KOLMOSTEN HELMIKUU
Heippa kaikki,
aloittelin taas oikean kuun pinon meille, edellinen olikin jo melkosen pitkä rimpsu... :)
Emmuli81lle isot pahoittelut. :/
Minni ja Magdaliina, pidän peukkuja piinailuun! bd
Mimmalle onnea matkaan, toivottavasti plussa tulee nopsasti ja pysyy matkassa syksyyn saakka!
2poj@näitille paranemisia, toivottavasti ei tule mitään jälkioireita tähystyksestä...
äitykkäinen2, meillä melkeen sama tilanne, tosin sä oot vähän pidemmällä. Tsemppiä meille molemmille! ;)
ON: huomenna gyne, joka tsekkaa onko mitään follikkeleja kasvamassa. Pitäkää peukkuja! :)
Loppuviikko ollaankin sitten perhelomalla, mutta palaan viimeistään maanantaina kertomaan kuulumiset lekurista!
Kauheasti plussaonnea kaikille!
:)töpsy kp 9/?
Kommentit (86)
Tämä on vissiin kolmatta kuumeilevien pino? Saisikos liittyä mukaan? Mä oon jo 36-v mut vielä pitäs ainakin se yksi saada meidän perheeseen. Kaksi poikaa on (1/04 ja 11/08) ja aateltiin kokeilla nyt vielä kerran, että tulisiko se tyttöki meille vai tuleeko poikatrio (vai tuleeko kumpaakaan).
Esikoinen tärppäs aikanaan ekasta yrityskierrosta. Kakkosraskautta sai yrittää 1,5 v. Lähti sit lopulta alkuun clomien avustuksella. Mut luomuna nyt aiotaan kokeilla ainaki ens alkuun tätä kolmatta, eihän sitä koskaan tiiä, vaikka luomuihme tulisikin.
Eka yrityskierto on menossa. Mä imetän vielä tuota junioria, jolla on maitoallergia, joten epäilen imetyksen vielä vähän vaikuttavan tuohon kiertoon, nytkin oli aika aikainen ovis.
Koralli73 kp 12/23-29 dpo 1
Onnea plussanneille :)
Tulihan se "otollisin" viikko sieltä sitten kuitenkin.. tosin laskujen mukaan mahdollinen ovis ois loppuviikosta. Ei ajateltu tehdä mitään ajotuksia.
kp 10/28
Onnea plussanneille tuhannesti ja tervetuloa koralli! :)
ON: Keskenmenosta on kulunut jo (toisaalta vasta..) 2kk.. Menkat tuli onneksi ajallaan,ne oli tammikuun loppupuolella.. Nyt ei ole mitään hajua kierrosta siis vielä,mut jos entiseen malliin mennään niin PIINAVIIKKO olis kohta käsillä.. :O Mut en halua ajatella asiaa paljoa,koska kierto voi olla ihan mitä sattuu..
Sitten vielä kaiken lisäksi mies alkoi sanomaan että josko siirrettäisiin yritystä syksyyn... :'( Hän vaihtoi kuukausi sitten työpaikkaa ja on huolissaan koeajasta.. Että mitäs jos ei saakaan jatkaa 4 kuukauden koeajan jälkeen ja tänä päivänä kun noita töitä ei hirveesti oo,niin pelkää että jää sitten pahimmassa tapauksessa työttömäksi.. Ei olla nyt asiaa puitu sen jälkeen,kun hän ajatuksensa heitti ilmoille. Totesin vain siihen että voihan hän sitten jäädä lasten kanssa kotiin jos näin on :D Mutta toivotaan että hänen ajatuksensa olisi ollut vain joku hairahdus :) Täytyykin tänään keskustella asiasta että tietää sitten aloittaa pillerit kun/jos (toivottavasti ei:) alkaa..
Itellä on tjot- fiilikset tällä hetkellä,eli en ole pää punasena laskenu päiviä. Ainakaan kovin paljoa ;D
Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
Tsemppiä!
Mimm@ kp 27/??
Hiphurraa, mikä viime viikko, onneksi on ohi!!!! Tuon sairaalareissun jälkeen oltiin sit viikonloppu koko porukka enemmän ja vähemmän vattataudissa... ei kiva! Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan perhe kasassa ja kunnossa. Kuopuksen maha kyl on viel ihan sekasin, mut paranemaan päin hänkin, nää taudit vaan ottaa häneen enempi, kun on noita allergioita...
Koralli, kiva "nähä" sutkin täällä ;) (oon siis tuttu :O, tiedät kyl kuka, kunhan kerron vähän enempi... eli nuorimmaisemmat ovat samanikäiset ja nimiset ;) ) Joten kuumeillaan nyt samasssa pinossa, taas, mut hei kivaahan se on!!! :D :D :D (mun vanhat nikit ei toimineet, siks tää "peitenimi"...)
Omaan olotilaan ei juuri muuta, ovista alan pikkuhiljaa tikuttelemaan... Saa nähä mitä näyttää tässä kierrossa, eli millon saapuu vai saapuuko ollenkaan :O
Joo, mut eipä tänne muuta...
rumpali kp6/28-34 (yrityskiertoja en ny laitakkaan enää, niin ei tartte laskeskella niitten kanssa, kun tuntuu et noi kp:t aiheuttaa jo tarpeeks haastetta...)
Onnea plussanneilla ja tervetuloa uusille!
Kierron loppumetreillä ollaan, en kyllä usko että olen raskaana. Erityisiä oireita ei ole, aftoja oli taas loppukierrosta, mutta niitä on ollut nyt jokaisessa loppukierrossa (joten se kai sitten tarkoittaisi, ettei plussaa tule tästäkään kuusta). Paleltaa iltaisin, mutta onko joku ihme näillä pakkasilla? Mahaa turvottaa iltaisin, sekin on ollut mulla sekä raskaus- että pmsoire, poikakin (3,5v) kysyi, että äiti, miksi sulla on iso maha :D. Lasten suusta kuulee totuuden. Mies sanoi, että ihan vauvamahalta näyttää.
Tekisi mieli kyllä testailla, mutta yhtään testiä ei enää ole kotona. Jos menkat ei ehdi alkaa, niin ehkä huomenna tai ylihuomenna testaan.
Saara kp 28/28
Korallille tervetuloa! :)
Ja onnea Viuhti! Hieno juttu aina, kun joku plussaa!
Saaralahille ja Emmulille pidän peukkuja bd jospa kuitenkin olis plussat matkalla!? :)
Mimmalle kanssa peukkuja, toivottavasti tärppää, tai jos ei, niin toivottavasti mies kuitenkin suostuu jatkamaan yritystä!
Rumpalille ovisplussa-onnea. :)
ON:Mä tässä odottelen vuodon alkamista. Luget loppui lauantaina ja periaatteessa olis kai tänään pitänyt alkaa, mutta pari viirua vaan tuli papruun eilen ja tänään. Negaa näyttää testit, eli sitä ei tarvii kyllä jännittää... :/ Vuoto sais kerrankin vaan tulla, että pääsis alottaa taas clomit. Tässä kierrossa syön niitä 5.-9. päivä, kun lääkäri oli sitä mieltä, että silloin oma kierto tukee paremmin mahdollista tärppiä. Mene ja tiedä, mutta näin teen, kun kerran käsketään. :)
Oon ollut tosi väsynyt (kevätväsymys ja duunistressi) ja täysin haluton kaikkea kohtaan. Jotenkin meinasin jo heittää tässä vauva-asiassakin pyyhkeen kehään, mutta viikonloppuna mies niin ihanasti sanoi autossa, että piristäiskö sua, jos mietittäis vauvan nimiä? Se on ollut mun lempipuuhaa aina, siis jo kauan ennen lapsia, ja mies on aina inhonnut sitä. ;) Eli halusi todella nostaa mun mielialaa... :)
Nyt onkin sitten parempi fiilis jo, kun vaan saisi tuon vuodon alkamaan ja uutta yritystä kehiin!
Lumisin terkuin,
:)töpsy kp 31/28-35 yk 11
Se olisi taas kp 1. Niin kuin arvasinkin.
Saara kp 1/28, yk 4
Ihana keväinen ilma =) vaikkakin tuota lunta tulee vähän edelleenkin.
Mun piti vaan tulla kysyyn, että mimmosii ovisoireita porukalla on? siis jos ei mittaile eikä tikuttele, niin mistä sen vois huomata? En nimittäin ole ikinä ole kiinnittänyt huomioo asiaan.
