Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehella on "miesflunssa" ja mulla menee hermot!!!

Vierailija
02.02.2010 |

On nyt taas niiiin kipeana ai etta!

Kolme yota putkeen herannyt aina aamuyosta keikkumaan, ihmekos tuo kun mennyt nukkumaan about klo 20. Viime yona mittaisi kuumetta kun sanoi etta hanella on varmaan sikainfluenssa aj oli niin kuuma, kuumemittari naytti 37,2C!

Tanaan kavelle kuin olis viimeisillaan raskaana ja kysyin etta mihin nyt koskee, niin kurkkuun, miten ihmeessa se selkaan ja kavelemiseen vaikuttaa?!

Vaadin menemaan huomenna laakarille kun en kerta kaikkiaan kesta enaa. Toivoin etta saisin nama viimeiset pari viikkoa levata ennen vauvan syntymista niin turha luulo, saa hoitaa tuota isoa vauvaa!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä klassikko 37,2 c, kyllä se tehokkaasti petiin kaataa raavaankin miehen!

Vierailija
2/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silti, tauti on vakava. Mulla mies potee sitä aina ajoittain, ja mulla menee oikeasti hermot siihen. Mun mies mittaa kuumettakin puolen tunnin välein. En tajua, mitä se sillä tiedolla tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset hetket saada vaimolta huomiota ennen vauvalandiaa. Miehillä on muuten usein matalampi kipukynnys - ja sankarivaimo ei lepää edes 39 asteen kuumeessa kun pitää uhrautua ;)

Vierailija
4/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun mielestäsi ihmisen pitää vetää täysvauhtinen lenkki joka päivä kun kuume alittaa 39, niin vetelepä vaan.



Me muut lepäämme.

Vierailija
5/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän menee töihin 39 asteen kuumeessa, ottaa vain Buranaa. Hän ei ehdi sairastamaan eikä halua tehdä itsestään numeroa. Minä sitten kauhulla seurailen, tuleeko jälkitauteja.

Vierailija
6/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän kirjoitti mies. Eikös niin?



Minulla tässä ihan samanlainen tapaus. Mutta niinhän tuo on: jos minulla on kynsinauhassa tulehdus minua ei lohduta tieto, että naapuri potee vatsakalvontulehdusta - minun pipini on minun pipini ja sen myötä arvokkaampi pipi kuin naapurin pipi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama on jo meidan kolmas lapsi.



Mutta kipea on ja sen kylla tietaa koko perhe.

Kokeilee paasta huomenna laakariin, epailee etta olisi angiina tai joku nielutulehdus.



Pitakaa peukkuja pystyssa etta saisin tana yona vahasen nukuttua, oita!!



AP



Vierailija
8/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies vaatii vielä, että makaan hänen vieressään sängyssä viihdyttämässä häntä, kun hän on niin kovin sairas. siinä minä pidän häntä kainalossa, silittelen ja juttelen mukavia hiljaisella äänellä kunnes hän nukahtaa ja hilppasen puuhailemaan lasten kanssa. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai ajan.



Herra nukkui viime yona vieressani noin 10 minuuttia ja sitten kerasi tyynynsa ja peittonsa ja meni alakerran sohvalle, sitten tuli taas takaisin, sit taas sohvalle, sitten sielta oli siirtynyt tyton huoneeseen nukkumaan... Piti siis lahes koko perhetta hereilla.



Alkaa olla pikkaisen univajetta mullakin!!!!!!!!!



AP



Vierailija
10/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa ramppaamista, lääkkeiden etsimistä yms. yölläkin!



Mies sanookin mulle aina flunssassa ollessaan, kun makaa reporankana että sulla ei koskaan ole näin kovaa flunssaa :) Heh, ei auta olla ei, kun lapset (1,5, 3, ja 5 v) repii jalasta vaikka äiskä makais henkitoreissaan. Isä sen sijaan saa niiden puolesta maata vaikka loppuikänsä.



Miehen puolustukseksi voin sanoa, että muuten ei kyllä ole mikään sohvaperuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun mielestäsi ihmisen pitää vetää täysvauhtinen lenkki joka päivä kun kuume alittaa 39, niin vetelepä vaan.

Me muut lepäämme.

Minua ainakin risoo ihan suunnattomasti kun mies vinkuu ja valittaa pikkujutuista. Näyttää paperihaavaa "ai ai, kato nyt mikä haava, vitsit että on kipeä. Sattuu tosi paljon!" Ja sitten istuukin sohvalla koko illan parantelemassa kipeää kättään.

Sama juttu jos on lämpö puoliastetta koholla niin ollaan jo vuodepotilaana eikä mitään voi tehdä (paitsi tietysti pelata pleikkarilla)

Viimeksi syksyllä kun minä podin sikaflunssaa 41asteen kuumeessa, niin eiköhän miehelläkin ollut todella kipeä olo (mittari kuitenkin näytti 36,4!), niin että lapset jäi taas minun hoidettavaksi. Kun minä paranin, niin parani mieskin. Miehellä on jotain vaivaa aina kun minä olen kipeänä, ettei vaan hänen tarvitsisi ottaa vastuuta lapsista ja kodista.

Kun minä synnytin, mies itki jotain helvetin mustelmaa...

Miehen sairaudet myös aina loppuu heti kun lapsi menee nukkumaan/asunto on siivottu/minä olen käynyt kaupassa yms.

Enään mies ei kuitenkaan onneksi sairastu mystisesti juuri työpäivien ajaksi (ja illalla tietysti terve).

Vierailija
12/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vähän pitää niistää niin jää kotiin sänkyyn makaamaan pukeutuneena flanelliyöpaitaan, juo litrakaupalla teetä ja on kaikin puolin toimintakyvytön :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen pienestäkin lämmönnoususta tosi väsyneeksi. Ei mua kenenkään passata tartte, mutta en myöskään haluaisi, että kukaan tulee neuvomaan ja masteroimaan, miten pitää sairastaa.



Mua niin ärsyttää naiset, jotka on aina tietävinään, miten miehen pitää olla.

Vierailija
14/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei ymmärrä tuota viestiä, eivät ole naimisissa miesflunssaan taipuvaisten miesten kanssa. Ehkä osa miehistä selviää pelkällä tavallisella flunssalla. Tuo miesflunssa on paljon tavisflunssaa vaativampi tauti, sen hoitamiseen tarvitaan noin kymmentä eri troppia :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei ymmärrä tuota viestiä, eivät ole naimisissa miesflunssaan taipuvaisten miesten kanssa.

Tuo joka vaati silitystä, oli kyllä paha tapaus! :DDD

Vierailija
16/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei ymmärrä tuota viestiä, eivät ole naimisissa miesflunssaan taipuvaisten miesten kanssa. Ehkä osa miehistä selviää pelkällä tavallisella flunssalla. Tuo miesflunssa on paljon tavisflunssaa vaativampi tauti, sen hoitamiseen tarvitaan noin kymmentä eri troppia :-)

eikä nuo lääkkeetkään pelkästään auta. kun "huulet ja ihokin kuivuu, kun on lämpöä" (36,9 astetta) ja niitä sitten pitää vaaaarovaasti rasvata, ettei flunssasta kipeytynyt iho kärsi. :DDDD

minusta tuo on hellyttävää. mies naureskelee tälle taipumukselleen itsekin, mutta silti on just niin kipeänä, kun se nuha päälle sattuu.

(en muista numeroani, mutta se, jonka pitää silitellä mies uneen tämän sairastaessa)

Vierailija
17/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha miesflunssa. Töistäkin pois lähes kuukauden :-( Olo oli vain viikosta toiseen tosi heikko ja nuhjuinen. Viikonlopuiksi usein virkistyi.

Vierailija
18/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen pienestäkin lämmönnoususta tosi väsyneeksi. Ei mua kenenkään passata tartte, mutta en myöskään haluaisi, että kukaan tulee neuvomaan ja masteroimaan, miten pitää sairastaa.

Mua niin ärsyttää naiset, jotka on aina tietävinään, miten miehen pitää olla.

Sinuako ei oikeasti ärsyttäisi jos joutuisit passaamaan muka sairasta miestä useampana päivänä viikossa, joka viikko. "Kultaa, tuo limua. Kulta, haetko pizzaa minulle. Kultaa voitko vaihtaa pleikkariin toisen pelin sisälle."

Tuolla minun ukolla kun jo haavakin aiheuttaa täydellistä toimintakyvyttömyyttä.

Minulla on kaksi lasta, en tarvitse miehestä kolmatta sellaista.

Meillä miehen "kuume" on sitä että lämpö noussut maksimissaan puoli astetta (Ja sehän nousee joka ilta, aamulämpö kun on matalampi..)

Kuitenkaan tämä "kuume" ei estä salilla käymistä tai ryyppyreissuja, ei pelaamista eikä seksiä ainakaan. Kunhan ei vain mitään tarvitse tehdä kotona, ei katsoa lapsia eikä varsinkaan siivota.

Eri asia sitten jo olisi oikeasti sairas...

Vierailija
19/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillakin on kokemuksia miesflunssasta ;). Sympatiaa ja jaksamista ap:lle!



Miten ne miehet aina kailottaakin korkeaa kipukynnystään jne. kun pieni lämpö jo aiheuttaa sairaalareissun.



T: nimim. ulkomailla reissussa useasti miesflunssan takia sairaaloissa ravannut vaimo

Vierailija
20/43 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, että kohtalotovereita löytyy