Miten naisen RAIVOHULLUUTTA voi hoitaa?
Kommentit (28)
Vaihtamalla naista. Suosittelen lämpimästi ulkomaalaisia naisia, koska suomalaiset naiset ovat niin hirvittävän äkäisiä kaikki.
Lopeta urpoilu niin kyllä sekin rauhottuu
Missä mielisairaaloissa käytetään vaalean sinistä uniformua..:D Haluan löytää tämän ihmisen.:DD Hänellä oli nakkisämpylä kädeswsään ja ""tyydytti tätä sämpylää.:D En ole varma oliko hän itse töissä vaiko potilas.
individual targettien johdatusta oikeaasn mielentilaan eli hulluuteen:D Cheekki on pop.:)
Etsimällä toisen naisen tai pysymällä sinkkuna. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi raivohulluisten naisen kanssa eläen.
samalla tavalla kuin miestenkin RAIVOHULLUUTTA
ämä raivohulluus ilmenee? Missä yhteyksissä ja miten?
Psykoterapia ja pakkohoito sekä lääkitys yleensä helpottaa ;)
tolkuttomana huutamisena,yms. Saako siellä pakkohoidossa vetää hoitsuja turpaan joka päivä, niin helpottaa?
Pyydä vanhempiasi antamaan vähän kurinpalautusta, tai jos he eivät siihen pysty, etsi joku muu aikuinen, joka rankaisee sinua huonosta käytöksestä.
kysellä vihanhallintakurssia oman paikkakunnan mielenterveystoimistosta.
Mutta onko varma kans, että siellä saa heitellä tavaroita ja hakata hoitajia ja muita potilaita mielinmäärin jos vituttaa?
helvetin kivaa ja pääsee kaikista rumista tavaroista eroon kun heittää ne rikki. Mitään sellaista mistä oikeasti tykkään en koskaan heitä rikki.
se voi olla aika pelottavaa tai lasten mielestä.
ja ei mun ukko ihan pienestä säikähdä. Sitä vaan vituttaa että taas sattui kohdalle samanlainen hullu lehmä. Tai kenties vika on miehessä, kun se ajaa kaikki naiset raivohulluiksi...
eli luonnevika. Eipä siihen auta muu kuin "lopullinen ratkaisu".
tosin se ei ole vielä vaikuttanut siihen raivohulluuskohtauksia provosoivaan tekijään eli mieheeni.
V2K:n hoitaja tekas mulle stipteasen eilen illalla:) Tänään panetti:D