kg ja toiselta 25 kg! Enää en halua moiseksi --- muuttua, tosin ei välttämättä ole omissa käsissä kun neste rupeaa taas kertymään...

Mulle ei ole suurimmat herkkuni kahvi ja kolajuomat maistunut plussauksen jälkeen ollenkaan. Tekee erityisesti mieli vissyä, tummaa suklaata, marjoja ja suolaista. Yritän elellä terveellisesti.

Tissit yhä kipeet ja pinkeet, lievää pahoinvointia ja välillä vatsasta riipaisee, mutta vatsataudin vuoksi en tunne tähän saakka vallinnutta "kuukautiskiputyyppistä" kipuilua ollenkaan. Heti rupee huolestuttaa kun joku kallisarvoinen oire katoaa...

Tulipa omaa napaa kovasti, mutta eikös se ole sallittua kun raskaana ollaan :D

Ihanaa olla raskaana!!

Magdaliina ja masuteppo rv 4+5

Vierailija
32/148 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas,

edelleen oireet pysytelleet taka-alalla paitsi väsymys ja rintojen arkuus. Onneksi pahoinvointia ei ole ollut. Kahdesta ekasta oksensin yötä päivää :(.

Painon nousua en ole pahemmin ajatellut. Edellisistä tuli n. 10kg, tottakai toivon että nytkin tulisi korkeintaan ne samat, tarkoitus olisi karistaa ne synnytyksen jälkeen pois.

Mä olen vieläkin niin pyörryksissä tästä odotuksesta joten kaikki on vielä ihan auki. Esim. mitään ruokailu juttuja en ole miettinyt mitä nyt jotain olen vältellyt kun olen kuullut ettei ne olisi hyväksi. Kahvin juonnin lopetin jo ennen kuin tulin raskaaksi samalla kun lopetin tupakoinnin.

Hieman silti ihmettelen noita rajoituksia kun ensimmäistä odotin vuonna -92 ainoa ruoka-aine mikä oli kielletty oli maksa ja nyt on kuulemma vaikka mitä. Esikoinen oli täysin terve ja tällä hetkellä reipas lukiolainen. Mutta katsotaan mitä se neuvola täti sanoo kun menen sinne kahden viikon päästä.

Tällä viikolla olen ollut neljä päivää kuumeessa joten se ja tämä raskaus väsymys on vienyt voimat ihan täysin. Tänään on eka päivä ilman kuumetta sunnuntain jälkeen.

Nyt olen jo alkanut miettimään raskauden kulkua, miten jaksan töissä ym. Teen seisoma työtä ja aikaa istumisiin ei ole joten se hieman askarruttaa.

Vieläkään ei olla muille kerrottu, edes noi vanhemmat pojat ei vielä tiedä vaikka toi vanhempi taitaa jotain aavistella. Ajateltiin vanhemmille ja pojille kertoa ekan neuvolan jälkeen.

Nyt kipeänä ollessa on ollut aikaa surffailla netissä ja katselin vauvan tarvikkeiden hintoja kuten vaunuja ja istuimia. Aikamoista hajontaa on ja varsinkaan kun ei ole mitään hajua mitkä on hyviä ja missä hinta laatu suhde on kohdillaan. Pitää niihin paneutua oikein kunnolla myöhemmin ja hyviä vinkkejä otetaan mielellään vastaan.

Olo on kuin esikoista odottaisi, kun edellisestä raskaudesta on melkein 12 vuotta aikaa ja maailma on muuttunut :) Edellisten raskauksien aikaan olin opiskelemassa, joten silloin raskaudelle ei oikein jäänyt aikaakaan, kun oli muuta ajateltavaa ja nyt päätin keskittyä siihen kunnolla, kyllä ne työt odottaa ei ne tekemällä lopu.

rv 6+1 ja alivuokralainen

Vierailija
33/148 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt ihka ensimmäinen vaiheessa 6+6, la 1.10. Tulee mukava syntymäpäivälahja, itse kun olen syntynyt 5.10. Minkäänlaista pahoinvointia ei ole ollut, vatsaa on nipistellyt ja paleltaa, ja nälkä ja jano on kokoajan, mutta olen jo pikkuhiljaa alkanut miettiä mahdollisuutta ettei pahoinvointia tulekaan! Luulisi sen ensiviikolla iskevän jos on tulossa, tosin omalla äidilläni ei kuulemma ollut pahaa oloa minusta eikä kahdesta veljestäni. Toivossa on hyvä elää :o)

Vierailija
34/148 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki muut odottajat!

Ilmoittaudun nyt mukaan,vaikka vaan haalea plussa ilmestyi testiin. Ei olla kauaa yritetty tätä kolmosta ja nyt olisi laskettu aika sitten tuolla 24.10. Sais liputuspäivän lapsen :)

Oireina on nyt mahanipistelyt ja väsymys, tosin oon myös hoitanu meidän esikoista tässä pari päivää kun se on sairastellut. Kahvihalut on kaikonnu ja ruokahalu myöskin. Oon aikaisemmissa raskauksissa laihtunu tässä alkumetreillä jonkin verran. Ruokavalio on muutenkin pitäny olla kohdillaan kun mulla on suvusta rasituksena diabeteksen mahdollisuus ja sitä en halua :) Onneks se lähinnä tarkottaa monipuolista ja terveellistä ruokaa, enkä oo kaikkia herkkuja koskaan kieltäny itteltäni.

