KOLMOSTEN HELMIKUU
Heippa kaikki,
aloittelin taas oikean kuun pinon meille, edellinen olikin jo melkosen pitkä rimpsu... :)
Emmuli81lle isot pahoittelut. :/
Minni ja Magdaliina, pidän peukkuja piinailuun! bd
Mimmalle onnea matkaan, toivottavasti plussa tulee nopsasti ja pysyy matkassa syksyyn saakka!
2poj@näitille paranemisia, toivottavasti ei tule mitään jälkioireita tähystyksestä...
äitykkäinen2, meillä melkeen sama tilanne, tosin sä oot vähän pidemmällä. Tsemppiä meille molemmille! ;)
ON: huomenna gyne, joka tsekkaa onko mitään follikkeleja kasvamassa. Pitäkää peukkuja! :)
Loppuviikko ollaankin sitten perhelomalla, mutta palaan viimeistään maanantaina kertomaan kuulumiset lekurista!
Kauheasti plussaonnea kaikille!
:)töpsy kp 9/?
Kommentit (86)
vaan kaikille tasapuolisesti!
Hirmu tsemppaukset kaikille piinailijoille ja niille joita en ole vielä plussista onnitellut :)
Halit ja voimien toivotukset kaikille niille joille täti on tullut kyläilemään..
Täällä aloitellaan piinailuviikko ensi viikolla. hih, just äsken tilasin netistä muutaman raskaustestin, tulevat sitten alkuviikosta postissa niin kahtotaan josko niitä pääsisi käyttämään.
Todella toiveikas olen tästä kierrosta koska puuhissa oltiin kyllä aika hyvin oviksen aikaan. En kyllä tikuttanut ovista mutta tuntemusten ja kalenterin perusteella mennään.
Harmistukseksi tähän päälle tuli vaan ihan tajuton flunssa ja se vienyt nyt voimia. Pää on ollut hiukan aristavan säryn piirissä nyt useamman päivän ajan, mutta oireet laitan flunssan piiriin, samoin kuin lievän pahanolon. Mutta se että alavatsaa nippaa ja särkee jo tässä vaiheessa kiertoa ei liity kyllä flunssaan.. rinnat on myös hiukan arat ja vatsaa turvottaa aina varsinkin iltapäivisin.
Mietin tossa jo pari päivää sitten että kehtaisko sitä testata jo alkuviikosta, kun jotkut testit näyttää mahdollisen plussan jo 4päivää ennen menkkoja. Mutta mutta.. Mies yritti peitellä innostusta ja totesi vaan että ei kun testataan vasta sitten jos menkat ei ala.. saas nähdä miten meillä käy..
jännittynein mielin
Viuhti kp 21/28-30 yk4
rumpali: no ovisplussakin on plussa. :) Tsemppiä!:) Minulla on aina niin kiire kirjoittaa, että pieniä mokia tulee väistämättä välillä.
ON: Minulla alkoi nyt viides päivä kun sattuu alavatsaan, menkkakipujen tapaisia siis. :/ Ja PMS-oireetkin on pahentuneet tähystyksen jälkeen. Tämä on siis kierto tähystyksen jälkeen. Ja väsyttää ihan älyttömästi..! :0 Ja huippaa ja oksettaa tuon kivun takia. Eli mitään ei pysty tekemään normaalisti. Ja vielä se, että tuli naama täyteen pieniä näppyjä.. :0 Menkkojehn alkamiseen noin kolme päivää vielä. Jotain hormooninäppyjä??
Olenkin tässä ollut enempi ja vähempi huonolla tuulella ja manaillut näitä kipuja.. Jopa niin paljon, että sanoin miehelle hankkivani pillerit, kierukan tai jotain muuta joka luultavasti helpottaisi. Luulin, että vähän helpottaisi näiden kipujen suhteen tähystyksen jälkeen, mutta ei... Ja se on ollut pettymys. :( No, eihän kunnollista kiertoa vielä ole olult, mutta olen vaan NIIN väsynyt näihin kipuihin. :/ Ja tämä on myös vaikuttanut siihen että motivaatio vauvan yrittämiseen on lähes nollassa. En tiedä jaksanko enää yrittää. Hoitaja tosin tsemppasi osastolla, että jos yrittäkää kesään asti, mutta en enää tiedä... Täytyy miettiä asiaa.
