Minä en voi ymmärtää vanhempia jotka ottavat vauvalleen sikainfluenssarokotteen.
Se on jotenkin niin käsittämätöntä. Viaton vauva parka altistetaan täysin turhalle piikille.
Kommentit (48)
Kaverini vauva sairasti SI:n ja joutui sairaalaan kahteen kertaan, ensin akuutissa vaiheessa ja sitten myöhemmin jälkitaudin takia joka oli todella rankka.
Mun lapseni sairasti sikainfluenssan niin ettei edes tiedetty sen olevan kyseessä, niin lievät oireet oli.
Ja jälkitautienkaan vuoksi ei tullut sairaalareissua.
seurasin läheltä äidin kärsimystä vauvan tehdessä kuolemaa, ei tosin ollut kyse SIstä, mutta toisesta taudista johon on olemassa rokotus. Hirveää!!!
kukaan ei kykene nousemaan ylös ostoksille. Olemme käytännössä pelkän kaurapuuron varassa. Voi tätä tuskaa ja kurjutta. Kamala tauti, kyllä tämä vie hautaan vielä monta kansalaista tänä talvena..
On myös kolmas vaihtoehto ja se on eristäytyminen epidemian ajaksiOlen jo hyvän aikaa kerännyt varastoon säilykkeitä ja pakastimeen myös muonaa epidemian varalta. Kun epidemia yllättää lukkiudumme sisätiloihin kuten moni muukin perhe. Rokotetta emme ota emmekä tautia!
on terve esimerkki!!! Hyvä provo!!!
En ole antanut laittaa yhtäkään rokotetta lapselleni. Neuvolassa ollaan oltu närkästyneitä valintaani, mutta en halua piikittää alle vuoden ikäistä. Jäykkäkouristus laitetaan sitten kun täyttää vuoden, mutta muut rokotteet sit vasta kouluiässä.
Todella toivon, ettei lapsesi saa venäläisiltä turisteilta, maahanmuuttajilta ym. rokottamattomilta vakavia tauteja. Tutun 9kk vauva kuoli hiljan tautiin, johon on olemassa toimiva rokote.
En ymmärrä miksi muuten pelottelet asialla ellet toivoisi hänen lapsensa kuolemaa?
olen ulvonut täälä itkseni uuvuksiin. Pelkään sikainfluenssaa. Miksi se ei voi antaa meidän olla rauhassa. Miksi!?
neurologista ongelmaa saanut. toivottavasti menee ohi. vanhempien unen laatu tässä nyt pienin murhe tulisi olla.
tauti oli hirvittävä ja selvisimme ilman sairaalahoitoa juuri juuri.
enkä ymmärrä ihmisiä jotka eivät rokotetta ota.
Eristäytykää sitten heti, me sairastimme ennen kuin epidemia puhkesi. Ei ole mitään tietoa mistä taudin saimme kuukausia ennen muita.