Suljettu ryhmä vois tosiaan olla kiva jos sen joku osaa tehdä, kunhan nyt kaikki lokakuun mammat pääsee mukaan.

Oon 26 v ja mies 32 ja tää ois nyt sitten tosiaan meidän kolmas. Yks km takana joten ei nyt vielä intoilla. Oon kuitenkin niin positiivisella mielellä kaikesta joten en nyt hätäile ennen ku on tarvis.

Meinaako kuinka moni käydä alkuraskauden ultrassa?

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Vierailija
35/148 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua melko lailla pelottaa, että joudun jättämään teidän seurannne. tiistaina ja eilen oli pienen pientä "vuotoa", tai oikeastaan vain jälkiä paperissa pyyhkiessä. mä tiedän toki, että sen ei vielä välttämättä tarkoita mitään mutta se keskenmeno nyt vaan kummittelee mielessä melkein koko ajan...

hurjasti haluaisin pystyä nauttimaan ja iloitsemaan. milloinkohan siihen uskaltaa.

jos kaikki menee ok alkuviikkoon, niin ensi viikoksi yritän saada ajan yksityiselle alkuraskauden ultraan. tämä epätietoisuus on niin raastavaa...

Vierailija
36/148 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas! Täällä yritetään päästä alkuraskauden ultraan mutta eivät mihinkään meinaa meitä ottaa! Jo kahdessa paikassa sanoneet että niitä tehdään vasta toukokuun alussa. Eikä täällä ole enää kuin yksi yksityinen lääkäriasema mihin ei olla soitettu. Pitää varmaan soitella myös lähikuntien yksityisille... Neuvolassa sanovat että niukka vuoto ja alavatsakivut ei meinaa mitään, eivätkä siksi anna lähetettä äippäpolille. Mutta mä oon sellanen hermoilija että haluan tietää kaiken olevan hyvin ennen kun kahden viikon päästä lähdetään etelänmatkalle... Pitää kai vaan jatkaa soittelua.:)

Vierailija
37/148 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusupiikittärelle ja mouhoulle isot halit peukutukset, tarrasukkia pikkiriikkisille!!!

Jemppistä meille kaikille tähän alkuraskauden epävarmuuteen ja enemmän ja vähemmän huteraan olotilaan.

Magdis: mä olin toista odottaessa I-H-A-N kamalassa vatsataudissa ensimmäiselllä kolmanneksella. Silloin ajattelin, että ihme jos pikkuinen pysyy mukana, mutta niin vaan pysyi. Että pikaista paranemista.

Tänne ei oikeastaan kuuluu mitään erityistä. Mieli on koko ajan ensi viikon ultrassa. Vaikka eihän sekään mitään takaa, mutta näkeepähän, että siellä on jotain elämää.

Vointeja,

minnis 5+0

Vierailija
38/148 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!!!! Täällä ois kans yks odottava.. Laskettu aika ois omien laskujen mukaan about 11.10... Yritystä meillä on n. 2v takana... vuos sitten jo luovuin ajatuksesta ja ajattelin et ihan sama... Nyt sit olin ajatellu jossei ala tapahtuu ni soitan itteni ja miekkosen johoki testeihin, mutta kappas vaa tärppäs. Raskaustesti suorastaan huusi positiivista :) Esikoinen on 2,5v erittäin uhmakas tyty.. Saas nähä miten suu pannaan ku vauva saapuu. Toivon vaa nyt et kaikki menee hyvin ku on ollu niin vaikeeta. Maanantaina soittelen neuvola aikaa sitten :) Saattaa olla et toi la siirtyy lokakuun loppu puolelle sit jossai vaihees :)

Vierailija
39/148 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vielä lisätä että mitä oireita näyttäs olevan... Väsymys ja älytön syöminen!!!!! :D ja kylmä limu on mun pahe. Rinnat on hyvin turvonneet.. saas nähä millon pääsen ostelee uusia liivejä. Kuuman ja kylmä vaihtelu vaivaa, tänään töissä vaihdoin paitaa päälle 30min välein:D

Vierailija
40/148 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollaan pariskunta Porista, minä vm 88 ja mies 87.. Meillä on jo yksi poika, täyttää tässä kuussa 1v! :) Ja nyt tän seuraavan laskettu aika näyttäis olevan 19.10. Mulla oireet alko väsymyksestä ja itkettäny on jo jonkun aikaa kaikki pienikin! Tänään hiukan tuli sellanen olo et vähän pyörrytti ja oli pakko pysähtyä hetkeksi ettei oksennus tullut! Ei mulla sellasta viime raskaudessa ollut! Ja nyt tää tuttu oire näköjään tuli taas, eli hankala saada unta.. Nyttenkin kello on melkein 3 yöllä ja mä päätin tulla vauvapalstalle :D Mutta joo, kivaa että on näin paljon odottajia jo ja toivotaan että pysytäänkin kaikki mukana! :)