Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN HELMIKUU

01.02.2010 |

Heippa kaikki,

aloittelin taas oikean kuun pinon meille, edellinen olikin jo melkosen pitkä rimpsu... :)

Emmuli81lle isot pahoittelut. :/

Minni ja Magdaliina, pidän peukkuja piinailuun! bd

Mimmalle onnea matkaan, toivottavasti plussa tulee nopsasti ja pysyy matkassa syksyyn saakka!

2poj@näitille paranemisia, toivottavasti ei tule mitään jälkioireita tähystyksestä...

äitykkäinen2, meillä melkeen sama tilanne, tosin sä oot vähän pidemmällä. Tsemppiä meille molemmille! ;)

ON: huomenna gyne, joka tsekkaa onko mitään follikkeleja kasvamassa. Pitäkää peukkuja! :)

Loppuviikko ollaankin sitten perhelomalla, mutta palaan viimeistään maanantaina kertomaan kuulumiset lekurista!

Kauheasti plussaonnea kaikille!

:)töpsy kp 9/?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan mieletön määrä plussia! :D ONNEA!!! :))) kun tulin kattomaan pinoa ja huomasin, et mikä määrä oli tullu uusia viestejä niin arvasin jo, että varmaan joku on plussannu. mut ei joku, vaan jotkut!!!

tänne ei kuulu mitään uutta. siis tähän vauvakuumeiluun liittyen. (eikä kyllä muutenkaan.) edelleen vaan kesää odotellaan... jänskättää kyllä vähän, et miten kesällä sitte tärppää, et onko pillereillä tässä välissä merkitystä kiertoon. lähinnä siis, et kuin kauan kestää että palautuu ennalleen. ajattelin kyl lopetella ne hyvissä ajoin jo tossa huhtikuun lopulla. lisäks mietityttää hiukan, et miten mahtaa tärpätä, et onko sillä km:n kaavinnalla ollu merkitystä. toivottavasti ei... kaikki raskaudet alkanu 1-2 yk:sta, joten jos alkaa venyä niin mitähän sitte...? lisäks hiukan mietityttää ens syksy. koulussa on tulossa tosi rankkaa, kun on valmistumisvuosi edessä ja ihan mieletön määrä tenttejä ym ym, ja perinteisesti oon raskaana ollessa ollu aivan totaaliväsyny. mut ehkä sitä sit jollain kiukulla jaksaa... pakkohan se on! :D

eipä mitään, mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua. :) t.VM

Vierailija
22/86 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan uskomaton päivä! Tuhannesti onnea Minnille, Magdaliinalle ja Janskuli83:lle! Tervetuloa masun kasvattajien joukkoon mukaan :)

Nyt täytyy sanoa, että yritys palkitaan. Niin epätoivoisina oltiin koko joukko vielä ennen joulua ja nyt meistä on jo näin moni plussannut. Tää valaa uskoa koko joukkoon.

Rumpali: Tervetuloa vaan mun "alaiseksi", hih :)

ON: Mun laskettuaika olis tähän tietoon 25.9. Mun alamaha pömpöttää jo vähän. Tosi aikasessa vaiheessa aloitti pömpöttämisen ja on varmaan turvotusta, mut en kyllä laita töihin enää kireimpiä paitojani. Kuopusta odottaessakin mulla alkoi pömpötys jo tässä main ja viikolla 12 näkyi jo selvästi. Sit viikolla 20 tapahtui ihan jättipullahdus :)

Hei ladys! Pitäiskö meidän perustaa tonne odotuspuolelle meidän oma pino? Mitä mieltä ootte. Sinne ois sitten tulevien plussaajienkin kiva siirtyä pian. En tiedä teistä muista, mut mua oikeesti ahistaa siirtyä tuonne tämän hetkiseen pinoon, jossa on niin paljon porukkaa, että "hukutaan" sinne. Ois tutussa porukassa paljon kivempi kirjotella. Oon varmaan vähän hölmö...

Mutta Onnea vielä kerran ihan hirmuisesti ja plussatuulia tuhannesti!

kinuski 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä ihan fiiliksissä...mutta Kinuskille vastaan, että JOO perustetaan oma ketju. Siellä taitaa nyt olla kotilot. En sentään ole vielä uskaltanut edes kurkkimaan O-puolelle.

Ja tohon ammattikyssäriin...mä olen puheterapeutti.

Mitäs piinailijat?!?! Misusta en ole muistaakseni pitkään aikaan kuullut, vai muistanko väärin?!?! Jempppistä ihan mielettömästi, kyllä tämä tuhnaus palkitaan...9kk ja nyt ollaan tässä.

minnis rv4+0

Vierailija
24/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille plussista, ihanaa!!

Minnis ja magdaliina onnee.. niin jännitin teidän puolesta ja minnikseen jo uskoinkin, kun tuhru pysy pois :) Jee!

Ja ihan hyvä tuo idea pino kolmosil (tai taitaa sie ollakin), et jos mäkin sinne kolmisen viikon päästä pääsisin.. en oo oikein saanu mieheltä mitään vastauksia yritykseen, et yritän vie saada sitä lämpeneen :) Kun niin viime viestissä päätin, et jos sinne kesään oottais.. mut ei malta!!! Kun mua sitten pelottaa, et ei heti tärppääkään, niin sit se on niin tuskasta aikaa.. nyt se ei ois niin välii, jos hetki menis yrityksis..

Taas näitä mun aatoksia saatte lukee, mut johonkin kiva purkaa tuntemuksia.

Tsemppii vie piinailejoille ja onneva yrityksiin oviksen tienoilla oleville!

Emmuli kp 7/28-33

Vierailija
25/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomaton kyllä toi meidän joukkoplussauspäivä :D Huimaa!

Huimaa olla taas raskaanakin! Lievää pahoinvointia on, pissattaa, kohtuun ja rintoihin sattuu, väsyttää, palelee, jne eli kaikki oireet on "kunnossa", toisin kun viime kerralla, jolloin pahoinvoinnin puuttuminen huolestutti mua. ...mut silti pelottaa, että jos tämäkään vauvan alku ei pysy matkassa... Joka kerta kun saan sen mahtavan innostumisen ja onnen tunteen päälle niin hyvin nopeasti hiipii mieleen, että älä vielä innostu :(

Ei pitäis murehtia vaan nauttia. Keskenmenoa kun ei murehtimalla voi estää jos se on tullakseen. Sorry synkät mietteet.

No mut positiivinen Magdaliina aikoo kurkistaa Odotus-puolelle ;) Mitä jos kaikki plussanneet siirrytään Kotiloihin (olivat ainakin viime käynnilläni kovin hiljaista porukkaa) kun siellä on muitakin tuttuja kolmosista siirtyneitä? Aktivoidaan ketju! Ja toivotaan, että mahdollisimman moni Kolmonen pikaisesti plussaa lisäksemme ja siirtyy seuraksemme!

Josta pääsemmekin TSEMPITYKSEEN kun pikkuhiljaa muutamilla alkaa olla piinailu käsillä! TSEMPPIÄ!!

Ja Emmulille kovasti peukkuja, et mies lähtee vauvantekopuuhiin mukaan ja kolmen viikon päästä pääset Kotiloihin!

Magdaliina rv 4+0 (eilen hätäisenä laski rv:t päivällä väärin)

Ps. Mä työskentelen kaupan alalla osastovastaavana. Saa nähdä kuinka hermot kestää asiakkaita jos tämä odotus nyt etenee...?

Vierailija
26/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tänään huvikseni päätin testata viel ovista (joo eipä näillä päivillä pitäis...) mut suuren suureksi yllätyksekseni sain kuin sainkin TOSI vahvan plussan!!! Mä en ny tajuu sitten ollenkaan! Nythän on menossa kp 22/28-3?, joten en tajuu!

No, tänään täytyy sitten pistää peitot heilumaan, vaikken kyl usko et siitä mitään hyötyä on, tuskin _sitä_ plussaa enää koskaan saan nähä... :(

Mä kyl tuun ainakin lukemaan teidän kuulumisianne, katotaan ny pääsenkö mukaanne... Täytyy tähän väliin kertoa kokemus tuolta kolme-neljä vuotta sitten, kun liityin kanssa kakkosta toivovien pinoon (silloin ennen meidän kakkosta ;) ) niin kaikki plussasivat PALJON ennen mua, tais olla niin et kun mä plussasin niin muilla oli jo nyytit kainaloissa... Joten sillä mä vähän täällä jännitän miten tällä kertaa käy, jäänkö näin taas viimeseks :) Mut elän sit teidän mukana odotuksissanne ;)

Mut joo eipä tänne muuta näin pe-iltana... =) Viikonloppuja kaikille, josko ens viikolla tulis taas rutkasti plussia ;)

rumpali kp22/28-3?

Vierailija
27/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut paljon viestejä sen aikana kun olin poissa. Ja noi paljon plussia, mahtavaa!! :)

Onnea Magdaliina, Minnis ja rumpali!! :)))) Oliko muitakin..? No, joka tapauskessa kaikille plussainneille paljon onnea! :)

Minnis: Oliko sinulla yksi kierto välissä tähystyksen jälkeen ja nyt sitten tuli plussa? Minullakin taitaa olla sitten jotain toivoa. :) Ensi kuussa on paljon tekemistä, joten jos sitten tämä "projekti" unohtuu ja tärppäisi.

ON: Minä olin torstaiona lääkärissä pitkittyneen flunssan takia ja poskiontelontulehdushan minulla oli, tai siis on. Ja torstai yönä alkoi oksennnustauti vielä kaiken lisäksi! :/ Täytyy kait tänään jatkaa antibioottien syömistä kun eilen ei voinut. Tänään on vielä heikko olo, mutta jos kuitnekin joku ruoka jo pysyisi sisällä.

Kiitos paljon tsempeistänne!! :) Se on ollut todella kannustavaa.

Hyvää viikonloppua! :)

Vierailija
28/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näidille pikaista paranemista ja sitten pikaista plussaamista!

Rumpali: Jospa sä ootkin raskaana ja ovistesti näyttää sen takia vahvaa plussaa. Itse en oo kokeillu ovistestillä raskautumisen jälkeen, mut mun mielestä näillä palstoilla on jotkut tehny plussatuloksia ovistesteillä ollessaan raskaana. Ilmeisesti riippuu testistä. Peukutusta sulle!

Tein tänä aamuna rohkean vedon ja vihdoin uskalsin siirtyä odotuspuolelle. Magdaliina ja Minni sieltä jo löytyivätkin. Odotamme teitä kaikkia Kotilot-pinoon, jossa tuntuu olevan aika hiljaista.

Mukavaa viikonloppua :)

kinuski 7+0

Vierailija
29/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en nyt ole ollut tähystyksessä, mutta viime kesänä operoitiin se puhjennut keltarauhasen kysta ja kohdunulkoinen raskaus tähystyksessä. Mutta mun 2 ystävää ovat plussanneet 1-2 kiertoa tähystyksestä (heillä molemmilla paha endo). että toivoa on!!! Ja paranemista sulle ja pidän varpaan kynnetkin ristissä, että pääsisit vihdoin plussaamaan!!!

minnis

Vierailija
30/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut. Sekoitin sinut sitten johonkin toiseen. Kiitos paljon tsemppauksesta! :)

Ja onnea sinulle vielä kerran! :))

Vierailija
31/86 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussista Minnis, Magdaliina ja Janskuli! Kivaa oli lukea noin monta hyvää uutista :). Viime viikko oli niin kiireinen etten pahemmin ehtinyt tänne lukemaan edes. Mahtavaa että plussia satelee pikku hiljaa. Toivottavasti me muut tulemme kohta perässä.

Täällä eletään vissiin ovisaikoja. Lauantaina oli selvät oviskivut, mutta kovin paljon limoja en ole bongannut. Saa nähdä tuleeko tästäkään kierrosta mitään. Vähän epäilen :/. Ilmeisesti on taas tulossa pitempi kierto kun ovis on näin myöhään...

Misu78, kp 16/26-34, ja ammatti myyntisihteeri

Vierailija
32/86 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs plussaviirus täällä riehuu?! ;) ONNEA ihan hirveesti minnille, magdikselle, janskulille, ja muillekin taustalla piileskeleville plussalaisille! :)

2poj@näitille paranemisia, kurjaa, että kaikki on mennyt noin pieleen! Parempaa vointia ja PLUSSAA pikaisesti toivon!

Rumpalille peukkuja, nyt vaan peitto heilumaan ja tosiaan jossain vaiheessa kannattaa varmaan myös r-testi tehdä..?

Misulle peukkuja, meillä onkin nyt vähän sama tahti, vaikka mulla onkin kyllä luonnostaan vähän pidempi kierto. Piinaillaan siis kimpassa! :) Monesko yk teillä menossa?

ON: Tänään mulla kp16 ja aloitin taas terolutit, eli jos olis tärpännyt kylpylöimässä, niin osaa sitten ottaa kiinni pikkukaveri... ;)

Ovis-oireita on hurjasti, mutta en oo tikuttanut, kun siellä kylpylässä olis ollut hiukan verran haastavaa. ;) Tänään kuitenkin viiva jo paljon haileampi, kuin eilen, eli ilmeisesti viikonlopun aikana on ovis ollut, jos on ollut ollakseen.

Kauhea väsymys on päällä, joten siirryn sänkyyn ihan nukkumaan. ;) Meillä on nyt puuhasteltu joka toinen ilta, toivottavasti riittää...

Plussasäteitä ja keijupölyä ~~~~~~* kaikille! :D

:)töpsy kp 16/n.35 yk 11 ja niin, yrittäjä olen myös ammatiltani ;)

Vierailija
33/86 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten mä toivoisinkaan että olisin raskaana!vaikka kukapa meistä ei.. oon taas varma ettei taaskaan ole tärpännyt. Mitään oireitakaan ei ole vaika en tiedä olisko niitä muutenkaan vielä tässä vaiheessa. Merkillistä punaista vuotoa on ihan vähän tullut mut ei muuta. Nyt on kurkku kipeenä, toivottavasti flunssa ei iske. Äh kyllä vaan ärsyttää nyt kaikki! Laskiaispullat vähän lohdutti:)

2pojanäiti: toivottavasti olo on helpottanut. Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Rumpali: Mikä tilanne? Minäkin olen kuullut että ovistestillä voi saada plussan. Kaitpa se tosiaan riippuu testistä. Plussaonnea!

ja paljon tärppionnea ja plussaonnea kaikille:)

äitykkäinen kp 23/28-29 yk4 ja pph:n hommia alan tekemään.

Vierailija
34/86 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt sitten otettu kaikki ilo irti mahollisesta oviksesta eli peitot on heiluneet jonnin verran... ;) Saa nähä onko mitään hyötyä, tuskin! Mä en jotenkin jaksa uskoa, et minä voisin raskautua näin "helpolla"... Mitään vuotoo ei viel oo näkyny (toki heti huomenna alkaa...) mut tissit on paikoitellen ollu tosi kipeet ja arat, just sillain kun maito nousee niihin... Mut muuta ei oo ollu... Kaapissa muutama r-testi odottaa, mutta ens viikolla EHKÄ teen, ennen en!!! (kai?)

2pojanäitille, en mä oo viel plussannu, muutakuin noilla ovistikuilla ;) Mut kiitos kuitenkin onnitteluista, olihan sekin hieno tunne saada ees johonkin tikkuun plussa ;)

Kinuski, oon mäkin kuullu noista ovisraskausplussista, mut enpä usko et mä oon raskaana... no sen näkee sit ens viikolla... (tai vuodon muodossa ennen sitä...)

Kinuskille, Töpsylle ja äitykkäiselle kiitokset tsemppauksesta ;) YRITÄN pitää pään kylmänä, katotaan miten käy...

Anteeksi taas näin omanapainen viesti...

rumpali 26/28-3? (mun esikko täyttää huomenna NELJÄ!!! APUA!!!)

Vierailija
35/86 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Täällä piinaviikkoja elellään, ja huonolta näyttää. Hätähousuna tein testinkin, negaa näytti kp 25/28. Maanantaista asti maha ollut tosi kipeänä niin kuin menkat olisi. Mulla ei koskaan ole menkkakipuja etukäteen, joten pieni toivo elää, että olisikin jotain alkuraskauden kipuja. Mutta tuo nega kyllä pisti mielen matalaksi.

Huomiseksi odotan tätiä kylään, ja tarvittaessa testiä kehiin perjantaina. Ehdin kyllä jo surra tämänkin kierron pieleen menoa maanantaina, ja mies vielä ehdotti, että jos laitettaisi yritys tauolle hetkeksi. Harmittaa ihan vietävästi!!!

Tsemppiä muille piinailijoille! Ja ovisaikalaisille peitot heilumaan!

Rusettiina kp 27/28, yk 5

Vierailija
36/86 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ei viel oo alkanu tuhru, mut oireet (siis rintojen kipuilu/arkuus) on hävinny, joten täti tulee kuiten... :(

Rusettiinalle oikein paljon peukkuja!!! Kyl se plussa pärähtää ;)

rumpali 27/28-3?

Vierailija
37/86 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRRRRRRRMUISET jemppikset rumpalille ja rusettiinalle piinailuun. Jännät paikat! Pistän varpaankynnetkin ristiin!!! Eikös Töpsylläkin ole kohta lähellä piinailut? Peukut sinnekin

Oli kiva kuulla Misun kuulumisia, peukutan!!!

Ja toki jemppaukset ja peukutukset kaikille!!!!

Jos jonniin verran omasta tilanteesta sepustan, niin alun sekavan olotilan (toki onnellisen sellaisen) jälkeen varovaisuus on astunut kuvaan. Sain kutsun alkuraskauden ultraan (naistentautien polille). Se on viikon päästä. Ehkä sitten jo pikkuinen sydänkin sykkii. Se olisi ihanaa nähdä. Tarkistetaan siis, että pieni on tällä kertaa oikealla puolella kohtua - eli siis sisäpuolella:). Olo on ihan ok, pari kertaa olen joutunut halailemaan porsliinia, mutta yllättävän hyvä olo. Väsyttää hurjasti ja iltapäivät ovat töissä haasteellisia...

Toivon, että pääsette kaikki PIAN tai ainakin ennemmin kuin myöhemmin plussaamaan.

Lykkyä pyttyyn naiset!!!

minnis rv4+???5 kai joo 4+5

Vierailija
38/86 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettiina: toivotaan toivotaan parasta kuitenkin!

Rumpali: sinulle myös vielä peukutuksia.

nyt sitten tilasin mammaksi.fi sivuilta sellasen paketin missä on 4 herkkää r-testiä ja 24 ovistestiä. Liuskoja ovat ja olisin halunnut ehkä mielummin puikkoja mut ihan hyvä tarjous tuo oli. Pitää nyt vaan yrittää malttaa olla testaamatta liian aikasin. Sen takia en ole tähän asti r-testejä varastoon ostanut kun olen niin malttamaton.

Nyt on kurkku kyllä tosi kipeä ja muutenkin paikkoja särkee.:( mua oikeesti kammoksuttaa tuo viikonloppu ja maanantai kun yleensä menkat on maanantaina alkanut. Mut pääseepähän sit kokeilemaaan o-testejä. Lähinnä haluan tietää että onko mulla ovis oikeesti vasta kp16. On sitten helpompi ajoittaa noita petipuuhia ja tuleehan siitä varmempi olo itselle.:) Tuntuu että nämä kuukaudet vierähtävät hurjan nopeasti, tekemistä kyllä on koko ajan mut oikeestaan mä elän nyt vaan menkoista menkkoihin.

äitykkäinen kp 24/28-29 yk4 kunpa nämä jo vaihtuisivat rv:ksi

Vierailija
39/86 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips naiset!

äitykkäinen, tsemppiä ja mielenlujuutta vaan testaamisesta pidättäytymiseen! Mä oon sellanen hätähousu, että mulla kuluu r-testejä melkeen samaa tahtia, kun ovistestejä! :D Mutta oon ajatellut, että mulla on niin vähän paheita, että tän saan pitää... ;)

rumpalille ja rusettiinalle peukkuja bd bd toivottavasti oikea tulos pärähtää tikkuun!

Mä täällä taas ihmettelen, kun nyt taas tänään aamulla oli ovistestissä vähän tummentunut testiviiva, oli siis melkeen yhtä vahva, kun kontrolliviivakin..? Ja viime kuussa oli sama homma, että kun alotin nuo keltarauhashormonit (jotka onkin lugeja eikä teroja, hyvin mäkin kattelen mitä suuhuni työnnän;) niin ovistestin viiva vahvistui. Outoa, mutta varan vuoksi pitää nyt heiluttaa peittoa, jota on kyllä tehtykin hyvin säntillisesti joka toinen ilta. Että siitä ei ainakaan pitäisi jäädä kiinni... ;)

Plussaonnea koko jengille, mä jatkan piinailua ja oireitten ihmettelyä...

:)töpsy kp18/n.35 ja piiiinaaaaa

Vierailija
40/86 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja negaa tietysti näytti. Olisin toivonu haalean hennon viivan siihen mut ei kun tyhjää näytti, julmaa! Miks sitä pitää itteensä tällee kiusata. Pikkuisen toivo heräsi kun toista rintaa välillä jomottelee ja lisäksi sellaisia repäisykipuja alavatsassa kun nousee ylös ja se punertava vuoto pisti myös epäilemään. Vatsa on myös ihmeen turvoksissa. Mut en kyllä enää usko että olen raskaana. Enkä enää näin aikasessa vaiheessa tetsaile.

ärsyyntynyt äitykkäinen kp25/28-29 yk4