Ja odottavan aika on taas niin pitkä..
kp 12/28
Korallille tervetuloa :)
Ja pahoittelut Saaralah :(
Mä oon jotenkin nyt ihan ulalla, ei pitäis testailla oikeesti kuin vasta oikeeseen aikaan.. pöh!! Eli testasin tänään herkällä testillä ja pari minuuttia sitä tuijotin ja totesin, ettei siihen mitään tuu ja laitoin kaappiin. Hain sen sieltä sitten puolen tunnin jälkeen roskiin, niin siinä oli selvä punanen haaleevaalee viiva.. No sitä sit tuijotin ja päätin, et testaan vasta pe uudestaan..
No päätin testata kuitenkin uudestaan, niin kymmenen minuutin jälkeen tuli niin haalee viiva, ettei sitä muut varmaan ois nähny kuin minä ja ehkä joku muu vauvakuumeinen ;DD Mut se eka oli kyl selkee. En siis tiedä koska viiva oli ilmestynyt ekaan testiin, niin aattelin testata, et koska se tulis uuteen, no enpä kauaa kerenny siinä välillä pidätteleen... Et en nyt sit tiiä..
Oon ollut kyllä kuolemanväsynyt! Mutta muuten en jotenkaan usko, et ois tärpänny.. oiskohan jotain vikaa testis tai sit joku hipasujuttu.... Ärsyttää, nyt rupes hämään. Ois pitänyt jättää se toinen huomiseen, plääh. En oo ikinä tommosta kyllä saanut testattua, kun noita on kyl tullut testailtua ja kytättyä ;) Joskus roskishaamun, mut se oli kyl jo tosi kuivunut testi..
Sekavaa sepustusta, kun oli sekava testaustilannekin, hah :)
Emmuli kp 26/28-33
mahtavaa, raskaana sä oot! :) onnea onnea onnea! :)
ja tervetuloa Koralli, kiva kun tulee uusia, etten sitte yksin joudu täällä pyörimään. mä siis kun odottelen (ja mies) tota yrityksen aloitusta. kesällä jossain vaiheessa olis tarkotus heittää estot pois ja antaa mennä. sitä odotellessa... onneks on niin kamala kiire koko ajan, ettei paljon ehi tuskastua.
kukas se olikaan, joka ovisoireista kyseli?? mä en oikeestaan tiiä sitä juuri muusta, kun siitä että tekee ihan hirveesti mieli. ihan kiva oire oikeestaan. :D no, on kai siinä jotain limoja sitte kanssa, mutta en mä niitä niin oo onneks joutunu seurailemaan, kun kaikki raskaudet on alkanu 1-2 kierrosta, onneks! en myöskään tunne ovista.
mulle ei muuta kuulu. ihan hirvee vauvakuume, kun koulussakin niitä vauvoja näkyy harva se päivä... on kuulkaa tuskaa! heh! että voi teitä onnellisia, kun voitte sentään tehä asian eteen jotain. :) tsemiä kaikille! t.VM
Voi jee Emmuli, pidän peukkuja! Mulle on käynyt tuota samaa, eli oon testaillut kanssa noita haaleita haamuja, mutta mulla valitettavasti on kyllä olleen negoja ainakin tähän asti... :/ Toivottavasti sulla kuitenkin parempi tuuri! :)
Omat navat sitten taas: Vuoto ei ole vieläkään alkanut, nyt kp 32... Alkaa vähän niinkun ottaa pannuun taas kohta tää homma, yleensä lugejen lopetuksesta n. kolmantena päivänä alkaa vuoto, mutta ehei mulla, nyt jo 5 päivää lugeista ja edelleen vaan veriviiruja paperiin saan aikaan...
Oikeesti ottaa päähän, että edes piti ruveta koko hommaan! Katon kaikki vauva-ohjelmat ja itken vuolaasti. Onneksi en vielä sentään katkeruuttani, vaan enemmän liikutustani, mutta silti vähän ahdistaa. MÄ HALUAN VAUVAN! :)
No, niinhän me kaikki. Siis tsemppiä meille!
:)töpsy
Moi vaan kaikille! Olen tovin lueskellut keskustelujanne ja nyt päätin tulla viettämään tätä odotuksen odotusta seuraanne, jos sopii!
Kolmatta vauvaa tekisi siis vielä mieli, vaikka ikää alkaa jo ollakin. Mutta pitää nyt yrittää ainakin, niin ei käy sitten eläkepäivinä harmittamaan , ettei sitä kolmatta edes yritetty ;)
Meillä on entuudestaan tyttö ja poika, joten nyt toivon ennen kaikkea tervettä lasta. Ja kerran vielä sitä kaikkea ihanuutta, alun väsymyksineen kaikkineen!
