Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomissa Helsingistä kuvia....katsokaa lunta!!! Mitä kummaa tuossa nyt on!!!

Vierailija
02.02.2010 |

Suomessa on aina välillä ihan oikeaa lunta. Miksi pitää uutisoida kun helsingissä on lunta?!?!?!?!?!??! Ihan niin kuin ufo olis maahan tipahtanut....

Kommentit (201)

Vierailija
101/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole mitään paikkaa minne sitä lunta kolata.

Vierailija
102/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huomattu. Ja toisaalta mä en ymmärrä miksi ei saisi ärsyyntyä? Taitaa olla niin että maalaiset saa sanoa mitä vaan, mutta kaupunkilaisen pitää olla nöyrästi hiljaa kun maalainen laukoo "tosiasioita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikolat jää helsingissä kauppaan.

Vierailija
104/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mieskin lomaa aina viikoksi.

Vierailija
105/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitalla, mutta ovat niin hienoperseitä, etteivät voi tarttua kolaan. Vois vaikka joku nähdä.Sen takiahan ovat sinne Helsinkiin muuttaneet, että ei tarvis tehdä oikeita töitä. Toimistossa vaan istutaan päivät pitkät ja käydään Stokkalla ja ajetaan ratikalla :D

Mutta nyt sitten totuus puraisi persukseen. Hyvät naurut tästä ketjusta kyllä saa, joku oikeesti on sitä mieltä, että Helsinkiin ei kuulu lumi, eiiiih!!!

Varmaan jonnekin Kanarialle ei kuulu, mutta kyllä Helsinki on tosi pohjoinen perähikiäpaikka kuten muukin Suomi, ei siitä mihinkään pääse.

Kyllä on ihan normaalia että Helsingissä sataa lunta.

Vierailija
106/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee lapset ja kaupan tavarat!

ette te siellä kesällä tee autolla mitään.

Vierailija
107/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan pikalla traktorit puskee juuri lunta pois, tuollaiseen isoon kasaan. T. kaupunkilainen

Vierailija
108/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. rakennushommiin täältä landelta sinne helsinkiin tullaan. Lisää kerrostataloja vaan rakennetaan.....ajatelkaa jos ens talvena tulee vielä enemmän lunta.

Miksi niitä taloja tänne rakennetaan? Oisko sen takia että tänne muuttaa kokoajan enemmän ja enemmän ihmisiä maaseudulta?

Vierailija
109/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee lapset ja kaupan tavarat! ette te siellä kesällä tee autolla mitään.

Vierailija
110/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkarit on vaihdettava toppakenkiin.....

Vierailija
111/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitalla, mutta ovat niin hienoperseitä, etteivät voi tarttua kolaan. Vois vaikka joku nähdä.Sen takiahan ovat sinne Helsinkiin muuttaneet, että ei tarvis tehdä oikeita töitä. Toimistossa vaan istutaan päivät pitkät ja käydään Stokkalla ja ajetaan ratikalla :D Mutta nyt sitten totuus puraisi persukseen. Hyvät naurut tästä ketjusta kyllä saa, joku oikeesti on sitä mieltä, että Helsinkiin ei kuulu lumi, eiiiih!!! Varmaan jonnekin Kanarialle ei kuulu, mutta kyllä Helsinki on tosi pohjoinen perähikiäpaikka kuten muukin Suomi, ei siitä mihinkään pääse. Kyllä on ihan normaalia että Helsingissä sataa lunta.

Vierailija
112/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkarit on vaihdettava toppakenkiin.....

Mulla on topatut varrelliset korkokengät. Enks mä saa enää kävellä niillä? Yhyy..tuokaa mulla kuomat ja tulkaa kolamaan toi lumi vittuun, mua ei kiinnosta, se on maalaisten hommaa, mä en lapioo koske, enkä kolaan.

Vierailija
113/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tietää elämää vähän oman kylän ulkopuolelta.

