Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin käy toisen aallon kanssa. Kertoo THL

Vierailija
04.02.2010 |

Nyt valitetaan ettei ole tarpeeksi rokotettuja ihmisiä ja patistetaan piikille. Kun toinen aalto ei tule niin THL kehuu että kattavan rokotuksen ansiosta toista aaltoa ei tullut. Tämän selityksen se tekee VAIKKA yhtään ihmistä lisää ei otaisi piikkiä.

Ne kääntää AINA kaikki asiat omaksi eduksi ja aikaansaannokseksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jonot olivat pitkät ja riskiryhmiin kuulumattomat minä minä minä tyypi etuilivat ja sössöttivät ja jannkkasivat miksi juuri heidät pitäisi rokottaa. Täälläkin minä minä tyypit ylpeilivät kuinka olivat huijanneet itselleen ja risiryhmiin kuulumattomille lapsilleen ja heidä terveille sisaruksilleen rokotukset!

Joten minulta ei sympatiaa heru enkä rokotuksia enää ota.

Vierailija
22/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisen viikkoa sitten, että pandemioissa on aina ollut monta aaltoa ja aina uudet aallot ovat olleet tappavampia.

On itsekästä olla ottamatta rokote ja vielä kannustaa muitakin olemaan ottamatta. Ajatelkaa heikkoja, joita ei voi rokottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta kuin vuoden, eli ne ketkä otti sen jo syksyllä niin tarttee ottaa taas syksyllä se.

Vierailija
24/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkien kannattaa hankkia rokote.

(Hassua, miten ihmiset menevät virran mukana. Kun tulee uutisia perusterveistä kuolleista, niin tulee kamalat jonot rokotukseen ja kun tulee suvantovaihe, niin ei enää oteta rokotetta, vaikka uudet aallot ovat tulossa.)

Vierailija
25/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusterveenä kuollut Torniolaistyttökin olisi hyötynyt rokotteesta.

Vierailija
26/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nivelpsoria joka söi jo pahasti niskanikamat, pika saa nyt lääkettä piikillä,

Vierailija
27/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla pakollisia. (Paitsi joillekin sairaille ryhmille, joita ei terveytensä vuoksi voi rokottaa.)

Vierailija
28/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten jaksakkaan alkaa. vahingossa lähti tynkä.

Vierailija
29/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psoripoika: eikö häntä rokoteta, vai miten

Vierailija
30/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden sydänsairaan vanhuksen, joka kuoli rokotusta seuraavaana päivänä.

Näitä meidän terveiden pitää suojella.

Vierailija
31/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkitys tuohon psoriin joka kumosi vähän tuota sikarokotetta ja sai sikaflunssan(tesissä näkyi) sikarokote taas kumosi lääkettä psoriin ja tilanne vähän heikkeni hetkekis. en tiä mitä meinasin mesota että jos muut ottaisi niin pojan ei olis edes tarvinnut, mut entiä..

Vierailija
32/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotuksen. nyt meille sitten näiden juttujen perusteella tulee vammainen lapsi.?

Vierailija
33/33 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rokotteen turvallisuudesta ei olla yksimielisiä edes lääkärien ja terveydenhoitajien keskuudessa. Minä haluaisin, että edes kaikki ne, jotka rokotetta muille määräävät, ottaisivat sen epäilyksittä itse! Enkä todellakaan haluaisi, että ammattilaiset käyttävät termejä "en usko", "epäilen" tai "melko varmasti ei ole riskiä".

2. Rokotetta ei ole käytetty vielä edes vuotta, pitkäaikaisvaikutuksista ei siis voi olla varmaa tietoa.

3. Rokotteen kehittäjät eivät kuulemani mukaan ole itse ottaneet rokotetta. Siis häh?!

Jotenkaan THL:n porukka ei vaikuta luotettavallle. Ensimmäistä kertaa todella epäilen, että nyt ei niillä ole ihan puhtaita jauhoja pussissa. Myös muissa maissa rokotetta otetaan huonosti. Ehkäpä muut eurooppalaiset ovat suomalaisia viisaampia tässä.