Tulipahan taas valitusta. :/
Hyvää viikonloppua ja tsemppiä piinailijoille! :)
Kp 24/n.29
Mikäs rumpalin tilanne on? Minkäs ikänen teidän kuopus nyt on, kun esikko neljä?
Kukas se olikaan jolla oli nuorimmainen syntynyt myös alkuvuodesta -09?
Pahoittelut negoista!!!! Kurjaa! Plussat jatkukoon +++
Tänne kuuluu miehen suostuttelua.. edelleen vaan :( Ovis vois olla päällä nyt, kun semmoset limat tuli et huh.. sori :/ Joten yritän miehen saada kellistetyä sänkyyn tänään tai siis se nyt ei oo vaikeeta, mut se et ehkäsyä ei tarvis ;)
Vitsit, kun toi kierto voi olla mitä vaan niin ei osaa yhtään sanoa, et onko nää mun ovisoireet nyt ovista vai tulevaa.. No jos pääsis asiaan, niin puuhissa vaan useesti, niin eiköhän se siitä. Vaikka kuopusta kun yritettiin monia kuukausia, niin ei se oo niin itsestään selvää! Joten en senkään takia tätä kolmannen yritystä haluais lykätä enää.
Tämmösiä mietteitä tänään. Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemii!
Emmuli, joka kotiäiti :) kp 14/28-33
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!
Ja pahoittelut negoista!
Kierron puoliväli taas ylitetty ja nyt voi vain toivoa parasta. Ystävä kertoi tänään, että saavat perheenlisäystä lokakuun loppupuolella, olisi kiva odottaa yhtä aikaa. Mutta toiveet on realistiset enkä usko että olen vielä tästäkään kierrosta tullut raskaaksi.
Emmuli: Meillä tyttö syntynyt 01/09 :)
Ja ammateista oli puhetta. Minä olen lähihoitaja, vanhusten pitkäaikaisosastolla tällä hetkellä.
Peukutuksia kaikille ja toivottavasti tulisi lisää plussia.
Saara kp 19/28 yk 3
Mä vissiin kuulun tänne? Viimeksi täällä kirjoitellut, kun tuota kakkosta odottelin ja tippunut ihan pois kyydistä (silloin oli eri nikki, mutta joitain tuttuja nikkejä on)..
Eli kolmatta kuumeillaan.. Esikoinen on 2004 ja kakkonen on 2007 syntyneet. Itse olen 27v ja mies on 28v. Tuossa viikonlopun aikana juteltiin paljon asiasta ja päätettiin jättää uusi pilleriliuska apteekkiin =) Mullehan ei nuo pillerit kovin sovi, joten siinä oli vähän sitäkin ajatusta takana.. eli mennään näin, että ei tulee jos haluaa..
Kivahan sitä olisi saada ihan uusia kavereita/ystäviäkin.
kp.2/28 heh, eli ihan tuoreeltaan mennään..
Niin sellasta vielä, että kaksi aiempaa lasta on ex-ex-suhteesta, erottiin kun aloin odottamaan kakkosta. Tän miehen kanssa on nyt jonku aikaa yhdessä oltu ja paremmalta ei voisi tuntua =)
tervetuloa mymoosa ja paljon onnea matkaan:)
Sieltähän se penteleen täti taas eilen tuli kyläilemään, täsmällisenä kuten aina..kyllä ottaa päähän taas niin paljon! Kaikenlisäksi hirvee flunssa ja päätä särkee. Nuorimmainenkin on kuumeessa. Ei jaksa edes ajatella uutta kiertoa vaikka on testit ja kaikki, mut just silloin kun ovis luultavasti on niin pitää lähteä kyläilemään koko viikonlopuksi, kun siellä juhlitaan synttäreitä, eikä oikeen ennakkoonkaan ehditä peittoa heiluttamaan kun minä ja lapset lähdetään kolmeksi päiväksi kaverin luokse. ÄRSYTTÄÄ! Voisin ihan hyvin jättää oviksen takia väliin koko juhlat! Kun mun piti olla siellä juhlissa raskaana ja kieltäytyä alkoholista ja kaikkea, ovat siis illanistujaiset myös...näin olin suunnitellu ja mites taas kävi, voi itku! ja anteeksi nyt tää vaahtoaminen :)
Mites muut? Rumpali?