Ja kyllä, mun sukulaiset asuu vieläkin maaseudulla ja voisin hyvin kuvitella, että heistä useakin olisi osallistunut näihin keskusteluihin nimenomaan tästä Helsinki-vastaisesta näkökulmasta. Mun miehestä (joka on tavallistakin tavallisempi ja rento tyyppi) puhuttiin aikanaan suvun piirissä "Helsingin herrana" ja ennen meidän vierailuja häntä ennen tapaamattomat varmisteli toisiltaan että "onko se kovin ylypiä" Ja sitten kun ei ollut, niin joka vierailulla ja varsin parin kaljan jälkeen alkaa yhä edelleen sama litania. "Ethän sää oo yhtään ylypiä, ihan tavallinen oot".

Itsetunnosta vai mistäkö tässä on kyse?

Vierailija
114/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että porukka provosoituu yhden ihmisen tahallisesta provoilusta!! :D :D

Ei voi muuta sanoa kuin että jatka vaan ap niin saadaan vielä monet naurut....

t. hoitovapaalainen helsingistä jolla muuten ei ole mitään ongelmia pulkan kanssa kulkemisessa :O

Vierailija
115/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saatiin masentuneiden maalaisten itsetuntoa edes vähän kohotettua. Minusta on hienoa, että te landepaukut olette nyt saaneet _yhden_ asian jolla päteä :)

Kyllä se niin on, että se toimistoissa tehtävä ajatustyö on ihan turhaa paskaa. Se, että ossoo ja kehtoo käyttää jumantsuide LUMIKOLAA kertoo kyllä ihmisen taidoista aivan jotain muuta.

Että mua nyt korpee olla tällainen vetelä stadilainen, joka ei edes lunta osaa luoda. Ihaillen katson teitä, takametsien sankarit, jotka olette niin kertakaikkisen eteviä, että osaatte käyttää LAPIOTA.

Huh, hiljaiseksi vetää. Annetaan pienet näille nerokkaille maalaisille, stadilaiset, eikös?

Vierailija
116/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin Lapista, joten lumi ei ole minulle uusi juttu ja lumitöitä olen tehnyt myös Helsingissä omakotitalossa asuessani. Nykyään asun ihan Helsingin keskustassa ja kyllä täällä on tällä hetkellä aika mielenkiintoista erikoismeininkiä.

Meillä ei ole autoa, mistä olen tällä hetkellä hyvin onnellinen, sillä parkkipaikkoja ei ole. Meidän ovesta ei pääse rattaiden kanssa tielle, ellei niitä kanna muutamaa metriä. Ahkioon en viitsi pientä vauvaa laittaa, vaikka helpompaahan olisi. Tänään Runeberginkadulla Kauppakorkeakoulun edessä oli toisen puolen jalkakäytävä suljettu kattolumitöiden vuoksi ja toisella puolella meni tallattu kapea polku.

Mutta nyt pistän toppahousut ja vaelluskengät jalkaan ja lähden taas ulos. Siellä on nätti ilma.

Vierailija
117/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että porukka provosoituu yhden ihmisen tahallisesta provoilusta!! :D :D Ei voi muuta sanoa kuin että jatka vaan ap niin saadaan vielä monet naurut.... t. hoitovapaalainen helsingistä jolla muuten ei ole mitään ongelmia pulkan kanssa kulkemisessa :O

Tosin mua ei naurata, lähinnä surettaa. Mä en oo koskaa ollut huonon huumorin ystävä.

Vierailija
118/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no korkkareilla se voi olla aika hankalaa...

Vierailija
119/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no korkkareilla se voi olla aika hankalaa...

Ja täytyy sanoa että ei mun 14- ja 16-vuotiaat enää istu pulkan kyytiin mitä äiti vetää.

Vierailija
120/201 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista painaa jarrua hyvissä ajoin ja jätä turvaväli.......