Nyt helpotti seksin puutteesta johtuva kireys: Botox!
No, ehkä provosoiva aloitus, mutta oikeasti alkoi harmittamaan "tiukat" otsa- ja silmärypyt. Miehen haluttomuus (= täysin seksitön avioelämä jo useamman vuoden) on harmittanut erityisesti ja olo on kireä... no, nyt se ei ainakaan näy naamasta!:-)
Kommentit (6)
Missä kävit ottamassa ja hinta?? Oletko tyytyväinen tulokseen, niin ja sun ikäsi?? Minä kovasti suunnitellut samaa "hoitoa", ikää mulla kohta 37. Muuten nuoren oloinen olen, mutta just noi otsalle ja silmänympäryksiin ilmestyneet ilmerypyt vaivaavat kovin.
Muutama syvähkö juonne otsassa ja silmien alla ja ympärillä pikkuryppyisyyttä. Mieskin sanoi valokuvista, että näytän kireältä! No joo, tekisi jotain...
Mutta, maksoi n. 370 e. Hinta riippuu pistosten määrästä.
Meillä yhteiset rahat, mutta omat tilit. Maksoin "omistani", mutta pimitän ruokarahaa vähän enemmän vastineeksi. Onhan miehelläkin omat menonsa. Ja kai maksullinen rakastaja tulisi paljon kalliimmaksi?
-ap
Eli taidan käväistä minäkin ottamassa pistokset. Olikohan kyseessä Botuliiniklinikka?? Ja joo, halvemmaksi tulee kuin maksullinen mies :) Ole tyytyväinen, ihan oikein teit!!
joka poistanut minulta myös pari vihoittelevaa luomea.
Ei paha hinta minusta. Niin, olen 35v., ilmeryppyjä ollut "aina".
Päätin just että menen minäkin, nyt loppuu kurtistelu :)
WAUDE, hienoa :)
Taidanpa itsekin tehdä operaation joskus..ehkä parin vuoden päästä ajankohtaista :)