Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa Helsingistä kuvia....katsokaa lunta!!! Mitä kummaa tuossa nyt on!!!

Vierailija
02.02.2010 |

Suomessa on aina välillä ihan oikeaa lunta. Miksi pitää uutisoida kun helsingissä on lunta?!?!?!?!?!??! Ihan niin kuin ufo olis maahan tipahtanut....

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sekin piru vetää pulkassa. Saatana meillä teinit tulee pyörällä kotiin, oli keli oli!!!!

Vierailija
122/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista painaa jarrua hyvissä ajoin ja jätä turvaväli.......

Kaikki kylän 7 autoa liikenteessä ja mitä? tuli kolari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ossoo ja kehtoo käyttää jumantsuide LUMIKOLAA kertoo kyllä ihmisen taidoista aivan jotain muuta.

Miksi sä et osaa luoda lunta? Mikä siinä on niin vaikeata, se liike vai voimankäyttö? Mä olen kaupunkilainen mutta kyllä mä nyt jotain noin alkeellista osaan tehdä ilman itkua.

Vierailija
124/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myydään LUMIKOLIA rautakaupassa =) (onko outo käsite)

Vierailija
125/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa että ei mun 14- ja 16-vuotiaat enää istu pulkan kyytiin mitä äiti vetää.

Vierailija
126/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei niillä lumessa(kadulla) mitään mageeta oo kävellä. nyt vois ne työttömät palkata sinne lapiomaan sitä lunta.

Vierailija
127/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sekin piru vetää pulkassa. Saatana meillä teinit tulee pyörällä kotiin, oli keli oli!!!!

Koita nyt eden kiihkoissas lukea loppuun, ennenkuin vastaat :)

Vierailija
128/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on 40 cm lunta ei tarvi mennä töihin?

Vierailija
129/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset vetää teiniä pulkassa......

Vierailija
130/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myydään LUMIKOLIA rautakaupassa =) (onko outo käsite)

maalaiset tarvitsevat apua aivojensa kanssa. Ja kerro mikä on lumikola, oi kerro mulle, saako rautalankaa rautakaupasta? kerro sekin, mä odotan.

Vierailija
131/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset seis ja ruumiilliseen työhön ulos. Ettehän te tee aivoillanne kuin viitisen prosenttia Suomen bruttokansantuotteesta!

(Nokian eli yhden firman aivotyöläisten osuus on siis 5%. Maatalouden osuus on 1,2% Nokialaisia on 30 000 ja maataloudesta saa elantonsa 130 000)

Vierailija
132/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ossoo ja kehtoo käyttää jumantsuide LUMIKOLAA kertoo kyllä ihmisen taidoista aivan jotain muuta.

Miksi sä et osaa luoda lunta? Mikä siinä on niin vaikeata, se liike vai voimankäyttö? Mä olen kaupunkilainen mutta kyllä mä nyt jotain noin alkeellista osaan tehdä ilman itkua.

mut en mä viitsi. Kato kun mä oon tällainen vetelä paska ja ryystän vaan kulmakuppilassa lattea. Kyllä se lumi keväällä sulaa. Siihen saakka mä istun perseelläni ja nostan siitä sellaista palkkaa, mistä te maalaiset vain unelmoitte ;)

Vierailija
133/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin maalaiset antaa sellaisia neuvoja! Maalaisilta saa myös neuvoja työntää teinejä rattaissa. Please, älkää tyrkyttäkö tapojanne.

Vierailija
134/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en mä viitsi. Kato kun mä oon tällainen vetelä paska ja ryystän vaan kulmakuppilassa lattea. Kyllä se lumi keväällä sulaa. Siihen saakka mä istun perseelläni ja nostan siitä sellaista palkkaa, mistä te maalaiset vain unelmoitte ;)

Meille tulee tukiaisia paljon enemmän kuule edes istumatta.

Vierailija
135/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin maalaiset antaa sellaisia neuvoja! Maalaisilta saa myös neuvoja työntää teinejä rattaissa. Please, älkää tyrkyttäkö tapojanne.

Miten lapsetkin on noin avuttomia???

Vierailija
136/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään, että millä mä menen töihin???!! KÄVELLEN, POLKUPYÖRÄLLÄ, VOLVOLLA, AUTOLLA ??? Ei ihme, että teillä on niin huono kunto. No tietty jos teiniä vetääpulkassa korkkareilla, niin alkaa syke nouseen?!

Vierailija
137/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kunto kohhoo *

Sitten itketään, että millä mä menen töihin???!! KÄVELLEN, POLKUPYÖRÄLLÄ, VOLVOLLA, AUTOLLA ??? Ei ihme, että teillä on niin huono kunto. No tietty jos teiniä vetääpulkassa korkkareilla, niin alkaa syke nouseen?!

Vierailija
138/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä/pääkaupunkiseudulla kun LYHYT työmatka on 20 km. Kävelkää tekin sen verran aamuun ja iltaa, ihan vapaasti.

Vierailija
139/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut alkavat olla jo niin kapeita, että eivät mahdu kohtaamaan toisiaan.

Vierailija
140/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten te pyöräilette, vaikka auraamattomilla teillä ja neljänkympin pakkasilla. Autoja ette edes tartte, te kävelettä lähikauppaa 40 kilsaa säässä kuin säässä ja kunto kestää.

Eikä tunnu missään. Lapset sivakoi tarvittaessa kouluun jos maakunnan ainut koulubussi on ajanut ojaan. Bussikuski kyllä kantaa repparissa koululaiset perille, mutta tarvittaessa vanhemmatkin voi sen tehdä, on ne niin härkiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän