Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa Helsingistä kuvia....katsokaa lunta!!! Mitä kummaa tuossa nyt on!!!

Vierailija
02.02.2010 |

Suomessa on aina välillä ihan oikeaa lunta. Miksi pitää uutisoida kun helsingissä on lunta?!?!?!?!?!??! Ihan niin kuin ufo olis maahan tipahtanut....

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun tulee kunnon talvi niin kaikki on sekaisin.

Vierailija
142/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kunto kohhoo *

Sitten itketään, että millä mä menen töihin???!! KÄVELLEN, POLKUPYÖRÄLLÄ, VOLVOLLA, AUTOLLA ??? Ei ihme, että teillä on niin huono kunto. No tietty jos teiniä vetääpulkassa korkkareilla, niin alkaa syke nouseen?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan opi, että lunta voi suomessa sataa.... apina-aivot!!!!!

Vierailija
144/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vantaalaisia paikalla, mikä teillä on tilanne, meillä parkkipaikatkin lumen vallassa ja auto pitää putsata jossain kolmen metrin päässä lumesta, koska oma parkkipaikka täyttyy ja paikalta ei pääse pois. Onneksi meillä on taloyhtiössä lumikolat, joilla voi tehdä lumihommat, mutta mihin helkattiin tällanen pikkuakka sen lumen kolaa, ei pysty, ei jaksa, miestä ei oo. Vittu.

Vierailija
145/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo jo nolo ja väsynyt läppä. Keksi hei jotain uutta jooko?

Vierailija
146/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kolasin pihan, ei mennyt ku joku puol tuntii, olen raskaana ja kans pieni. oli kivaa hommaa, ja metrin kinokset johon tuuppasin aina lumen.

Vierailija
147/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin saisitte reippailla oikein kunnolla. 90- luvun lopulla kun julkiset olivat lakossa, niin kaupunkilaiset iloisesti kävelivät paikasta toiseen. Ainoa kerta kun näin niin paljon hymyileviä ihmisiä Hesassa. Olisiko lakosta apua teidän iloisuuteen.

T: Entinen hesalainen, joka oikeasti ymmärtää lumiongelman. Autosta ei näkynyt kuin katto. :(

Vierailija
148/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, alkaa tontti loppua kun en jaksa enää nostaa lunta niin korkealle kuin pitäisi. Meidän katu on kapea ränni, ei mahdu autot enää ohittamaan. Lumiaura kävi just ton meidän kadun vetämässä, mutta se kapenee joka lumisateen ja auran vierailun myötä:-( Kaunistahan nyt on ja koira nauttii, mutta kyllähän tämä alkaa jo riittää...

Vierailija
149/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumitilanne nyt

- Jyväskylä 45 cm

- Kilpisjärvi 29 cm

- Kuopio 51 cm

- Sodankylä 61 cm

- Helsinki 70 cm

Vierailija
150/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpa vaikka entinen Oulun lääni. Siellä asuu n. 480000 ihmistä. Sitten otetaan Helsinki, Vantaa ja Espoo. Siellä asuu n. 1,1 miljoonaa ihmistä. Laitetaan nyt nämä alueet pinta-alaltaan vierekkäin.

Tai sitten laitetaan Tampere ja Helsinki vierekkäin. Pinta-ala liki sama, toisessa 211000 asukasta, toisessa 550 000 asukasta. Toisen vieressä ihan kylkikyljessä lisäksi kaksi Tampereen kokoista kaupunkia.

Vierailija
151/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lumikola ja mä voin opettaa kolaamisen jalon taidon. Samalla voin näyttää meidän autotallia =)

Vierailija
152/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: maalainen ilman peltoa ja lehmiä..... mutta musta kola löytyy ja taitaapa olla oikein fiskars

Vierailija
153/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lumikola ja mä voin opettaa kolaamisen jalon taidon. Samalla voin näyttää meidän autotallia =)

Vierailija
154/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiahan on niin ettei se lumi heti ole sulamassa ja jotenkin sen lumiongelman kanssa täytyy tulla toimeen niin maalla kuin kaupungissakin.

Tuli näin maalaisena mieleen, että olettehan varovaisia siellä kinosten ja lumikasojen keskellä, varsinkin lasten kanssa. Näkyvyys huononee päiväpäivältä ja varsinkin pieniä ihmisiä on autoilijoiden vaikea niiden lumikasojen keskeltä havaita, ettei sitten saada lehdestä lukea vielä ikävämpiä uutisia lumesta johtuen.

Vierailija
155/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
156/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumma kyllä talvi yllättää aina juuri helsinkiläiset:D OHHOH, TALVI!?!? voiko Suomessa olla talvi? Itse asun suurkaupungissa Suomessa, kamalat olosuhteet ja paljon lunta, mutta kyllä siihen olen varautunut että talvisessa maassa asutaan. Olen joutunut autoa kaivamaan lumesta jne, mutta joskus vaan täytyy vuodenaikojen edessä taipua, JOPA HELSINKILÄISEN.

vit.. mitä väkeä:D

Vierailija
157/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuttu kertoi että niiden muksun ei tarttenut mennä kouluun viime viikolla parina päivänä kun taksi ei ollut päässyt hakemaan. Asuvat kainuussa.

Meillä täällä helsingissä tollainen ei oikein käy päinsä, kouluun on mentävä säässä kuin säässä!

Vierailija
158/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa ei saa stockalta,

Tarjotaan porukalla hätäapua hesalaisille. Mäkin voin majoittaa yhden korkkarin =)

Ps. oma pulkka mukaan

Vierailija
159/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumma kyllä talvi yllättää aina juuri helsinkiläiset:D OHHOH, TALVI!?!? voiko Suomessa olla talvi? Itse asun suurkaupungissa Suomessa, kamalat olosuhteet ja paljon lunta, mutta kyllä siihen olen varautunut että talvisessa maassa asutaan. Olen joutunut autoa kaivamaan lumesta jne, mutta joskus vaan täytyy vuodenaikojen edessä taipua, JOPA HELSINKILÄISEN. vit.. mitä väkeä:D

Mutta tänä talvena on lumen määrä yllättänyt. Kaksi ihan eriasiaa mutta voi olla tietty maalaisen vaikea käsittää. Ymmärrän!

Vierailija
160/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumma kyllä talvi yllättää aina juuri helsinkiläiset:D OHHOH, TALVI!?!? voiko Suomessa olla talvi? Itse asun suurkaupungissa Suomessa, kamalat olosuhteet ja paljon lunta, mutta kyllä siihen olen varautunut että talvisessa maassa asutaan. Olen joutunut autoa kaivamaan lumesta jne, mutta joskus vaan täytyy vuodenaikojen edessä taipua, JOPA HELSINKILÄISEN.

vit.. mitä väkeä:D

paitsi ettei Suomessa ole ainuttakaan suurkaupunkia. Pitäiskö sun tehdä jotain tolle sun egomaanisuudelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi