Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pimppi löystynyt - ratkaisukin löytyi

Vierailija
04.02.2010 |

Eli vaimollani toisen (alatie-)synnytyksen jälkeen tapahtui jotain (n. 30v). Kun hän seksiä ennen tai sen aikana kostui, oli kostuminen niin runsasta että minulla meni (suurin osa ainakin) puristuksesta pois. Samaan aikaan tapahtui siis myös merkittävää löystymistä.

Vaimoni huomasi tämän itsekin ja vaikka seksi oli ihan mukavaa oikeissa asennoissa, ei se ollut mitenkään kiimaista enää juuri koskaan.

No vaimopa meni oma-aloitteisesti lekurille joka totesi että leikkauksen tarvetta ei ole, mutta lantionpohjan lihaksia tulee jumpata kuntoon. Ensin pissan katkaisu -harjotteita, sitten erikokoisia ja painoisia geishakuulia.

Noin vuoden verran kärvistelimme "löysäpilluseksillä" ennen tätä. Nyt vajaa vuotta myöhemmin pillu on kireämpi kuin koskaan ja seksielämä parantunut dramaattisesti!

Vaimon nousseen itsetunnon myötä, seksihalut ovat nousseet kohisten. Eikä haittaaa ole ollut siitäkään että ennen vaimo sai orkun joka kolmas tai neljäs yhdyntä (riippuen kiihottuneisuudesta yms), nykyään saa orgasmin neljä kertaa viidestä;)

Vaimoa ei, omien sanojensa mukaan, ole koskaan vaivannut orgasmin puute yhdynnöissä, mutta se oli kyllä pelkkää potaskaa. Nyt kun hänkin saa, melkein joka kerta, on hänen innostuksensa asiaan aivan toista luokkaa.

Kaikille teille jotka kääntävät tämän miehen asiaksi:

1. vagina on lihas jota voi treenata, penis ei

2. nainen on VIIME kädessa vastuussa naisen orgasmista

3. hyvät lantionpohjalihakset ovat lopultakin naisen etu ennenkaikkea

4. miehen penis ei kasva/pienene iän myötä. sellaista penistä saat minkä olet aikanaan valinnut

5. penikseni koko: 17cm, 3,5 halkaisija, melko tasainen patukka

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että mies pystyy pidättämään lastia, kun harjoittelee lantionpohjalihaksiaan? Mihin se perustuu?

siis ehkä se teidän naistenne vagina saisikin olla vähän löysempi jos mies oikeasti parissa minuutissa laskee lastinsa muuten. ja pitää sitä vielä ihan normina. =/

Vierailija
22/40 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenen rauhanen on siis se, joka naiselle antaa sekuaalisen nautinnon. Sen hermopäätteitä voi olla joko emättimen suulla, emättimessä tai jopa anaaliaukon ympärillä. Toisilla naisilla skenen rauhanen on surkastunut, jolloin nainen saa orgasmin pelkästään klitorista tyydyttämällä.

Naisen seksuaalinen tyydytys on kuitenkin hyvin pitkälti kiinni aivoista. Toiset naiset saavat seksuaalisen tyydytyksen jo pelkästään suutelemisesta, mikäli he kokevat sen tarpeeksi kiihottavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skenen rauhanen on siis se, joka naiselle antaa sekuaalisen nautinnon. Sen hermopäätteitä voi olla joko emättimen suulla, emättimessä tai jopa anaaliaukon ympärillä. Toisilla naisilla skenen rauhanen on surkastunut, jolloin nainen saa orgasmin pelkästään klitorista tyydyttämällä.

Naisen seksuaalinen tyydytys on kuitenkin hyvin pitkälti kiinni aivoista. Toiset naiset saavat seksuaalisen tyydytyksen jo pelkästään suutelemisesta, mikäli he kokevat sen tarpeeksi kiihottavana.

Reenaamalla värkkiään kiinteämmäksi ei tämä mystinen rauhanen saa parempaa puristusta, tule paremmin tyrkylle, saa parempaa hankausta,.. jne yms?

Kyllä kaluakin voi treenata, ei se fyysisiin ominaisuuksiin vaikuta mutta kovalla puristusvoimalla saa sen mällin pidettyä taka-alalla.

Vierailija
24/40 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten lantionpohjan treenaus siis pitäisi vaikuttaa siten, että mies pystyy hillitsemään itseään ja venyttämään laukeamistaan, jotta nainen saa enemmän nautintoa? Mihin se perustuu? Tuolla sexpon linkissä ei moista mainittu, ainoastaan jostain peniksen tyvituesta. Tyveenhän ei tarvi lisää tukea, jos muutenkin seisoo kuin rautakanki.

siis ehkä se teidän naistenne vagina saisikin olla vähän löysempi jos mies oikeasti parissa minuutissa laskee lastinsa muuten. ja pitää sitä vielä ihan normina. =/

Vierailija
25/40 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ei ole paremmasta erektiosta, niin mistä sitten? Itsehillinnästä? Maratoonityyppisestä panokestävyydestä? Hapenottokyvystä? SIIS MISTÄ???

vaimo saa suuremman nautinnon, kun miehellä kykyjä riittää lantionpohjalihasten harjoittamisen avulla.

Vierailija
26/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätkä puhuu kolmen minuutin munasta, eikä suostu ajattelemaankaan lihastensa treenaamista. Miksei? Onko ajatus loukkaava? Eikö sitä nyt ainakin kannattaisi kokeilla, jotta sitä pidätyskykyä riittäisi pitemmäksi kuin ennenaikaiseen laukeamiseen?

Ennenaikaiseksi laukeamiseksi lasketaan alle kuudessa minuutissa tapahtunut tai ennen vaimon orgasmia tapahtunut laukeaminen ja ap. näyttää täyttävän molemmat kriteerit.

Vierailija
27/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reenaamalla värkkiään kiinteämmäksi ei tämä mystinen rauhanen saa parempaa puristusta, tule paremmin tyrkylle, saa parempaa hankausta,.. jne yms?

Kyllä kaluakin voi treenata, ei se fyysisiin ominaisuuksiin vaikuta mutta kovalla puristusvoimalla saa sen mällin pidettyä taka-alalla.

Niin on ihan sama mitä niille lihaksille tehdään. Ei niitä jumpalla kasvateta.

Vierailija
28/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole puhunut kolmen minuutin munasta.

Ennen synnytystä vaimo ei erityisemmin nauttinut yhdynnästä toisinkuin minä. Laukeamisen vitkuttelu oli haastavaa, mutta ei mahdotonta. Oli niin selkeä "ote" pilluun.

Nykyään vaimo nauttii yhdynnästä ihan kympillä. Synnytys ja raskaus sen ilmeisesti teki, orkkuja satelee suorastaa. Minulla taas ei ole yhtä hyvät tuntemukset.

Mistä revit noita ajatuksia miesten lantionpohjalihasten treenaamisen vaikutuksista pidätyskykykyyn? Anna edes vinkki, voisin kokeilla, vaikka ei ole tarvettakaan.

En ole muuten ap.

Siis jätkä puhuu kolmen minuutin munasta, eikä suostu ajattelemaankaan lihastensa treenaamista. Miksei? Onko ajatus loukkaava? Eikö sitä nyt ainakin kannattaisi kokeilla, jotta sitä pidätyskykyä riittäisi pitemmäksi kuin ennenaikaiseen laukeamiseen?

Ennenaikaiseksi laukeamiseksi lasketaan alle kuudessa minuutissa tapahtunut tai ennen vaimon orgasmia tapahtunut laukeaminen ja ap. näyttää täyttävän molemmat kriteerit.

Vierailija
29/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin tehdä gallup. Käsi pystyyn ne naiset, jotka joutuvat kyselemään, että "onko se jo siellä", kun lykitään 20/5 melaa tuulensuojaan :)

Jos hermopäätteitä ei ole emättimen alueella

Vierailija
30/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö edes, mikä on pikapano? Jos et satu ymmärtämään asiaa, niin se on sellainen pano, jossa tietoisesti jätetään pidemmän kaavan nautinto väliin ja mennään kiihkeästi ja täysillä.

"Minulle voi riittää 3-5 minuuttia" ei tarkoita, että "Minä laukean vääjäämättä 3-5 minuutissa enkä sille mitään mahda".

Dorka.

ei ihme, ettei vaimo "halua orgasmia" jos hänellä on vähääkään empatiakykyä. jos mies laukeaa parissa minuutissa, niin kyllä sitä mielellään toiselle sanoo, ettei haittaa ja menee sitten vessaan tyydyttämään itsensä. been there, done that.

Vierailija
31/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani myös ne kuulat ovat olleet käytössä jo ensimmäisen raskauden ajoilta alkaen. Nyt muksuja on 3 ja neljäs tulossa. Tiukka ja eläväinen p###u on edelleenkin vaimollani.

Vierailija
32/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme, ettei vaimo "halua orgasmia" jos hänellä on vähääkään empatiakykyä. jos mies laukeaa parissa minuutissa, niin kyllä sitä mielellään toiselle sanoo, ettei haittaa ja menee sitten vessaan tyydyttämään itsensä. been there, done that.

vitun tyhmiä provoja. tapa itsesi lukutaidoton kusipää

Vierailija
33/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätkä puhuu kolmen minuutin munasta, eikä suostu ajattelemaankaan lihastensa

ihme pelle olet! löysäpillut huutelee täällä. jos ap sanoo että voi laueta 3-5 minuutissa ei se tarkoita sitä että laukeisi aina tai ettei voisi halutessaan naida pidempään.

Vierailija
34/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eron jälkeen että lantionpohjalihaksia kannattaa tehdä. Nyt kun laitan pikkurillin emättimeen niin tunnen seinämät. ja se on selvästi tiukempi. Ja mulla on OHUT pikkurilli.

Nyt siitä tiukkuudesta ei ole kyllä hyötyä vielä mulle eikä kenellekään. Kun ei ole vielä kumppania :D Jatkan kuitenkin harjoituksia. harmi ettei entinen mieheni päässyt nauttimaan tästä.

Vierailija
35/40 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas vaimolla viisi ensimmäistä synnytystä meni ilman mitää löystymisiä. Vaimolla oli liiankin ahdas, seksi tahtoi sattua, ellen ollut todella varovainen. Kuudes lapsi tuli sitten todella pitkällisten ponnistusten jälkeen ja muistan, että jokaisella oli jo usko loppua kesken. Sen jälkeen huomasi jonkin verran löystymistä, mutta meillä se oli vain hyväksi, vaimon kipuilut seksin suhteen oli ohi ja itselläkin tuli huomattavasti kestävyyttä lisää, kun emätin ei ollut kuin liian kireälle vedetty kumihansikas. Luojan kiitos, vaimo on aina kostunut todella paljon, joten seksi on onnistunut sen seitsemän kertaa mitä sitä on harrastettu. Kuusi lasta siitetty ja kerran kokeiltu, josko sinne vielä mahtuu. ;)

Edellisellä naisystävälläni oli samaa ongelmaa, eli todella ahdas värkki aikaansai sen, että piti olla todella varovainen seksin aikana.

Minä olen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. Vaimo suostuu seksiin viitenä-kuutena päivänä viikosta, kun se ei enää satu ja orgasmin antaminen on myös helpottunut. Onhan sitä aika turhautunut olo, kun vain satuttaa naista, kun haluaisi tuottaa tälle mitä suurinta nautintoa. Kyllä se aina vähän miestä syö, jos nainen ei saa. Joku tuolla jo sanoikin, että seksi on turhaa, jos toiselle ei mitään saa annettua ja olen samaa mieltä. Jos haluan itse laueta, niin voin vetää käteen. Kun haluan seksiä, haluan nimenomaan nähdä kuinka nainen nauttii minusta. Itsekkyyttä kai se on tämäkin.

Vierailija
36/40 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Like a virgin....on niin iso että sattuu vielä viidennen synnytyksen jälkeen JOOPAJOO JA LEHMÄTKIN LENTÄÄ!

Vierailija
37/40 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että molemmat nauttii..

Minä olen nainen jolle ennen synnytystä yhdyntä ei ole ollut kovinkaan miellyttävää tiukkuuden takia. Mutta esikoisen jälkeen tilanne muuttui kuin taikaiskusta. Mieheni ei ole valittanut, vaikka olen kysellyt tunteeko hän muutoksia. Ei kuulema tunne, mutta minulle synnytys toi sen positiivisen puolen että ei kiristä ja johan seksikin maittaa paremmin. Ja parisuhde kukoistaa pienestä vauvasta huolimatta kun peti kahisee riittävän usein joka viikko!

Vierailija
38/40 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan uskomattomalta. Että liika tiukkuus esti nautinnon aiemmin? Onko miehelläsi paksu kalu? Yli 5 cm halkaisija?

että molemmat nauttii..

Minä olen nainen jolle ennen synnytystä yhdyntä ei ole ollut kovinkaan miellyttävää tiukkuuden takia. Mutta esikoisen jälkeen tilanne muuttui kuin taikaiskusta. Mieheni ei ole valittanut, vaikka olen kysellyt tunteeko hän muutoksia. Ei kuulema tunne, mutta minulle synnytys toi sen positiivisen puolen että ei kiristä ja johan seksikin maittaa paremmin. Ja parisuhde kukoistaa pienestä vauvasta huolimatta kun peti kahisee riittävän usein joka viikko!

Vierailija
39/40 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista, kuin naisen sisäinen orgasmi. Aina vaatii klitoriksen kiihottamisen. Teidän rakkaat vaimot vaan näyttelee orkkuja.

Vierailija
40/40 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut niihin jotka eivät niitä saa. Voi reppanaa.

No, sitä mitä ei ole, sitä ei voi kaivata.

Ei ole sellaista, kuin naisen sisäinen orgasmi. Aina vaatii klitoriksen kiihottamisen. Teidän rakkaat vaimot vaan näyttelee orkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän