Naisen pimppi löystynyt - ratkaisukin löytyi
Eli vaimollani toisen (alatie-)synnytyksen jälkeen tapahtui jotain (n. 30v). Kun hän seksiä ennen tai sen aikana kostui, oli kostuminen niin runsasta että minulla meni (suurin osa ainakin) puristuksesta pois. Samaan aikaan tapahtui siis myös merkittävää löystymistä.
Vaimoni huomasi tämän itsekin ja vaikka seksi oli ihan mukavaa oikeissa asennoissa, ei se ollut mitenkään kiimaista enää juuri koskaan.
No vaimopa meni oma-aloitteisesti lekurille joka totesi että leikkauksen tarvetta ei ole, mutta lantionpohjan lihaksia tulee jumpata kuntoon. Ensin pissan katkaisu -harjotteita, sitten erikokoisia ja painoisia geishakuulia.
Noin vuoden verran kärvistelimme "löysäpilluseksillä" ennen tätä. Nyt vajaa vuotta myöhemmin pillu on kireämpi kuin koskaan ja seksielämä parantunut dramaattisesti!
Vaimon nousseen itsetunnon myötä, seksihalut ovat nousseet kohisten. Eikä haittaaa ole ollut siitäkään että ennen vaimo sai orkun joka kolmas tai neljäs yhdyntä (riippuen kiihottuneisuudesta yms), nykyään saa orgasmin neljä kertaa viidestä;)
Vaimoa ei, omien sanojensa mukaan, ole koskaan vaivannut orgasmin puute yhdynnöissä, mutta se oli kyllä pelkkää potaskaa. Nyt kun hänkin saa, melkein joka kerta, on hänen innostuksensa asiaan aivan toista luokkaa.
Kaikille teille jotka kääntävät tämän miehen asiaksi:
1. vagina on lihas jota voi treenata, penis ei
2. nainen on VIIME kädessa vastuussa naisen orgasmista
3. hyvät lantionpohjalihakset ovat lopultakin naisen etu ennenkaikkea
4. miehen penis ei kasva/pienene iän myötä. sellaista penistä saat minkä olet aikanaan valinnut
5. penikseni koko: 17cm, 3,5 halkaisija, melko tasainen patukka
Kommentit (40)
kannattais muistaa vanha viisaus: ei oo väljän voittanutta!
2. nainen on VIIME kädessa vastuussa naisen orgasmista
tämä sitten tarkoita myös sitä, että mies on viime kädessä vastuussa omasta orgasmistaan ja nainen olisi saanut pitää sen vaginansa siinä kunnossa, kun se oli? jos virtsankarkailua ei ilmennyt, niin naisella ei kuitenkaan sen kummempia ongelmia ole ollut. olisi vain etsinyt suurempikaluisen kaverin.
tämä sitten tarkoita myös sitä, että mies on viime kädessä vastuussa omasta orgasmistaan ja nainen olisi saanut pitää sen vaginansa siinä kunnossa, kun se oli? jos virtsankarkailua ei ilmennyt, niin naisella ei kuitenkaan sen kummempia ongelmia ole ollut. olisi vain etsinyt suurempikaluisen kaverin.
Miksi naisten pitää tästä asiasta aina venkoilla?
Jos nainen ei ole orgasmeja sisäisesti ennen saanut, ei niitä silloin osaa kaivatakaan. Ja kalun kokohan ei ap n vaimolle ollut ongelma, miksi siis etsiä suurempikaluinen kaveri?
Jos mies on ennen saanut tiukkaa/normaalia pimpsaa, niin minä ainakin OSAAN KAIVATA sellaista.
Ap:ltä voisin vielä kysyä, että onko tuo parantunut tiukkuus ainoastaan lihasten hallintaa, ts. onko naisen jatkuvasti puristettava värkkiään, että puristus säilyy vai onko se tavara muutenkin yhdynnän aikana tiukempi?