Toista yrityskiertoa mennään, nyt puolivälissä, joten toiveikas olo on taas...
Mukavaa vauvakuumeilun aikaa kaikille kohtalotovereille ;)
Rumpali: Jee, kiva, kun on tuttuja täällä =) Hassua että ollaan taas samaan aikaan kuumeilemassa. Ei saa muuten sit fb:n puolella asiasta hiiskahtaakaan, mulla on siellä työkavereitakin ym. joiden en halua vielä tietävän mun kuumeilusta. =)
Emmulille pidän peukkuja, että huomisen testissä näkyisi toivottu viiva eikä se aiempi viiva olisi merkki kemiallisesta raskaudesta. Onhan niillä varhaisilla dpo:lla merkitystä mihin aikaan ja mistä pissasta sen testin tekee, että jos se toinen testi oli kovin laimeasta pissasta, niin se selittäisi ettei mitään näy. Toisaalta taas kuivuttuaan joihinkin testeihin tulee niitä vääriä positiivisia. :( Tai ei ne silleen vääriä oo, koska lukuaika on jo menny umpeen, mut tympeitä ne silti on kun herättävät toiveita.
Tervetuloa mukaan Toiveissa!
Koralli73 kp 16/23-29 dpo5 yk1
Piti korjata sanomisiani, eli Emmulilla näkyi toisessaki testissä jotain, eli kyllä se vaikuttaisi olevan sitä itseään :) Toivotaan siis että viiva on huomisen testissä vahvistunut!
Onnea viuhti!! ja muutkin plussanneet! Hienoa:)
Tänään sitten testailen ekaa kertaa ovista vaikka tuskin tänään vielä mitään näyttää. Mites aina näihin aikoihin kierrosta (kp12) alkaa masentamaan ja tuntuu ettei se kuitenkaan tärppää. Olen miettinyt, ettei se niin paha olisi vaikka tärppäisi vasta syys-marraskuussa. Olisi sitten talo valmis ja suurimmat rakentamis kiireet ohi. Saas nähdä. Kesää meillä odotellaan kovasti ja pääsiäistä esikoinen on odottanut jo syksystä asti :) Nyt tuli omanapa viesti kun en ehdi kaikkien kirjoituksia nyt lukemaan.
Toivotan kaikille hyvää viikonloppua ja lisää plussia kehiin, myös ovisplussia;)
äitykkäinen kp12/28-29 yk5
Onnea plussanneille! :))
Emmuli varovaiset onnittelut! :)
ON: Mitähän minun kroppa oikein tekee... ? Eilen illalla alkoi jomotus alavatsassa ja tänään vaan kovenee. Ovistestissä tänä aamuna puolet vahvempi viiva (joten lähellä ovis on, jos nyt tulkitsin oikein). Ovislimaa tulee ja on huono olo. Nyt on siis on menossa kp 11 tai 12. Ei ole kyllä näin aikaisin ovis ole milloinkaan ollut tulossa. Ehkä tähystys jotenkin sekoitti kiertoa..? Mutta täytyyy sanoa, että nyt on taas kovemmat ovisjomotukset ja on "kaupan päälle" huono olo. Ja kärttyinen olo. Jospa kroppa nyt sitten toimisi paremmin. Harjoitukset on tehty tälle päivälle. ;-) Mutta näin täällä. La olisi siinä 26.11.
Hyvää viikonloppua ja tsemppiä!! :)
Kp 11 tai 12/28, yk 28??
2poj@näiti: Mä muistankin sut, kuumeiltiin osittain samaan aikaan silloin kun kuumeilin tuota junioria. :I Oletko siis hoidoissa tätä nykyä? Ikävä, että olet joutunut odottamaan näin kauan :( Mullahan kesti kans kauan sen toisen tärpin kanssa...ja pieni pelko on, ettei sitä kolmatta koskaan tulekaan..
Kyllähän nuo sun oireet ovikselta kuulostaa. Mulla on usein huono olo oviksen aikaan. Toivottavasti olis hyvä merkki sulla, että ovis aikaistui ja kroppa on jotenkin herännyt. Mikä tähystys sulle siis on tehty? Munanjohtimien?
Mä testasin ekan r-testin jo tänä aamuna....hölmö oon. Osittain halusin vaan saada malttamattomuuttani purettua johonkin, toisaalta halusin testata tuota kotitestin herkkää liuskaa, kun luin nettikeskusteluja joissa sitä moitittiin, tuli kuulemma niitä viivanpaikkoja näkyviin yms. No mulle ei viivanpaikkaa tullut. Tai oikeestaan nyt illalla ku katoin testiä, niin ehkä siinä aavistus näky harmaata siinä kohtaa mihin viivan pitäs tulla, mut kauan siinä kesti tulla. Toivottavasti toimii samalla lailla sitte ku kierto on pitemmällä ja testaan uudestaan, meinaan ettei turhaan pukkaa siitä viivanpaikkaa sit näkösälle. Mä oon just semmonen että nakkaan testin roskiin ja sit kaivan sen parin tunnin päästä pois tiirattavaksi..noloa, mut näin mä teen. Ja jos siinä on joku viivanpaikka silloin, niin...
Mut hyvät viikonloput kaikille ja tärppionnea!
Koralli73 kp 17/23-29 dpo 6 yk1
Kuumeiluun ilmoittautuu mukaan myös vanha Pikkupapu nyt Pikkupapu75 (en saanut enää auki sitä vanhaa tunnusta).
Nimimerkeistä tuttu on ainakin Koralli73. Olimme samaan aikaan kuumeilemassa tällä palstalla aikaisemminkin.
Sitten hieman tieto meistä. Me olemme aviossa oleva pariskunta. Minä olen 34-vuotias (-75) ja niin myös mieheni (-76). Meillä on kaksi poikaa -06 ja -08 syntyneet. Nyt siis kuumeilemme kolmatta.
Eilen aamulla sain tasavahvat viivat ovulaatiotestiin ja illalla oli sellaiset ovulaatiokivut, että oksat pois.
Pupuiltu ollaan, joten aika näyttää tuleeko tulosta. Mieluista sellaista...
Päätän viestini lyhyeen, koska olemme lähdössä matkalle. Isäni täyttää 60 vuotta ja menemme juhlimaan sitä.
Onnittelut vielä plussanneille!
Pikkupapu75
kp 17/31, yk1
Kiitos onnitteluista vaikka olikin vie ihan epävarmaa :) Eilen sit varmistin sen ja parin minuutin päästä tuli punanen selvä viiva, mut haalee.. et vähän mietityttää onko kaikki ok, kun oon kyl molemmista saanut aikas selkeet viivat heti. Ja on aikas kovia alavatsakipuja, mut katsellaan täs pikkuhiljaa..
Eilinen meni niin sumussa, et en tänne tullut ja on jotenkin aivan epätodellinen olo ja jotenkin hiukan varovainen, en osaa oikein vie iloita kunnolla, kuten esim toisesta. Ei tuskin kerrota moniin aikoihin kellekään tästä, kun itekin hieman alkujärkytystä ;) Et jos joku tunnistaa mut, niin ei sit kerro kellekään :D Että tämmösiä usvaisia ajatuksia nyt..
Tsemppiä kaikille, toivon että saatte haluamanne ja nopeasti!!! :)
Emmuli rv 4+0 tai kp29/28-33
Onnea onnea Viuhti! Jee! Sulla tärppäs samaisella yk 4:lla kuin mulla. Tervetuloa odottajien puolelle Kotiloihin :)
Mä olen myös käyny aktiivisesti lukemassa teidän kuulumisia, mut tää väsymys on niin kokonaisvaltaista, että kirjoittaminen on jäänyt. Pahoinvointi on mulla myös valloillaan ja oksennan joka ilta. Mieluiten tietenkin näin päin, että illalla tulee oksennus, kun että töissä halailisin pönttöä. Lapsille ei olla vielä kerrottu. Ajateltiin säästää uutinen ultran jälkeen. Ultra on 5.3. eli kahden viikon päästä. Mielikuvitusta tässä saa kyllä käyttää, kun lapset on ollu pari kertaa hereillä, kun oksu on tullu ja kerran tuli autossa pussiin :) Lisäksi alamaha jo vähän pömpöttää, joten kireät paidat voi jo unohtaa töissä. Kaikin puolin siis hyvää kuitenkin kuuluu tänne.
Kovasti olette mielessä ja teitä odotellaan tuonne Kotiloihin. Tsemppiä jokaiselle tasapuolisesti ihan hirmuisesti!!!!!
kinuski 8+6