Minkälaisen kuvan saat ihmisestä, joka kirjoittaa näin:
Olen hilpeänä. Elän melkoisen kaaoksen keskellä. Leikkasin juuri itse hiukseni, sillä en halua kuluttaa kahtakymppiä parturiin. Huomenna pyydän ystävääni korjaamaan harottavimmat kohdat. Dvd-soittimesta ei näy kuvaa ja tietokoneesta ei kuulu ääntä. Tälläistä se yksinäisen naisen arki on - saa valita katsooko vuokra-Poirottinsa äänettä pelkän tekstityksen kera vaiko kuunteleeko sen kuunnelmana :)
Etsin uusia tuttavuuksia. Uusia tukikohtia. Uusia ihmisiä, joille soittaa kuinka mälsää on, kun ihmiset myöhästelevät. Ihmisiä, jotka ehkä kutsuvat outoihin tupareihin tai vaikka antavat vinkkejä hyvistä kirjoista. Joiden kanssa saatamme jonottaa hetken lumisateessa, kun menemme noutamaan Spercsaversin halpislasejamme :)
Työelämäkokemukseni on vähäistä, ja nyt joudun miettimään, minkä kolmesta harjoittelu/työpaikasta otan vastaan. Arvon kai sen teelehdistä :) Juon siideriä, kun taas unohdin että Pasilan alko on suljettuna. Huomenna kun pääsen kirjastoon otan solo-tunnuslukutaulukosta kolme kopiota, ettei tarvitse päivittäin soitella Nordeaan ja pyytää lähettämään uusia. Eikö olekin hyvä idea?
Nyt kun minä olen avautunut niin kerros sinä jotain itsestäsi!
Luminen talvi on kaunis, vaikka useimmiten sen kokee rasittavana. Tämä on ollut hyvä päivä, Ruusut kuivuvat kauniimmiksi maljakossa kuin patterille asetettuna. Tuo ei ollut mikään metafora - ainoastaan yksi käytännön asia jonka tänään opin.
Heitä meilillä jos viitsit tai huvittaa - minä vastaan jos viitsin ja huvittaa.
Kommentit (12)
kirjoittaa ihan ok, muttei sitten olekaan kovin mielenkiintoinen ihminen kun pintaa raaputetaan.
Tyrkky-teko-light-hihihihii-boheemisuutta, joka ei iske minuun. Jos olisin mies siirtyisin seuraavaan ilmoitukseen.
Jotenkin tuli sellainen olo, että kirjoittaja on epävarma itsestään, ja siksi ei uskalla olla aidosti oma itsensä.
minulle mieleen tosi nuori, arka ja epävarma ihminen. Ei itse lauseen sisällöstä, vaan siitä, että kokee tarpeelliseksi asian mainita. Yrittää tuoda itsestään esille jotakin herkkää puolta, jonka ainakin minä luen mieluummin rivien välistä kuin osoiteltuna. Varmasti mukava ihminen kuitenkin, mutta nuori ja "raakile" vielä. ;)
Kirjottaa kai tajunnanvirtaa vähän niin kuin päiväkirjamaisesti. Joskus itseltäni tullut tuollaista kirjoitettua päiväkirjaan. Tavallisia asioita, mitä nyt mielessä pyörii.
Onko hän uusi ystäväsi ja nyt haluat raadin mielipiteen kannattaako satsata? Ja levität hänen kirjeensä julkisesti näytille? Todella luotettava tyyppi, sinä.
Vai onko kirjoittaja sinä itse, ja haluat tietää mitä muut ajattelevat sinusta? Se kertoo joko äärimmäisestä itsekkyydestä ja itseään täynnä olevasta ihmisestä, tai sitten todella surkeasti itsetunnosta.
jonka ohi tämä herra voisi mennä huomenna klo 10 Pasilan kirjaston oven edessä, hermostuneesti rillejä huurusta pyyhkien ja salaa hymyillen.
En tunne kys. henkilöä - ole huoleti.
ap
...ainakin kevyeen tuttavuuteen/suhteeseen jos seuranhausta kyse.
mut joo, varmaan opiskelija. Ei ole juuri rahaa ja haluaa korostaa sitä. On myös ylpeä "huithapeliudestaan" vaikka käytännössä se tarkoittaa, että asiat on sekaisin, vaikka ne vois olla kunnossakin. Ja tosiaan, aika yksinäinen. Eikä ihme, sillä hän näyttääsuhtautuvat muihin ihmisiin aika välineellisesti.
tai sitten hiukan boheemi, jolla elämä hiukan hakusessa. Mutta ei kuitenkaan härö, vaikkakin hiukan hajamielisen oloinen, kirjallinen akrobaatti ja huumorintajuakin löytyy. Vaikka sanoo avautuvansa, ei hirveästi avaudu ainakaan tämän herran mielestä.
Vaikuttaa kivalta ihmiseltä. Ehkä kaverin kaipuussa, mutta ei yksinäisyyteensä masentunut. Hauskaa arjen runollisuutta.
kirjoittaa ihan ok, muttei sitten olekaan kovin mielenkiintoinen ihminen kun pintaa raaputetaan.
Tyrkky-teko-light-hihihihii-boheemisuutta, joka ei iske minuun. Jos olisin mies siirtyisin seuraavaan ilmoitukseen.