Omat tietoni:
M31, 16/4, vaimolla yksi alatiesynnytys, väljää on
Tiukempaa on nyt koko ajan, ei vaimon tartte tietoisesti puristaa
http://www.sexpo.fi/?lantionpohja
kaikki nämä on saavutettu:
#
lisäämään tietoisuuttasi sukupuolielinten ja lantion alueen aistimuksista
#
lisäämään sukupuolielinten verenkiertoa
#
lisäämään seksuaalista halukkuuttasi
#
lisäämään orgasmin hallintaasi
#
saamaan takaisin emättimen lihasjäntevyyden synnytyksen jälkeen
2. nainen on VIIME kädessa vastuussa naisen orgasmistatämä sitten tarkoita myös sitä, että mies on viime kädessä vastuussa omasta orgasmistaan ja nainen olisi saanut pitää sen vaginansa siinä kunnossa, kun se oli? jos virtsankarkailua ei ilmennyt, niin naisella ei kuitenkaan sen kummempia ongelmia ole ollut. olisi vain etsinyt suurempikaluisen kaverin.
Ei ollut yllätys että tällaista provopaskaa tulee vastineeksi. Ongelma oli naisen vaginassa, nainen viime kädessä saa ne omat orgasminsa ja koko ongelma ratkesi naisen lantionpohjalihasten treenaamisella. Hyväksy tai ole hyväksymättä, se on se totuus.
mutta ei siis millään pahalla. Ap on kyllä oikeassa, että nainen on itse(kin) vastuussa omasta orgasmistaan - eli noita lantionpohjanlihaksia treenaamalla pystyy todellakin tehostamaan ja varmistamaan omaa orgasmiherkkyyttään.
Mutta on miehelläkin siinä osansa. Käsittääkseni aika harva nainen saa orgasmia sellaisella perusmiehisellä jyystöllä, vaan tarvitsevat siihen esileikkiä, kosketusta tms., riippumatta siitä miten timmi on lantionpohjan lihaksisto. Tai sitten minä vaan olen tosi friikki nainen enkä todellakaan saa orgasmia pelkästään siitä ilosta, että mieheni saa...
No, mulla on takana kaksi alatiesynnytystä, mitään väljistymistä en itse ole huomannut (eikä miehenikään ole asiasta maininnut), mutta olenkin aina treenannut lantionpohjaa, siis jo ennen synnytyksiä sekä molempien jälkeen. Puolisen vuotta sitten, kun juuri oli seksielämämme saatu elvytettyä suht normaaliksi nuorimman lapsen syntymän jälkeen (meillä tarkoittaa seksiä väh. 2-3 kertaa viikossa), utelias mieheni pölähti tänne palstalle lueskelemaan näitä tekstejä täältä. En tiedä, käykö hän enää näitä lukemassa, mutta samapa tuo vaikka lukisikin. Hän tietysti bongasi täältä nimenomaan tämän tiedon, että hyvät lantionpohjanlihakset edesauttavat naisen orgasmia - ja käänsi sen päässään niin, että hänen ei enää tarvitsekaan ajatella mun nautintoani ollenkaan. Minä en saa enää esileikkiä, suuseksiä, kosketusta tai mitään, vain sitä perusjyystöä. Jos mitään muuta ehdotan tai pyydänkään, hän toteaa, että "onhan sulla hyvät lantionpohjanlihakset, kyllä sun pitäis orgasmi saada." Eikä tämä ole mitään vittuilua tai vihjailua löysistä lihaksista, vaan mieheni ihan oikeasti kuvittelee, että nyt nämä lihakset yksistään turvaavat mun nautintoni.
sexpon sivuilla juuri lukee miestenkin lantionpohjan lihasten vaikuttavan (erektioon). Eli ehkä miehelläkin ne lantiopohjanlihakset vaikuttavat seksin yhteisvaikutukseen (tavoite molemmille orgasmi + nautinnollista seksiä) positiivisesti. Hyvillä lantiopohjalihaksilla saat sen erektion pysymään sen 20 min, eikä naisella tarvitse olla nii-in timmit lihakset, että hän saa orgasmin siinä 5 minuutissa.
