KOLMOSTEN HELMIKUU
Heippa kaikki,
aloittelin taas oikean kuun pinon meille, edellinen olikin jo melkosen pitkä rimpsu... :)
Emmuli81lle isot pahoittelut. :/
Minni ja Magdaliina, pidän peukkuja piinailuun! bd
Mimmalle onnea matkaan, toivottavasti plussa tulee nopsasti ja pysyy matkassa syksyyn saakka!
2poj@näitille paranemisia, toivottavasti ei tule mitään jälkioireita tähystyksestä...
äitykkäinen2, meillä melkeen sama tilanne, tosin sä oot vähän pidemmällä. Tsemppiä meille molemmille! ;)
ON: huomenna gyne, joka tsekkaa onko mitään follikkeleja kasvamassa. Pitäkää peukkuja! :)
Loppuviikko ollaankin sitten perhelomalla, mutta palaan viimeistään maanantaina kertomaan kuulumiset lekurista!
Kauheasti plussaonnea kaikille!
:)töpsy kp 9/?
Kommentit (86)
tervetuloa Pikkupapu. Nimimerkkisi kuulosti tutulta ja asia varmistui kun luin viestisi. Mukavaa, että tässä ketjussa on vanhoja tuttujakin mukana.
Haikeana muistelin just niitä edellisiä kuumeiluaikoja, kun täällä oli niin vilkasta keskustelua ja oli niitä hienoja kuukausilistoja yms. On nämä sivut jotenkin köyhtyneet niiltä ajoilta, ei vissiin mitään värejäkään pysty enää käyttämään?
Meillä hiljainen päivä, melkein koko perhe flunssan kourissa eikä oikein mitään tekemistä - eikä kyllä jaksais oikein mitään tehdäkään - joten jospa raapustan muutaman sanan meidän hiljaiseen (?) pinoon. Oon huomannut saman kuin edellä kirjoittanut, että kovasti tämä palsta on hiljentynyt sitten viime vuosien! Harmi sinänsä. Tää kun on mitä mainiointa vertaistukea.
Oman navan ympärillä menossa kp 18 ja luulen ovikseen olleen kp 12. Koko ajan odotan merkkejä kiinnittymisestä, vaan eipä niitä näy. Välillä mahassa juilii pikkasen, mutta ei muuta. On semmoinen olo, ettei tärpännyt tässä kierrossa. Viime kierto oli 26 päivää, joten vielä kokonainen viikko jännitettävää. Mitenköhän ajan saisi kulumaan ..
Onnea plussan saaneille, vetäkääs meidätkin mukaanne odotus-puolelle, jookos ;)
Synkkää sellaista... Mulla iski vasta tänään sellanen synkkismieli, oon ihan varma ettei meille kolmosta tuu, ja kaikki muukin tökkii, yleensä tää fiilis tulee ku menkat on alkaneet, joten oon vähän ihmeissäni tästä olotilasta... Ovistestien kanssa "pelleilyn" (pelleilyksi sitä kai voin sanoa ;) ) aloitin tuossa pari päivää sitten ja eka oli tummempaa viivaa, mut tänään oli jo tositosi haalee viiva, joten tuskinpa tulee ovista tässä(kään) kierrossa. Samoin aloitin kalkkitabletit (bestikseni oli lukenu jonkun artikkelin, jossa kalkin saamisesta olis hyötyä raskautumiseeni, sillon kun tuota kuopusta yritettiin... ja kas kk siitä kun aloitin, olin raskaana :) ) Joten saapi nähä auttaako tällä kertaa (kaikkee mäkin yritän!) Onko muilla tällaisia vippaskonsteja?
Mä kävin kirjoittelemassa täällä paljon esikoisen odotus ja vauva-aikana, mut jotenkin noiden kahden pojan kanssa ei vaan meinaa aika riittää, joten se on vähän jääny... Mut josko mä tässä innostuisin. ;)
Koralli, kiva kirjoitella näistä kuumeilujutuista (ja tietty kuumeilla) taas samaan aikaan :D Ja toivon sydämestäni et meistä molemmat (ja tietty kaikki muutkin!) saadaan se kolmonen ;D
Meillä ei sinänsä yritetä tyttöö, mut oishan se "kiva" saada pikkuprinsessa poikien joukkoon, mut yhtä paljon on poika tervetullut, jos on tullakseen yhtään mitään!
Onnittelut Viuhtille (en muista onnittelinko jo?)!!! Mut uudestaan sit! ;D Ja Emmulille kans! Ottakaahan meitä muitakin mukaan, jookos?
Ja tervetuloa toiveissa! (oliko joku muukin?)
Niin sellainen juttu piti viel kertoo, et mä oon vähän ihmeissäni ollu muutenkin tän roppani kanssa, kun nyt muutaman viikon ajan on tullu parina päivänä viikosta "maitoa" tai ainakin jotain nestettä mun rinnoista!!! (ikinä ennen ei oo tullu, kuin imettäessäni!!!) Ja siis kuopuksen imettämisen lopetin syyskuussa!!! Mitä ihmettä tää on!!!??? :O
Mut joo, tulipa taas paljon omaa napaa, nyt täytyy mennä, ollaan kohta puoliin lähdössä miehen mummun luokse kyläilemään, blaah!
rumpali kp12/28-34 (ja taitaa tästä(kin) kierrosta tulla piiiiiitkä... blääh!)
taisin olla oikeassa että mulla ovis onkin vasta kp16 tai kp17.. olen nyt tikuttanut kp13, 14 ja 15 ja tänään eli kp16 tuli ensimmäinen selkeä viiva, ei kyllä ihan yhtä tumma kun testiviiva mut kuitenkin, et jospa se tuosta tummentuisi. Olen jo tuostakin innoissani, kun ensin ajattelin etten ovuloi ollenkaan. Nyt sitten mietin että onkohan tuosta myöhäisestä oviksesta jotain haittaa?? onko kenelläkään tietoa?
tsemppiä kaikille!
äitykkäinen kp16/28-29 yk5
Kirjoitan vielä tähän pinoon, kun ei taida uutta vielä olla?
Koralli: Muistan sinut. :) Olin tähystyksessä endometrioosin takia, lievä endo siis. Ja samalla tutkittiin putkien aukiolo: auki olivat. :) Lievä endo ei lääkärin mukaan ollut syynä tärppäämättömyyteen (siis osaston lääkäri sanoi näin). Papereissa lukikin sitten selittämätön lapsettomuus. Onhan tässä yli 2 vuotta jo yritetty. Jospa nyt onnistuisi kun putket on nyt auki.Mutta en kovin kauan enää aio yrittää. Täytän keväällä jo 36v.
ON: Tänä aamuna tulikin vasta ovisplussa. Olikin näköjään vähän voimakkaammat oireet tähystyksen jälkeen. On puuhailtu nyt muutamana päivänä, joten eiköhän pitäisi jo tärpätä. Tänäänkin laitettu "siemenet" matkaan. Huomenna en jaksa enää yrittää, joten näillä mennään.
Tsemppiä kaikille! =)
Kp 14/28, yk 28??
Tarraliimaa yms. että pikkuinen tarraisi lujaa kiinni! Toivottavasti nuo menkkaoireet pian loppuu ja pääset nauttimaan kunnolla raskaudestasi.