todella hyväntuulinen äitykkäinen kp2/28 yk5
Mä oon TAAS ihan pihalla... Nyt noi r-testit teettää päänvaivaa... Elikkäs mulla oli jääny kuopuksesta vanhoja testejä kaappiin, ja niillä sitten testasin viikonloppuna, ja plussa tuli... MUTTA ne oli siis vanhentuneet 02/09, joten en ihan luota tulokseen, mut siis voiko noi vanhat näyttää väärin... Ja sit toinen kyssäri... Tilasin uusia ja niillä testasin (ovat herkkyydeltään 10 mlU/ml hCG, kun noi vanhat olivat 25) joten noihin uusiin en mielestäni oo saanu kuin ihan haaleenvaaleenhaaleen viivan (oisko ns viivanpaikka?) ja ny oon sit aatellu, et entäs jos noi uudet ei viel näytäkään... Ääääh, en mää tiiä... No, parin päivän päästä kokeilen taas, josko ois viiva vahvistunut, tai sit hävinny... Ja siis sitä oon miettiny, et kuitenkin kun se ovis oli vissiin vasta tositosi myöhään, niin silläkään ei varmaan vielä tuu kunnon viivaa. ??? Ja oireita on tissien arkuus ja "kipuus", ja sit koko aika nälkä... ja illalla nukkumaanmentäessä pahoinvointia (jota siis ollu myös poikien alkuraskauksissa...) mut silti mä oon tosi arka sen suhteen et raskaana olisin...
Tervetuloa Mymoosalle mukaan!
Meillä vietettiin viikonloppuna esikon 4vuotissynttäreitä, ja onneks seuraavat synttärit on vasta kuopuksella ens marraskuussa... Oon ihan puhki!
rumpali kp 32/28-3?
Rumpali, mitä ne uudet testit oli tai mainittiinko viivanpaikkaa? Testasin päivän myöhässä olen jälkeen samaa herkkyyttä olevalla testillä ja haalea viiva tuli. Testissä ei mainittu viivanpaikkaa ja se haalea viiva istuu tuolla sohvalla nyt kattoos muumeja ;) Joten peukut täällä pystyssä.
Meillä on molempien synttärit toukokuussa ja vielä peräkkäisinä päivinä, onneks pääsee vielä helpolla, kaksi kärpästä yhdellä juhlalla :)
Mymoosa. Joukkoon mahtuu aina uusia, ja varsinkin kun on niin paljon plussanneita viime aikoina :).
Täällä eletään piinaviikkoa, kp 24. En usko tärppiin tässä kierrsossakaan, joten mieli ei ole kovin korkealla :/. Eikun kohti uutta kiertoa vaan...
Tervetuloa uusille!
Mun miehen suostuttelut ei oo sinänsä edistynyt... ei oo sanonut juuta eikä jaata. Mutta eipä se ehkäsystäkään puhunut tuossa viikonlopun aikana vaan anto mennä :) Joten tässä sit ootellaan ja ootellaan ja toivotaan parasta!
Paisti et alko jännään, et apua mitäs jo tulisinkin raskaaks, et jaksasinko noin pientä ikäeroo lapsilla ja mitäs se mies siitä tuumais, kun ei sinänsä mitään juuta sanonut... No sen näkee sit.. viikonloppuna sit alan jännäileen ja kuullosteleen kehoo, hih :)
Mullahan toi kierto on heitellyt nyt jonkun verran, joten jos tulee pitempi kierto niin melkein ois hyvä vie tänään varmistella.. Ovisoireet oli kyl selvästi viikonloppuna, mut en enää kyl tunne kroppaani :/ To tuli selvästi limaa, sit pe ja la oli kipuja ja su kunnon toispuoleiset kivut kera limojen. Ja pe ja su oli "yritystä" :)
Jännäillään siis yhes ja tsemppii niille jotka jo piinailee!
Emmuli kp 18/28-33
että saadaan hiukan uusiakin mukaan tänne :)
ON:
Täällä mennään sitten piina päivillä.. olo on välillä hyvinkin sekava. Välillä olen ihan varma että olen raskaana ja sitten taas toisinaan niin noh, en tosiaankaan. Oireita on ollut noin viikon ajan, iltapäivisin ja iltaisin eto olo. Mietin tuossa toissa iltana että kuvittelenkohan vaan näitä oireita, koska toivon plussaa niin kovasti, mutta siinä samassa sitten nousu oksu kurkkuun asti. No.. Kummastakaan aikaisemmasta raskaudesta en ole voinut pahoin, joten en toivo sitä joskus tulevastakaan. Tunteet on ollut hyvinkin pinnassa.. mitähän ohjelmaa eilen katselin ja itku meinas tulla siis ihan tyhmästä asiasta..
no nuo oireet sopii myöskin mahdollisesti tuleviin menkkoihin varsinkin kun nyt lisänä on ollut pieni menkkamainen vatsasärky..
noh jos tässä pari päivää vielä jaksaisi odottaa.. mieli tekisi jo testailla, mutta tiedän että ei vielä kannata..
Peukutuksia kaikille!! bd bd bd bd
Viuhti kp 27/28-30 yk 4
Pikaisesti vana kirjoitin, että täti saapui ihan ajallaan tähystyksen jälkeen eilen. Kierron pituudeksi tuli 28 päivää. Voi kun vaan nyt pysyisi tuossa. Varmaan yritetään tässä kierrosssa tjot:lla.
Nyt taas kamalassa flunssassa ja korvat ihan lukossa. Ja lapset ovat olleet koko viikon kipeinä. :/
Enempää en jaksa nyt tässä koneella olla.
Tervetuloa uudet!:) Kiva saada uuttaa porukkaa mukaan.
Kaikille tsemppiä! :)
Heippa kaikki!
Tervetuloa Mymoosalle munkin puolesta!
Mä oon täällä yrittänyt vähän himmailla palstailua, kun olen niin ahdistunut tästä pakertamisesta... Vaikuttaa nimittäin vahvasti siltä, ettei tässäkään kuussa tärpännyt. Vaikka nyt on toki vasta kp 25/28-35, mutta silti vähän jo olen heittänyt pyyhkeen kehään, tikut paistaa tyhjyyttään, mikä tietenkin voi tässä vaiheessa olla ihan normaaliakin, mutta tokasta aikanaan tein testin kp 24 ja plussa oli ihan selvä, eli jotenkin olen jo luovuttanut tän kierron osalta.
Nyt on taas se vaihe, kun tekee mieli vaan lopettaa koko touhu, mutta varmaan kp 3 olen jo ihan täynnä uutta intoa... ;)
Lykkyä pyttyyn kaikille ja anteeksi omanapainen viesti! ;)
:)töpsy kp25/28-35 yk11
Meillä on ollu vähän hulina viikko tämä viikko, su oli esikon kaverisynttärit ja maanantaina oli vieraita, ja sen jälkeen ollaankin sit majailtu tuolla sairaalassa... Kuopus hengitti tosi huonosti maanantai-iltana ja niinpä lähettiin viemään häntä sairaalaan, siellä oltiin sitten ensin päivystyksessä reilu viis tuntia, ja sen jälkeen jäätiin osastolle, eilen päästiin kotiin ja ai että on ihanaa!!! Kuopuksella kun on noita allergioita, ja ei selvinny mistä johtuu, oliko siis ruoka-aineallergiaa vai eläinallergiaa (meillä siis koira...) vai astmaa, saatiin Ventolinea kotiin ja sitä hengitellään nyt sitten pitkin päivää... Katotaan mihin suuntaan menee... Mut pääasia siis et saadaan olla kotona!!!
Sitten omaa napaa tai sen olemattomuutta... Elikkäs eilen sitten alkoi menkat, joten se siitä... Kp:t taas heittää ihan häränpyllyä, nyt meni taas kp 34, eli taas paluu noihin ylipitkiin kiertoihin, prkl (anteeksi!!!) No, ei muutakuin kohti uutta kiertoa, vaikka nyt ottaa päähän, ja oon ihan varma et meille ei kolmosta tuu koskaan... Blääh!
Toivottavasti nyt joku meistä sais plussattua... ja pääsis kasvattelemaan masua...
rumpali kp2/28-34 yk 5 (ainakin)
Tää aika tuntuu vaan matelevan.. Jotenki sitä oottaa, että ois tärppiajat, mutta toisaalta taas ei halua mitään ressiä asiaan. Mun ei pitänyt edes laskea mahdollista ovista, mutta teinpä sen kumminkin. Kuitenkin tiedän, ettei meillä heti tärppää.. jotenkin sitä vaan on sellanen olo.
Tosin itsestään huomaa, että on jotenkin paljon iloisempi, kun ei ole enää pillereitä. Ja kaapissa odottaa terolutit jos kierto alkaa vittuilee.
kp 6/28
vallitsee nyt meidän perheessä.. joskin mieluinen sellainen.. Oireet eivät pettäneet.
en sitten malttanut odottaa ja tein tuossa illan suussa testin. No selkeä plussahan sieltä tuli :)
jos kaikki menee hyvin niin la on lokakuun lopussa.
Huokaan syvään ja päivä kerrallaan eteenpäin.
Isot isot peukutukset kaikile ja plussia nyt sitten muillekin.
Viuhti kp 27/28-31 muuttui sitten 3+6 ja huomenna 4+0 :)
Ihan mahtavaa!!! Tarrasukkia matkaan!!
Jostain syystä tulee aina vilkaistua kolmosten kuulumisia. Vanhasta tottumuksesta vissiin...
Ihan mielettömästi peukutusta kaikille. Mikäs on Misun tilanne?!?! Entäs muut piinailijat?!?!
Ja isot pahoittelut tädin nujertamille.
minnis
Voih ihanaa, kun saadaan taas plussia pinoon :) Jos taas joku plussaviirus riehuis meille..
Täällä kuullostellaan ja ihmettelen, kun on ollut jo pari päivää menkkajomotusta.. et oliko ovis sittenkin myöhemmin kuin limoista päätellen ja tulee pitempi kierto, joten siinä meni sitten mahdollisuudet, kun ei enää varmisteltu myöhemmin :/ Eli kp 14 ja 16 päästiin asiaan ja aattelin nyt viikonloppuna, jos sais jotain oireita kehiteltyä, mut nää menkkakivut on kunnollisia, et veikkaan et keltarauhanen sie sitä tekee.... ?
Eilen itseasiassa tuntui rinnoissa kihelmöintiä ja mietin jo raskautumista, mut musta tuntuu, et saan kehiteltyä oireita kun vaan haluan... Ja nyt meinaan m.kipujen kaa tuntuu turvotusta alavatsalla kuin ne menkat alkais jo.... en tie, oon niin sekasin ollu nyt mun kierroista, joten kuullostellaan.
Ja olipahan taas sekavaa sepostusta! ;) En usko raskautumiseen, mut silti kehittelen oireita, huoh tätä naisen mieltä :))
Mitäs muille piinaviikkolaisille?
Emmuli kp 21/28-33
ei menkkojakaan näy eikä kuulu, mutta nega se sieltä pärähti. Nyt kyllä harmittaa, tuskin se tulos muuksi muuttuu enää. Olis ainakin hailakka viiva pitänyt tulla, jos jotain toivoa olisi. Joten jään nyt sitten taustalle, miehen mielestä voidaan pitää vähän taukoa...
Tsemppiä muille!
Rusettiina yk 5, kp28/28