Ei ollut yllätys että tällaista provopaskaa tulee vastineeksi. Ongelma oli naisen vaginassa, nainen viime kädessä saa ne omat orgasminsa ja koko ongelma ratkesi naisen lantionpohjalihasten treenaamisella. Hyväksy tai ole hyväksymättä, se on se totuus.
ei kyllä ollut provo, vaan ihan aidosti kiinnostunut kysymys. kun itselleni tällainen ajatusmaailma on erittäin vieras. ei seksissä ole yhtään mitään mieltä, mikäli puoliso ei osaansa siitä minulta saa. hänhän voisi vain keskittyä tyydyttämään itseään, jos asia olisi niin, että hänen orgasminsa olisi vain hänen vastuullaan.
eihän hänen tehtävänsä ole toimia minun pelkästään seksileluna, jolla minä saisin ottaa omani ja jättää hänet ilman
sexpon sivuilla juuri lukee miestenkin lantionpohjan lihasten vaikuttavan (erektioon). Eli ehkä miehelläkin ne lantiopohjanlihakset vaikuttavat seksin yhteisvaikutukseen (tavoite molemmille orgasmi + nautinnollista seksiä) positiivisesti. Hyvillä lantiopohjalihaksilla saat sen erektion pysymään sen 20 min, eikä naisella tarvitse olla nii-in timmit lihakset, että hän saa orgasmin siinä 5 minuutissa.
niin muuten on. ap:n kannattaisikin nyt aloitta omat treeninsä. ehkä vaimo vuoden kuluttua saa jo sen 5/5 kertaa. tsemppiä treeneihin.
Minulla erektiovaikeudet ilmaantuivat samantien emättimen väljistymisen myötä. Mistähän ne mahtavat johtua? Olen masturboinut 13-vuotiaasta saakka. Yhtä hyvin se kalu jäykistyy nyt 19 vuotta myöhemmin, ainakin minulla. Se ilmenee siten, että yhdyntä onnistuu parhaiten, kun kalu on ihan täysin teräsjäykkä ja iso. Tämä tila on voimakkaimmillaan juuri ennen siemensyöksyä.
Kun emätin on normaalin tiukka, yhdynnän voi aloittaa "normaalijäykällä" vehkeellä. Ellei emätin ole normaalin tiukka, penistä voi olla vaikea saada "teräsjäykäksi".
Korostan, että tämä on vain omaa kokemustani ja tällainen analysointi tuntuu varmasti naisista naurettavalta ja seksiin kuulumattomalta.
En ymmärrä, miksi tuo miesten lantionpohjalihasten harjoittaminen piti ottaa esiin tässä yhteydessä? Millä logiikalla tämä homma nyt taas yritetään kaataa miehen niskaan?
Ihme venkoilua, jälleen kerran. Ei mene läpi.
Naiset yrittävät kerta kerran jälkeen löytää porsaanreikiä, jotta ei "tarvisi" treenata.
Nostan hattua naisille, jotka ovat tajunneet, että treenaamisesta on hyötyä myös naisen omille tuntemuksille.
Tehdä itselleen kova kalu, kiihotus ja mällin heitto vain lantionpohjan lihaksilla. Tähänkö perustuu nuorten poikien yölliset siemensyöksyt ja laukeamiset farkkujen nappeja aukaistessa?
Ehkä minulla tosiaan on heikot lantionpohjan lihakset, kun en ole kertaakaan lauennut omiin kalsareihini. :)
Hyvillä lantiopohjalihaksilla saat sen erektion pysymään sen 20 min, eikä naisella tarvitse olla nii-in timmit lihakset, että hän saa orgasmin siinä 5 minuutissa.
mutta ei siis millään pahalla. Ap on kyllä oikeassa, että nainen on itse(kin) vastuussa omasta orgasmistaan - eli noita lantionpohjanlihaksia treenaamalla pystyy todellakin tehostamaan ja varmistamaan omaa orgasmiherkkyyttään.
Mutta on miehelläkin siinä osansa. Käsittääkseni aika harva nainen saa orgasmia sellaisella perusmiehisellä jyystöllä, vaan tarvitsevat siihen esileikkiä, kosketusta tms., riippumatta siitä miten timmi on lantionpohjan lihaksisto..
Toistan nyt itseäni: ennen vaimo sai joka 3. tai 4. kerta orgasmin. Sitten tuli vauva nr2. ja kumpikaan ei meinannut saada enää mitään. Halut latistuivat täysin. Sitten alkoi lantionpohjan jumppa ja avot! Seksiä rupesi olemaan kaksi kertaa enemmän kuin koskaan ja mikä parasta, vähintään joka toinen kerta vaimon aloitteesta!
Kai se on eri asia aloittaa seksi kun voi olettaa sen päättyvän orgasmiin. Näin se ainakin minulla on ja näemmä vaimollakin. Ainahan naiset sanovat ettei se orgasmikeskisyys ole tärkeintä, kokemus vaan on osoittanut toista!
On mulla ollut aiemminkin suhteita ja niissäkin naiset jotka ovat saaneet orgasmeja yhdynnässä tai yhdynnän aikan avustettuna melko helposti, ovat olleet myös halukkaimpia seksiin.
Minä olen tehnyt hommat suurinpiirtein samalla tavalla aina eli todella paljon ollaan keskusteltu, seksi on ollut monipuolista ja tarvittaessa olen laukauissut vaimon suu- tai käsiseksillä. Pelkissä yhdynnöissä laukeamista tapahtui ehkä joka 4. kerta. Nyt 4 kertaa viidestä. Seksihalut ovat kuitenkin niin kasvaneet että se orgasmi on saavutettu kuitenkin usein jo samana iltana toisella kertaa. Esim. pikapano töitten jälkeen ennen lasten hakua, sitten pientä hellittelyä se ilta ja klo 20 jälkeen pidempi rakastelu ja melkein 100% vaimokin saa silloin, yli yhdeksän kertaa kymmenestä jos kukaan ei keskeytä tai ole liian väsynyt tms.
On tämä minunkin miehistä itsetuntoa kohentanut roimasti ja se on osaltaan lisännyt seksin laatua ja määrää, mutta vaimon se on saanut suorastaan villiksi.
Se mitä eniten kuitenkin tarkoitin sillä vastuulla on se että jos nainen ei saa orgasmia ja ota siitä vastuuta (esim. kerro miehelle mitä hän haluaa itselleen tehtävänä) niin NAINEN on se joka jää ilman orgasmia.
Ja jos miehen peniksen koko ei tyydytä niin vaihda mies, mutta tee se ajoissa KOSKA PENIS EI KASVA ENÄÄ MURROSIÄN JÄLKEEN! Jos peniksenkehittimet toimisivat, EI OLISI kuin kolmilahkeisia housuja markkinoilla.
niin muuten on. ap:n kannattaisikin nyt aloitta omat treeninsä. ehkä vaimo vuoden kuluttua saa jo sen 5/5 kertaa. tsemppiä treeneihin.
Jos aikaa ja rauhaa on niin kyllä prosentti on yli 95%! Mutta kyllä vieläkin harrastamme pikapanoja joissa vain minä laukean. Minulle voi riittää 3-5 minuuttiakin, vaimolle ei juuri koskaan. On tosin saanut minuutissakin joskus ja parhaimmillaan 3-4 orgasmia yhdessä yhdynnässä.
Mutta ei vaimo aina halua, joskus haluaa seksiä mutta ei jaksa laueta tai lapset keskeyttävät eikä jaksa kuin tyydyttää minut. Kyllä se minulla on melkeinpä pakko laueta tai menee yö valvoessa...helpompi sitten vaikka laskea lastit lakanoille mutta jos vaimokulta mieluummin auttaa niin onhan se mukavampaa:)
Sanotaan nyt vähän liioitellen että kyllä tänä päivänä on vaimolle hänen näin halutessaan tarjolla melkein 100% tyytyväisyystakuu.
Minä en saa enää esileikkiä, suuseksiä, kosketusta tai mitään, vain sitä perusjyystöä. Jos mitään muuta ehdotan tai pyydänkään, hän toteaa, että "onhan sulla hyvät lantionpohjanlihakset, kyllä sun pitäis orgasmi saada." Eikä tämä ole mitään vittuilua tai vihjailua löysistä lihaksista, vaan mieheni ihan oikeasti kuvittelee, että nyt nämä lihakset yksistään turvaavat mun nautintoni.
Häölmö ja/tai laiska mies. Sano sille suorat sanat ja tarjoa puhdas ajeltu pimppi nuoltavaksi.
Minulla erektiovaikeudet...
vaan siitä, että vaimo saa suuremman nautinnon, kun miehellä kykyjä riittää lantionpohjalihasten harjoittamisen avulla. hyvänen aika sentään! ei kai joku mies nyt tästä itseensä ottanut?
Jos aikaa ja rauhaa on niin kyllä prosentti on yli 95%! Mutta kyllä vieläkin harrastamme pikapanoja joissa vain minä laukean. Minulle voi riittää 3-5 minuuttiakin, vaimolle ei juuri koskaan. On tosin saanut minuutissakin joskus ja parhaimmillaan 3-4 orgasmia yhdessä yhdynnässä.
Mutta ei vaimo aina halua, joskus haluaa seksiä mutta ei jaksa laueta tai lapset keskeyttävät eikä jaksa kuin tyydyttää minut. Kyllä se minulla on melkeinpä pakko laueta tai menee yö valvoessa...helpompi sitten vaikka laskea lastit lakanoille mutta jos vaimokulta mieluummin auttaa niin onhan se mukavampaa:)
Sanotaan nyt vähän liioitellen että kyllä tänä päivänä on vaimolle hänen näin halutessaan tarjolla melkein 100% tyytyväisyystakuu.
ei ihme, ettei vaimo "halua orgasmia" jos hänellä on vähääkään empatiakykyä. jos mies laukeaa parissa minuutissa, niin kyllä sitä mielellään toiselle sanoo, ettei haittaa ja menee sitten vessaan tyydyttämään itsensä. been there, done that.
Tarkoitatko, että mies pystyy pidättämään lastia, kun harjoittelee lantionpohjalihaksiaan? Mihin se perustuu?
eihän tuossa erektiovaikeuksista olekaan kyse vaan siitä, että vaimo saa suuremman nautinnon, kun miehellä kykyjä riittää lantionpohjalihasten harjoittamisen avulla. hyvänen aika sentään! ei kai joku mies nyt tästä itseensä ottanut?
tai useampi! Haluaisin miestäni vaikka joka päivä, kun on edelleen aivan loistava petipuuhissa.
Tiukka olen ollut aina, mutta ei se auta, jos mies ei osaa tehdä oikeita juttuja. Jos taas osaa, niin voin saada melkein niin monta, kuin mies vaan jaksaa tehdä. Ja jaksaahan se ;)
SEKSI ON KIVAA.VARSINKIN ITTE TYKKÄÄN SEKSISTÄ.SE TUNTUU VAAN NII HYVÄLTÄ KU NAINE IMEE PIPPELIÄ.JA ITE SAA TYÖNTÄÄ PENIST NAISE PERSEESEE. GAY! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD